Hij had zijn bereidwillige groepsgenoten al bijeengeroepen en bewapend. Vervolgens forceerde hij de situatie zo dat er nog maar één uitkomst mogelijk was. Het was nu leven of dood, voor iedereen daar. Een wake up call.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan hebben we een heel andere definitie van common sense. De manier waarop hij met die zombies in de schuur omging was zeer roekeloos en het is een wonder dat er geen doden gevallen zijn. Iemand met common sense had kalm vanaf de zolder of van buiten die zombies stuk voor stuk een headshot gegeven.
[..]
Net als dat het doden van mensen zombies in 'leven' houd.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:49 schreef Xaobotnik het volgende:
Komt Morgan Jones trouwens ooit nog terug in het verhaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Wil je nu beweren dat Daryll geen gezond verstand heeft enkel en alleen omdat hij een 'redneck' is?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:49 schreef Xaobotnik het volgende:
Die redneck heeft ook geen gezond verstand. Het is niet voor niets een redneck, maar hij heeft niets anders te doen, en loopt dus alleen maar naar Sophia te zoeken. Dat blonde wijf is een emotioneel wrak die alleen maar bezig is met geen slachtoffer te zijn, terwijl dat juist een slachtofferrol is, aangezien ze zich zo erg laat veranderen en Shane denkt alleen aam zichzelf
Verder kun je je ook afvragen of het verliezen van je menselijkheid, überhaupt als onderdeel van 'gezond verstand' moet worden gezien.
Komt Morgan Jones trouwens ooit nog terug in het verhaal?
das enigzins verontrustend aangezien die drie de meest geweldadige en onbetrouwbare lui zijn..quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Voor mij zijn Shane, die redneck en die blonde vrouw degenen met het meeste gezond verstand. Een gezonde dosis overlevingsinstinct zonder door te slaan.
Zich gedragen als Hollanders op een camping in Frankrijk?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:00 schreef Daskaar het volgende:
oh en wat de fuck doen ze op een boerderij?!!!
daar is toch geen reet aan zo?
Idd. Vind Daryl juist 1 van de betere personages. No-nonsense, de hel in met die zombies.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat Daryll geen gezond verstand heeft enkel en alleen omdat hij een 'redneck' is?
Die Hershel voert volgens mij nog wel meer in zijn schild. Niet voor niks zn schuur vol met walkersquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:00 schreef Daskaar het volgende:
oh en wat de fuck doen ze op een boerderij?!!!
daar is toch geen reet aan zo?
Nee, dat zijn de enigen die bevatten dat de spelregels veranderd zijn op een heel fundamentele manier. De standaard is niet meer veilig met het risico van gevaar, maar gevaar met als uitzondering af en toe relatief veilig. Ook dat jongetje moet inderdaad leren om te schieten, die moeder die dat niet wil is in feite bezig om haar kind weerloos te maken in een wereld waar dat onvermijdelijk tot de dood leidt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:59 schreef Daskaar het volgende:
[..]
das enigzins verontrustend aangezien die drie de meest geweldadige en onbetrouwbare lui zijn..
Hij denkt dat hij veertig jaar eerder in Vietnam aan het vechten isquote:Op woensdag 30 november 2011 01:40 schreef Jabberwocky het volgende:
Daryl, de man die de oren van zombies om z'n nek gaat hangen. Helemaal stabiel is ie niet hoor.
Volgens mij was het idee juist dat we Shane als 'fout' zouden zien en Rick met zijn principes etc als de rechtschapen leider. Alleen is de serie volgens mij niet zo geslaagd in die opzet.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:21 schreef Luuksor het volgende:
Daryl niet te vertrouwen, Shane ook niet.. Maar in dit geval wel weer de juiste keuze gemaakt. Hershell was gewoon teveel emotioneel betrokken, en Rick etc dachten teveel aan de gevolgen voor de groep, terwijl Shane (uiteraard dankzij zijn jaloezie etc.) wel de juiste beslissing maakt. Dit waarschijnlijk om Shane (en Daryl) een betere positie bij de kijkers / lezers te laten houden..
In de comics zien we Rick heel mooi transformeren naar die Shane die we dit keer zagen. Denk dat Kirkman een fout maakte door Shane in de comics al na zes afleveringen liet doodgaan. Shane is een interessant karakter.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:45 schreef HiZ het volgende:
[..]
Volgens mij was het idee juist dat we Shane als 'fout' zouden zien en Rick met zijn principes etc als de rechtschapen leider. Alleen is de serie volgens mij niet zo geslaagd in die opzet.
Het rare is dat de zombiegeur vreselijk is, hoe verdraagt ie dat?quote:Op woensdag 30 november 2011 01:40 schreef Jabberwocky het volgende:
Daryl, de man die de oren van zombies om z'n nek gaat hangen. Helemaal stabiel is ie niet hoor.
Totaal niet mee eens, Shane doet het niet omdat ie wil overleven, Shane doet alles omdat ie het niet uit kan staan dat Rick de leider is, en dat Lori terug is bij Rick.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de enigen die bevatten dat de spelregels veranderd zijn op een heel fundamentele manier. De standaard is niet meer veilig met het risico van gevaar, maar gevaar met als uitzondering af en toe relatief veilig. Ook dat jongetje moet inderdaad leren om te schieten, die moeder die dat niet wil is in feite bezig om haar kind weerloos te maken in een wereld waar dat onvermijdelijk tot de dood leidt.
Kleine foutjes hebben geen kleine gevolgen meer in een wereld vol zombies.
Ja inderdaad. Eerste paar afleveringen zou ik 'm ook niet vertrouwen maarja, het is wel duidelijk dat hij de ultieme overlever van de groep is. En Shane had dit keer gewoon gelijk, niks zieke mensen, het zijn gewoon zombies die je doden als ze dat kunnen.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:38 schreef Stefan het volgende:
Daryl zou ik juist wel vertrouwen, Shane heeft verder gelijk
"It's not easy creating a zombie massacre."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwdCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Juist in de eerste afleveringen bleek dat er 'wel iets van een besef is nog' bij zombies.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:35 schreef Funzel het volgende:
niks zieke mensen, het zijn gewoon zombies die je doden als ze dat kunnen.
dat zag er idd goed uitquote:Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef Mirel het volgende:
Ik pleit trouwens voor meer shots zoals die ene dat ze vanaf de snelweg keken naar Atlanta in de verte, waarbij je helikopters de stad zag bombarderen.(al zou dat in het echt veel systematischer en vernietigender gedaan worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |