Ik zie eigenlijk niet waarom het niet in NWS thuishoort, maar ik laat deze even open voor mijn collega'squote:Op zondag 11 december 2011 13:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is minimaal al een deel 3 (als het geen 4 is) en volgens mij hoort het in POL.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:22 schreef edcetera het volgende:
Op zondag 11 december 2011 14:19 schreef Tem het volgende:
[quote]
Het heeft ook veel te maken met educatie en dat moet eerst op een fatsoenlijk niveau komen onder de zwarte bevolking. Daarnaast is het ook een kwestie van kansen pakken, na de apartheid hebben Indiërs meer de kansen gegrepen en een goed bestaan voor zich opgebouwd door sleutelposities te bezetten en mee te helpen het land te corrumperen. Het zal nog wel een paar jaar duren voordat men op een gelijkwaardig niveau op de arbeidsmarkt kan bewegen.
Ik nog wel. Muhahahaquote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef paddy het volgende:
Gewoon je eigen quote in de quote gezet.Als het goed is kan hij niet meer knoeien aan je post
Dat ding loopt niet en gaat ook niet lopenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef timmmmm het volgende:
NWS SC#25: Waar iedereen gewoon lekker is met een lading chocolade
Hoezo geen SC?
Bedankt.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef paddy het volgende:
Gewoon je eigen quote in de quote gezet.Als het goed is kan hij niet meer knoeien aan je post
Ah, okee, bedankt...quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:05 schreef Specularium het volgende:
Celibaat verhoogt risico op seksueel misbruik
TT wordt bovendien niet ondersteund door artikel in de OP.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Vakbonden flikken het weer: Liever failliet dan minder loon
Tt is een politieke mening. Svp wijzigen in de titel van originele nieuwsartikel: Aluminiumfabriek Zalco is failliet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |