abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104969547
Die redneck heeft ook geen gezond verstand. Het is niet voor niets een redneck, maar hij heeft niets anders te doen, en loopt dus alleen maar naar Sophia te zoeken. Dat blonde wijf is een emotioneel wrak die alleen maar bezig is met geen slachtoffer te zijn, terwijl dat juist een slachtofferrol is, aangezien ze zich zo erg laat veranderen en Shane denkt alleen aam zichzelf

Verder kun je je ook afvragen of het verliezen van je menselijkheid, überhaupt als onderdeel van 'gezond verstand' moet worden gezien.

Komt Morgan Jones trouwens ooit nog terug in het verhaal?
pi_104976192
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:39 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dan hebben we een heel andere definitie van common sense. De manier waarop hij met die zombies in de schuur omging was zeer roekeloos en het is een wonder dat er geen doden gevallen zijn. Iemand met common sense had kalm vanaf de zolder of van buiten die zombies stuk voor stuk een headshot gegeven.

[..]

Net als dat het doden van mensen zombies in 'leven' houd. ;)
Hij had zijn bereidwillige groepsgenoten al bijeengeroepen en bewapend. Vervolgens forceerde hij de situatie zo dat er nog maar één uitkomst mogelijk was. Het was nu leven of dood, voor iedereen daar. Een wake up call.

Headshots van zolder? Excecuties van weerloze, zieke dierbaren en bekenden. Als je dan nog bij die boerderij wil blijven mag je eerst ook die opoe zelf afknallen. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door NotYou op 29-11-2011 18:43:10 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_104976398
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:49 schreef Xaobotnik het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_104977000
Als ze nou gewoon een sleuf graven rondom die schuur lopen ze ook geen risico, maar dit was ook een goede oplossing.

Eigenlijk twijfelde ik wel of deze aflevering nog bekijken of gewoon maar stoppen, toch maar gekeken en kijk iniedergeval nog wel een paar afleveringen :7
  dinsdag 29 november 2011 @ 18:57:37 #245
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104977180
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:49 schreef Xaobotnik het volgende:
Die redneck heeft ook geen gezond verstand. Het is niet voor niets een redneck, maar hij heeft niets anders te doen, en loopt dus alleen maar naar Sophia te zoeken. Dat blonde wijf is een emotioneel wrak die alleen maar bezig is met geen slachtoffer te zijn, terwijl dat juist een slachtofferrol is, aangezien ze zich zo erg laat veranderen en Shane denkt alleen aam zichzelf

Verder kun je je ook afvragen of het verliezen van je menselijkheid, überhaupt als onderdeel van 'gezond verstand' moet worden gezien.

Wil je nu beweren dat Daryll geen gezond verstand heeft enkel en alleen omdat hij een 'redneck' is? :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 29 november 2011 @ 18:59:29 #246
177948 Daskaar
cake or death?
pi_104977278
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:24 schreef HiZ het volgende:

[..]

Voor mij zijn Shane, die redneck en die blonde vrouw degenen met het meeste gezond verstand. Een gezonde dosis overlevingsinstinct zonder door te slaan.
das enigzins verontrustend aangezien die drie de meest geweldadige en onbetrouwbare lui zijn..
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:00:19 #247
177948 Daskaar
cake or death?
pi_104977322
oh en wat de fuck doen ze op een boerderij?!!!
daar is toch geen reet aan zo?
pi_104977512
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:00 schreef Daskaar het volgende:
Zich gedragen als Hollanders op een camping in Frankrijk?
pi_104984964
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:57 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Wil je nu beweren dat Daryll geen gezond verstand heeft enkel en alleen omdat hij een 'redneck' is? :P
Idd. Vind Daryl juist 1 van de betere personages. No-nonsense, de hel in met die zombies.
pi_104991214
Daryl is niet te vertrouwen. Dat is het probleem
pi_104991940
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:00 schreef Daskaar het volgende:
Die Hershel voert volgens mij nog wel meer in zijn schild. Niet voor niks zn schuur vol met walkers :P Vast bezig met een medicijn, of juist onverwachts kwade plannen :P
pi_104995142
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:59 schreef Daskaar het volgende:

[..]

das enigzins verontrustend aangezien die drie de meest geweldadige en onbetrouwbare lui zijn..
Nee, dat zijn de enigen die bevatten dat de spelregels veranderd zijn op een heel fundamentele manier. De standaard is niet meer veilig met het risico van gevaar, maar gevaar met als uitzondering af en toe relatief veilig. Ook dat jongetje moet inderdaad leren om te schieten, die moeder die dat niet wil is in feite bezig om haar kind weerloos te maken in een wereld waar dat onvermijdelijk tot de dood leidt.

Kleine foutjes hebben geen kleine gevolgen meer in een wereld vol zombies.
pi_104995439
Daryl niet te vertrouwen, Shane ook niet.. Maar in dit geval wel weer de juiste keuze gemaakt. Hershell was gewoon teveel emotioneel betrokken, en Rick etc dachten teveel aan de gevolgen voor de groep, terwijl Shane (uiteraard dankzij zijn jaloezie etc.) wel de juiste beslissing maakt. Dit waarschijnlijk om Shane (en Daryl) een betere positie bij de kijkers / lezers te laten houden..
  woensdag 30 november 2011 @ 01:38:12 #255
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104995636
Daryl zou ik juist wel vertrouwen, Shane heeft verder gelijk
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_104995648
Daryl, de man die de oren van zombies om z'n nek gaat hangen. Helemaal stabiel is ie niet hoor. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_104995660
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 01:40 schreef Jabberwocky het volgende:
Daryl, de man die de oren van zombies om z'n nek gaat hangen. Helemaal stabiel is ie niet hoor. :P
Hij denkt dat hij veertig jaar eerder in Vietnam aan het vechten is :+
pi_104995689
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 01:21 schreef Luuksor het volgende:
Daryl niet te vertrouwen, Shane ook niet.. Maar in dit geval wel weer de juiste keuze gemaakt. Hershell was gewoon teveel emotioneel betrokken, en Rick etc dachten teveel aan de gevolgen voor de groep, terwijl Shane (uiteraard dankzij zijn jaloezie etc.) wel de juiste beslissing maakt. Dit waarschijnlijk om Shane (en Daryl) een betere positie bij de kijkers / lezers te laten houden..
Volgens mij was het idee juist dat we Shane als 'fout' zouden zien en Rick met zijn principes etc als de rechtschapen leider. Alleen is de serie volgens mij niet zo geslaagd in die opzet.
pi_104995896
Hoezo? Het kwam juist prima naar voren dat Shane fout was en Rick de leider. Shane ging helemaal door het lint en ze schoten alle Walkers dood...totdat Sophia naar buiten kwam. Toen moesten ze allemaal ff slikken en zagen ze in waarom Hershell de walkers in leven hield. Op dat moment liet Rick, de leider dus, zien waarom je niet zo door het lint kan gaan. Dit leek me allemaal vrij duidelijk....
  woensdag 30 november 2011 @ 08:06:33 #260
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104996948
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 01:45 schreef HiZ het volgende:

[..]

Volgens mij was het idee juist dat we Shane als 'fout' zouden zien en Rick met zijn principes etc als de rechtschapen leider. Alleen is de serie volgens mij niet zo geslaagd in die opzet.
In de comics zien we Rick heel mooi transformeren naar die Shane die we dit keer zagen. Denk dat Kirkman een fout maakte door Shane in de comics al na zes afleveringen liet doodgaan. Shane is een interessant karakter.
  woensdag 30 november 2011 @ 08:08:25 #261
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104996963
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 01:40 schreef Jabberwocky het volgende:
Het rare is dat de zombiegeur vreselijk is, hoe verdraagt ie dat?
pi_104997420
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 01:06 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee, dat zijn de enigen die bevatten dat de spelregels veranderd zijn op een heel fundamentele manier. De standaard is niet meer veilig met het risico van gevaar, maar gevaar met als uitzondering af en toe relatief veilig. Ook dat jongetje moet inderdaad leren om te schieten, die moeder die dat niet wil is in feite bezig om haar kind weerloos te maken in een wereld waar dat onvermijdelijk tot de dood leidt.

Kleine foutjes hebben geen kleine gevolgen meer in een wereld vol zombies.
Totaal niet mee eens, Shane doet het niet omdat ie wil overleven, Shane doet alles omdat ie het niet uit kan staan dat Rick de leider is, en dat Lori terug is bij Rick.

Hij maakte Otis niet af omdat ie het anders niet zou redden, hij maakte Otis af omdat hij dan de enige was die Carl redde door die medicijnen te halen, om een goed voetje bij Lori te halen dus.

Hij maakte die barn niet open omdat ie vindt dat de Walkers gevaarlijk zijn, hij maakte die barn open omdat HIJ de leider van de groep wil zijn, jammer alleen dat op het ''moment supreme'' (Sophia komt eraan lopen) hij niet thuis gaf en Rick alsnog degene was die deed wat een echte leider moest doen, Sophia omleggen.

Shane is een slecht mens, die blonde chick wil geen slachtoffer meer zijn maar een ''dader'' en loopt daarom achter Shane aan, en Daryl is gewoon wat ie altijd al geweest is.

Dit is mijn visie iig. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 30 november 2011 @ 09:10:10 #263
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_104997652
Shane is niet slecht, Shane is held.
opgezegd@fok.nl
pi_104998103
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 01:38 schreef Stefan het volgende:
Daryl zou ik juist wel vertrouwen, Shane heeft verder gelijk
Ja inderdaad. Eerste paar afleveringen zou ik 'm ook niet vertrouwen maarja, het is wel duidelijk dat hij de ultieme overlever van de groep is. En Shane had dit keer gewoon gelijk, niks zieke mensen, het zijn gewoon zombies die je doden als ze dat kunnen.

Al moet ik toegeven dat ik wel met Hershell te doen had hoor. :P
pi_104998243
quote:
"It's not easy creating a zombie massacre."
nou. nou, wat een massacre -O- belooft niet veel goeds voor het aantal zombies in de toekomst
  woensdag 30 november 2011 @ 09:56:15 #266
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104998520
In de comic breken de zombies uit nadat ze een gevangen genomen walker in de schuur willen zitten en hoe een zombie zoon van Hershell een andere levende zoon aan stukken scheurt. Daarna helpt Hershell zelf mee de zombies af te schieten.

Anyway, als ze nu de comic een beetje verder volgen dan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd
pi_104999375
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:35 schreef Funzel het volgende:

niks zieke mensen, het zijn gewoon zombies die je doden als ze dat kunnen.
Juist in de eerste afleveringen bleek dat er 'wel iets van een besef is nog' bij zombies.
Zo zitten ze in hun eigen auto, of als ze wandelen, dan checken ze even de voordeur van hUn eigen huis.
Ook dat centrum uit seizoen 1 onderzocht de zombies.
We hebben het hier immers over een andere zombie 'dan normaal', namelijk gewone levende mensen die ziek worden, super-koorts, dan heel eventjes 'dood' zijn en dan "zombie".
Dit i.t.t. de eerdere series en films waar andersoortige zombies uit hun graf kwamen.

In die zin valt er van Hershel's denkwijze en aanverwant gedrag wel wat te zeggen.
Signature
pi_104999630
Ja dat begrijp ik, maar ik bedoel meer dat ze nu gewoon zombies zijn. Hun verleden maakt dan niks meer uit, hoe moeilijk dat misschien ook te accepteren is voor hun nog levende nabestaanden.
  woensdag 30 november 2011 @ 11:38:32 #269
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_105001359
Met rottende huid en dode ingewanden is het nog de vraag of je ze kan 'reanimeren' naar hun gewone staat. En als ze een gevaar vormen dan moeten ze echt dood.

Ik pleit trouwens voor meer shots zoals die ene dat ze vanaf de snelweg keken naar Atlanta in de verte, waarbij je helikopters de stad zag bombarderen. *O* (al zou dat in het echt veel systematischer en vernietigender gedaan worden)
When all else fails, you always have delusion.
pi_105001594
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef Mirel het volgende:
Ik pleit trouwens voor meer shots zoals die ene dat ze vanaf de snelweg keken naar Atlanta in de verte, waarbij je helikopters de stad zag bombarderen. *O* (al zou dat in het echt veel systematischer en vernietigender gedaan worden)
dat zag er idd goed uit

ze mogen van mij sowieso wel meer laten zien hoe het zover gekomen is. ik hou van zombiefilms maar vind t meestal wel onrealistisch hoe zombies de wereld kunnen overnemen als het van beet tot beet moet gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')