was maar grapje hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 20:35 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha zo schattig
Als je hulp nodig hebt moet je zeggen hoor
Ze gaan sws vragen wrm je deze naam dnwrm die 1
aight1 lult geen onzin. aight1 lult alleen maar baasheid.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
was maar grapje hoorik ga gewoon veel onzin lullen vrees ik
Nee krijg hele dvd set voor sinterklaasquote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Oke, leuk meid.
Pizza, heb jij de nieuwe dvd al?
Oh ik dacht je bent echt bangquote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
was maar grapje hoorik ga gewoon veel onzin lullen vrees ik
Het is zweetteef, weetje.quote:
ik ben niet te versierenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef Ongedierte het volgende:
Idd, Slowchat is voor gezellige gesprekken en theorieen over harry potterProberen Pam te versieren het leuk met elkaar hebben.
Aii neh, das wel stoer.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
in house is een meisje die haar eigen vriendje is. echt supervet
JA MAN FUCKING LAUWquote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef Ongedierte het volgende:
Aii, nice man. De games zuigen wel, maar dat is echt triest want ze hadden zoveel leuke dingen ermee kunnen doen. Heb jij die IGN Spinoff April Fools gezien? Over The Aurors? FUCKING LAUW LIJKT ME DAT!
* penispic in je pm *quote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik ben niet te versieren
ik versier hier en niemand anders versiert mij
Ik ken hem.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef SpaceMouse het volgende:
Wie kent Hallow Earth Theory? Wat een onzin
* Ongedierte Steekt vinger opquote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik ben niet te versieren
ik versier hier en niemand anders versiert mij
nee linkjequote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef Ongedierte het volgende:
Aii, nice man. De games zuigen wel, maar dat is echt triest want ze hadden zoveel leuke dingen ermee kunnen doen. Heb jij die IGN Spinoff April Fools gezien? Over The Aurors? FUCKING LAUW LIJKT ME DAT!
knieën nu.quote:
gelukkig ben jij een schatje dus is het totaal niet hypocrietquote:Op woensdag 23 november 2011 20:39 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
vervelende insinuaties aan mijn adres
Ja, jij ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee linkje?
[..]
knieën nu.
waarvoor?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:39 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
* Ongedierte Steekt vinger op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |