Ik vind die eerste leuker, die tweede vind ik een beetje tuttig.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef coban het volgende:
Ik vind die bloes (is toch van dat filmpje?) wel leukk
Dat blonde meisje in dat adidas vestje vind ik wel lekker.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met z'n 3e en dan met van die Russische vrouwen trouwen die uit zijn op je geld.
Hier op FOK! blijkbaar wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef coban het volgende:
[..]
Waar is de logica hier?
Als je toch seks gaat hebben hoef je toch geen pics?
Lol heus triootje _o-quote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, het werkt meestal alleen bij die douches die in badkuipen zijn gemonteerd.
[..]
Geil hoor.
[..]
geselig hor
Fapmateriaar om te delen en voor later natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef coban het volgende:
[..]
Waar is de logica hier?
Als je toch seks gaat hebben hoef je toch geen pics?
Ik heb dezequote:Op woensdag 23 november 2011 20:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ben je nieteens trots op je eigen porsj?
aah koetsjiekoee is mijn kleine FOK! zussie een beetje snip? ooaaahquote:
Gewoon geven.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat blonde meisje in dat adidas vestje vind ik wel lekker.
ik kan nu wel wat fapmateriaal gebruikenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fapmateriaar om te delen en voor later natuurlijk.
Oh zo, ze willen jouw picsquote:
nicequote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Dimens het volgende:
Ik ga binnenkort slipcursus volgen.
[ afbeelding ]
JIJ BENT KOETSJIE niet ikquote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
aah koetsjiekoee is mijn kleine FOK! zussie een beetje snip? ooaaah![]()
![]()
aightquote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Dimens het volgende:
Ik ga binnenkort slipcursus volgen.
[ afbeelding ]
Een bepaalde FOK!ster hier weet wel waar ik het over heb.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef coban het volgende:
[..]
Oh zo, ze willen jouw pics![]()
Mooi ik kan dus doorverkopen alles
http://bit.ly/uzoMutquote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Beach het volgende:
[..]
ik kan nu wel wat fapmateriaal gebruiken
Geen? Ok dan nietquote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef coban het volgende:
[..]
JIJ BENT KOETSJIE niet ik
Geen mij zakdoekje nu
Dat misschien wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh en waarom niet
Duotje dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |