nah, vind het daarom ook wel vermakelijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
al die kleine domme dingen zorgen ervoor dat het een middelmatige serie is.
vermakelijk is het juiste woord ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:23 schreef Palomar het volgende:
[..]
nah, vind het daarom ook wel vermakelijk
Het grappige is ook dat het moraal van deze serie ons een beetje de kant op wil drukken dat Shane de slechterik is terwijl imo hij een van de weinigen is die nog nuchter denkt over de situatie. En inderdaad dale, strontvervelendquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:27 schreef HiZ het volgende:
Ik weet niet wat het is met deze serie, soms vind ik 'm wel ok, maar heel vaak heb ik ook van 'Jezus Christus wat een geouwehoer'. Zoals die Dale met die wapens; ik begrijp best als je je ouwe leventje mist, maar gewoon net doen alsof die dreiging van zombies verdwijnt door te doen alsof er niks aan de hand is op die boerderij, ik snap er niks van. En dan zit ik me dus zo te ergeren dat ik de neiging krijg om 'm af te zetten en 'delete' te drukken op het hele zaakje.
mwa nuchter nadenken valt wel mee. Hij ziet het gevaar, dat welquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Het grappige is ook dat het moraal van deze serie ons een beetje de kant op wil drukken dat Shane de slechterik is terwijl imo hij een van de weinigen is die nog nuchter denkt over de situatie. En inderdaad dale, strontvervelend
Afgezien van zijn gun mikken op Rick en de stress veroorzaakt door zijn zwakke team vind ik dat wel zo nuchter as it gets. Ik zou ook een beetje gek worden als ik eerst ontdek dat ik de hele tijd heb geslapen naast een schuur vol zombies en daarna komt je maat doodleuk met 2 nieuwe huisdieren aangelopen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
mwa nuchter nadenken valt wel mee. Hij ziet het gevaar, dat wel
Nog maar eens lezen dan lijkt me...quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik begrijp je post niet helemaal, je lijkt jezelf tegen te spreken.
Shane heeft er veel voor om te overleven. Daar kan je van profiteren maar het kan ook gevaarlijk worden als de situatie uit de hand loopt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Het grappige is ook dat het moraal van deze serie ons een beetje de kant op wil drukken dat Shane de slechterik is terwijl imo hij een van de weinigen is die nog nuchter denkt over de situatie. En inderdaad dale, strontvervelend
die zombies zaten er al weet ik hoelang en de groep wist het pas in het begin van de aflevering. Dat die dingen weg moesten was logisch maar om ze in een opwelling maar neer te schieten en degene die je opgevangen heeft daarmee te schofferen is iets anders. De actie was goed, de manier waarop past precies bij het proces dat shane doormaakt: hij draait doorrrrquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Afgezien van zijn gun mikken op Rick en de stress veroorzaakt door zijn zwakke team vind ik dat wel zo nuchter as it gets. Ik zou ook een beetje gek worden als ik eerst ontdek dat ik de hele tijd heb geslapen naast een schuur vol zombies en daarna komt je maat doodleuk met 2 nieuwe huisdieren aangelopen.
Die realitycheck vond ik een stuk nuchterder dan die Hershel en de rest van de groep die dacht lekker op de farm de rest van hun leven door te brengen met een kudde zombies op stal
Klopt, nu snap ik 'em.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nog maar eens lezen dan lijkt me...
Voor mij zijn Shane, die redneck en die blonde vrouw degenen met het meeste gezond verstand. Een gezonde dosis overlevingsinstinct zonder door te slaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Shane doet juist helemaal niets puur uit overlevingsinstinct, maar alles uit jaloezie, hebzucht en haat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Voor mij zijn Shane, die redneck en die blonde vrouw degenen met het meeste gezond verstand. Een gezonde dosis overlevingsinstinct zonder door te slaan.
Hij had zijn bereidwillige groepsgenoten al bijeengeroepen en bewapend. Vervolgens forceerde hij de situatie zo dat er nog maar één uitkomst mogelijk was. Het was nu leven of dood, voor iedereen daar. Een wake up call.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan hebben we een heel andere definitie van common sense. De manier waarop hij met die zombies in de schuur omging was zeer roekeloos en het is een wonder dat er geen doden gevallen zijn. Iemand met common sense had kalm vanaf de zolder of van buiten die zombies stuk voor stuk een headshot gegeven.
[..]
Net als dat het doden van mensen zombies in 'leven' houd.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:49 schreef Xaobotnik het volgende:
Komt Morgan Jones trouwens ooit nog terug in het verhaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Wil je nu beweren dat Daryll geen gezond verstand heeft enkel en alleen omdat hij een 'redneck' is?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:49 schreef Xaobotnik het volgende:
Die redneck heeft ook geen gezond verstand. Het is niet voor niets een redneck, maar hij heeft niets anders te doen, en loopt dus alleen maar naar Sophia te zoeken. Dat blonde wijf is een emotioneel wrak die alleen maar bezig is met geen slachtoffer te zijn, terwijl dat juist een slachtofferrol is, aangezien ze zich zo erg laat veranderen en Shane denkt alleen aam zichzelf
Verder kun je je ook afvragen of het verliezen van je menselijkheid, überhaupt als onderdeel van 'gezond verstand' moet worden gezien.
Komt Morgan Jones trouwens ooit nog terug in het verhaal?
das enigzins verontrustend aangezien die drie de meest geweldadige en onbetrouwbare lui zijn..quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Voor mij zijn Shane, die redneck en die blonde vrouw degenen met het meeste gezond verstand. Een gezonde dosis overlevingsinstinct zonder door te slaan.
Zich gedragen als Hollanders op een camping in Frankrijk?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:00 schreef Daskaar het volgende:
oh en wat de fuck doen ze op een boerderij?!!!
daar is toch geen reet aan zo?
Idd. Vind Daryl juist 1 van de betere personages. No-nonsense, de hel in met die zombies.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat Daryll geen gezond verstand heeft enkel en alleen omdat hij een 'redneck' is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |