Ook wel bekend als DRO, het gaarste subforum.quote:
nooit slotjes?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Zweetteef het volgende:
ik wil mezelf zijn ik krijg nooit slotjes en word binnekort mod
Hoezo? Het is zo gezellig met jouquote:
wat is kel ? van keenan en kel ?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:26 schreef Dalando het volgende:
Zweetteef mag van mij best mod van KEL worden.
Jawel, omdat hij zelf inziet dat niet alle zwadderaars slecht zijn, hij is gewoon goede knul enzo maar zit wel in Zwadderich. Zijn vader is trots op hem, maar hij krijgt ruzie met James.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Weet je zou Albus Severus Potter in slytherin zitten?
Dit.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoezo? Het is zo gezellig met jou
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:26 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ook wel bekend als DRO, het gaarste subforum.
Bij deze, for the records, als Zweetteef MOD wordt zet ik nooit meer een stap in het subforum waar zij het is. Baggeruser.
Nee ze krijgt speciale hermetische aflsluitingenquote:
dat heet klassequote:Op woensdag 23 november 2011 20:28 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ze kon zelfs dit topic verneuken! Moet je nagaan!
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee ze krijgt speciale hermetische aflsluitingen
Lasnaden dit dat alles.
die blijven maar ik kwam er achter dat ze werk hebben dus hebben niet altijd tijd tochquote:
ok dan mag het. je hebt mijn zegen mijn kind.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
die blijven maar ik kwam er achter dat ze werk hebben dus hebben niet altijd tijd toch
Hihiquote:
Ooh ja dat klinkt wel aannemelijk alleen denk ik niet dat scorpius in gryffindor komt want hij is denk ik wel met het hele pure-blood idee opgegroeid.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:27 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Jawel, omdat hij zelf inziet dat niet alle zwadderaars slecht zijn, hij is gewoon goede knul enzo maar zit wel in Zwadderich. Zijn vader is trots op hem, maar hij krijgt ruzie met James.
Scorpius komt in Griffoendor en krijgt verkering met Roos.
Ik ook wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hihi
ik vond mezelf wel grappig![]()
Jij kreeg het voor elkaar een slotje op UDOWU te zetten.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
die blijven maar ik kwam er achter dat ze werk hebben dus hebben niet altijd tijd toch
Smegje heeft een baan en is gewoon een nette belastingbetalende burgerquote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ja smegmanus en werk houden is nog wat anders dan smegmanus en werk hebben
Dan ga ik elk topic renamen naar harry potterquote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Zoiezo, Ik heb nog liever.. JAAAH! PIZZA 4 MOD!!!!
Zijn vader zal luchtig reageren, maar zijn opa zal flippen.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh ja dat klinkt wel aannemelijk alleen denk ik niet dat scorpius in gryffindor komt want hij is denk ik wel met het hele pure-blood idee opgegroeid.
Maar als die in gryffindor komt hoe zal malfoy-malfidus dan reageren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |