Men ziet alleen wat men wil zienquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vreemd dat mensen helemaal over dit bericht heen lezen
helaas welquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:47 schreef samvirus het volgende:
[..]
Men ziet alleen vaak, wat men niet wil zien
Mental image.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Kwarteleitje in het gras noemde ik mijn arabiertje.
nee de courgettesquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:37 schreef stekelzwijn het volgende:
De idioot is de winterpenen vergeten.
Allemaal tieten en penissen! Daar kun je toch niet met goed fatsoen je vrouw en dochters heensturen? Ze zouden er rare gedachten van kunnen krijgen!quote:Op zondag 11 december 2011 13:51 schreef pinine het volgende:
laten ze de minaretten dan ook meteen maar afbreken want die lijken ook op een fallus
[ afbeelding ]
Och, ik heb eens een vrouwelijke collega gehad die soms in de lunchpauze naar de groenteboer ging en dan terug kwam met twee komkommers. Ze stak die dan in de lucht en zei: Tja, mijn man is weer twee dagen op zakenreis.quote:Op zondag 11 december 2011 02:38 schreef nicknicknickname het volgende:
als je van een komkommer of een banaan opgewonden raakt is er wel iets goed mis met je![]()
maarja het blijven moslims he...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |