zo'n gast in mage-plekkie verkkopt ze ookquote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef BoerBert het volgende:
Ik las dat je Daedra Hearts ook bij apothecarists kan kopen, maar waar kan ik die vinden?
Ik ben 'm al eens tegengekomen bijquote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef BoerBert het volgende:
Ik las dat je Daedra Hearts ook bij apothecarists kan kopen, maar waar kan ik die vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Magic ook niet voor helen?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, want vragen is makkelijker. Ik heb sowieso al niks met magic, en ga me hier ook niet in verdiepen. Enige reden dat ik het nodig is is voor vampirism.
Jarl.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:20 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe kom ik aan een huis?
ik wil verdomme een fatsoenlijke plek hebben om mijn spullen te kunnen opbergen.
En dan?quote:
Ideaal voor school of om fok te volgen terwijl ik skyrim speel.quote:
Er zit niks anders op dan 'm neer te knallenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb ook last van een gebugde quest bij de companions, met een dungeon die ik moest schoonvegen terwijl ik daar eerder al geweest was. Zaten weer bandieten in, vermoord, maar vervolgens staat de quest bij 'complete' terwijl het laatste punt (persoon aanspreken) nog niet gedaan is. En dus staat er een pijl boven hem, maar is de quest geen gespreksoptie en kan die pijl ook niet wegkrijgen. (Kan hem in de questlog ook niet deselecteren, want al compleet volgens de game)
Als je die quest markeert als actief krijg je als het goed is gewoon een locatie te zien hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zit vast in één of andere grot. En iedere keer als ik weer begin zitten er 3 van die gassies achter me aan en vermoorden me![]()
Vaag spel. Bij quests staat er ook niks aangegeven.
"ik ben m;n zout kwijtgeraakt in een grot". Maar verder niet waar die fucking grot is. Hoe moet ik die gvd nou vinden.
Maak je quest actief en kijk op de map.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zit vast in één of andere grot. En iedere keer als ik weer begin zitten er 3 van die gassies achter me aan en vermoorden me![]()
Vaag spel. Bij quests staat er ook niks aangegeven.
"ik ben m;n zout kwijtgeraakt in een grot". Maar verder niet waar die fucking grot is. Hoe moet ik die gvd nou vinden.
ZEI IK ALquote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maak je quest actief en kijk op de map.
Die update dingen kan je toch gewoon uitschakelen bij steam?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef vosss het volgende:
GODVERDOMME HOERE KUT STEAM MET JE UPDATE NEWS KAP DAARMEE MN SKYRIM KNALT ER TELKENS UIT ALS JE DAT DOET HOMO
Ps: ik ben de stormjurken in elkaar aan het tiefen.
Kan ik daarna nog wat met die stad?
Je kan ook clairvoyance spell gebruiken (neem aan dat je die hebtquote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zit vast in één of andere grot. En iedere keer als ik weer begin zitten er 3 van die gassies achter me aan en vermoorden me![]()
Vaag spel. Bij quests staat er ook niks aangegeven.
"ik ben m;n zout kwijtgeraakt in een grot". Maar verder niet waar die fucking grot is. Hoe moet ik die gvd nou vinden.
Zeker, maar als ik een moment kan klagen en kankeren op Steam dan grijp ik dat aanquote:Op woensdag 23 november 2011 22:15 schreef Silv het volgende:
[..]
Die update dingen kan je toch gewoon uitschakelen bij steam?
Slapen. Serieusquote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Zolder het volgende:
Pff hoe join ik nou de dark brotherhood? Ik heb in windhelm die moord quest voltooid en met iedereen al gepraat enzo. Ben dat kind al wel tegengekomen maa kon niet echt n gesprek met m aangaan.
Aye, dat is wel vervelend ja als ze maar blijven vliegen (of alleen op een gebouw landen).quote:Op woensdag 23 november 2011 22:56 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb geloof ik 1 keer een Blooddragon gedood, die viel aan terwijl ik in Dawnstar was, en een flink aantal personen hielp mee vechten. Al was er 1 persoon die zich verstopte op de bodem van het aangrenzende water. Zag er nogal maf uit. Uiteindelijk met moeite neergelegd, vooral omdat 't beest weigerde om eens te gaan zitten om mijn Legendary Glass Warhammer in zijn bek te ontvangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mainquest einde spoiler:Same. Maar ik speel eigenlijk op te makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beest bleef inderdaad maar rondvliegen, en landde af en toe op een gebouw. Heb ook een goede boog bij me (vooral voor sneak attacks in dungeons), maar daarmee ging het nogal traag. Uiteindelijk toen hij nog iets van 40% HP had landde hij eindelijk binnen bereik van mijn warhammer. Toen was het snel voorbij, met weer een soul voor mijn collectie.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aye, dat is wel vervelend ja als ze maar blijven vliegen (of alleen op een gebouw landen).
Niet zo moeilijk met mijn archery in combinatie met die inzoom perk + 50% tijdvertraging
Zeg, is er veel verschil tussen paarden? Ik had eerst het bruine dier van Whiterun en die viel dus alles direct aan. Ik heb nu de bruin-witte van Markath en dat beest rent alleen maar weg en ben ik na elk gevecht domweg kwijtIs dat standaard?
Hartinfarct? Ouderdom? Brainrot?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:04 schreef ImMaxa het volgende:
Paarden geen idee. Ben eigenlijk gestopt met ze te kopen nadat ik er een stuk of 4 was verloren in korte tijd. Soms vermoord door vijanden, eentje door valschade, en de laatste viel zonder duidelijke reden dood neer.
roflquote:Op woensdag 23 november 2011 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hartinfarct? Ouderdom? Brainrot?
SPOILER: Dark BrotherhoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
mij doet het spel heel erg aan Gothic 2 denken. Ook van die fantastische omgevingen en mysterieuze monstersquote:Op woensdag 23 november 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Voor mensen die wow spelen: heb nu echt een wow-gevoel in Skyrim. Tribute to Pamela
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:22 schreef Katth het volgende:
SPOILER: Dark BrotherhoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel nu op expert, misschien maar naar master toe dan.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Same. Maar ik speel eigenlijk op te makkelijk.
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:22 schreef Katth het volgende:
SPOILER: Dark BrotherhoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam de draak uit eerdere post tegen vlak voordat ik het beschrevene in de spoilertag ging doen trouwens.You know, I've learned something today
Dat vind ik altijd jammer van de elder scrolls, is ook nooit echt episch geweest wb t aantal inwoners.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik speel nu op expert, misschien maar naar master toe dan.
Nog een klein minpuntje: Ik krijg in het spel nooit het idee te vechten voor iets groots, of iets episch. In het gunstigste geval, zoals bij de uiteindelijke overwinning van de stormcloaks, staan er 10 NPC's een soort cynisch slow clap applaus te geven. Als ze nou eens de NPC bevolking naar een paar duizend per stad op konden voeren, met echt grote steden, dan komt zo'n spel pas echt tot zijn recht.
Misschien over 10 jaar.
Ik heb liever 10 fatsoenlijk uitgewerkte NPCs, dan 750.000 random NPCs.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd jammer van de elder scrolls, is ook nooit echt episch geweest wb t aantal inwoners.
Maar ook over 10 jaar maken ze dat niet hoor. Men zal altijd gaan voor de beste graphics tegenwoordig, en dan passen er simpelweg niet meer dan 10 mensen op je beeldscherm... De AI is naar mijn inziens ook niet veel beter dan bij morrowind. Dit geld ook voor andere spellen. AI loopt in rechte lijn zonder na te denken op je af en het enige dat t anders doet is na 90% leven te vluchten.
Ik hoop dat t volgende deel (wat pas over 3 jaar ofzo zal uitkomen) een optimalere engine zal hebben dan deze gamebryo. Er moet meer gedaan worden met de AI en animaties en de interacties
Geen idee, hoezo zouden de dwemer nooit buiten morrowind geweest zijn? Hoe weet ie dat dan..quote:Op donderdag 24 november 2011 00:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die dwemer ruins?
Volgens een vriend van me die een die hard lore nerd is zijn de dwemer nooit buiten morrowind geweest.
Maar toch kom je dwemer ruins tegen, hoe zit dat?
Mha feit is dat er wel vrij weinig over de Dwemer (Dweomer in Morrowind dacht ik nog) bekend is. Dat er zo'n 10 ruines (ik heb geen idee hoeveel precies is maar een schatting) opduiken in een buurland is niet zo vreemd. Daarnaast liggen de meesten niet echt bereikbaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die dwemer ruins?
Volgens een vriend van me die een die hard lore nerd is zijn de dwemer nooit buiten morrowind geweest.
Maar toch kom je dwemer ruins tegen, hoe zit dat?
[..]
Ik heb liever 10 fatsoenlijk uitgewerkte NPCs, dan 750.000 random NPCs.
De Dwemer zijn uiteraard buiten Morrowind geweest. Anders zouden er niet overal ruins zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die dwemer ruins?
Volgens een vriend van me die een die hard lore nerd is zijn de dwemer nooit buiten morrowind geweest.
Maar toch kom je dwemer ruins tegen, hoe zit dat?
[..]
Ik heb liever 10 fatsoenlijk uitgewerkte NPCs, dan 750.000 random NPCs.
Morrowind heeft toch nog altijd de mooiste lore zeg, sodeju.quote:Op donderdag 24 november 2011 01:01 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
De Dwemer zijn uiteraard buiten Morrowind geweest. Anders zouden er niet overal ruins zijn.
Waarschijnlijk bedoelt die vriend van je dat in Morrowind de enige bestaande Dwemer nog leeft, Yagrum Bagarn.
Het complete Dwemer ras is ooit spontaan verdwenen. Yagrum Bagarn was in een ander realm toen alle Dwemer verdwenen, en de enige die nog over is (voor zover bekend). Hij heeft ook het eeuwige leven, door een ziekte.
Het is een heel verhaal, http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Dwemer als je het wilt lezen
quote:Op donderdag 24 november 2011 01:01 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
De Dwemer zijn uiteraard buiten Morrowind geweest. Anders zouden er niet overal ruins zijn.
Waarschijnlijk bedoelt die vriend van je dat in Morrowind de enige bestaande Dwemer nog leeft, Yagrum Bagarn.
Klinkt als die film The Hangoverquote:Op donderdag 24 november 2011 01:23 schreef pugehenis het volgende:
Meh, companion dood/weg na een gevecht, kan het lijk met goede armor en wapens niet meer vinden. Save file is te ver terug.
Ja, Yagrum Bagarn ken ik wel, ik heb Morrowind een aantal maanden geleden heel wat gespeeld en ben toen verder dan ooit gekomen, maar nog steeds niet uitgespeeldquote:Op donderdag 24 november 2011 01:01 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
De Dwemer zijn uiteraard buiten Morrowind geweest. Anders zouden er niet overal ruins zijn.
Waarschijnlijk bedoelt die vriend van je dat in Morrowind de enige bestaande Dwemer nog leeft, Yagrum Bagarn.
Het complete Dwemer ras is ooit spontaan verdwenen. Yagrum Bagarn was in een ander realm toen alle Dwemer verdwenen, en de enige die nog over is (voor zover bekend). Hij heeft ook het eeuwige leven, door een ziekte.
Het is een heel verhaal, http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Dwemer als je het wilt lezen
Zover ik het verhaal heb gevolgd zijn de imperials toch naar skyrim gekomen en de dwemers hebben ruins dus die waren er al eerder?quote:Op donderdag 24 november 2011 02:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, Yagrum Bagarn ken ik wel, ik heb Morrowind een aantal maanden geleden heel wat gespeeld en ben toen verder dan ooit gekomen, maar nog steeds niet uitgespeeld
Maar ja, volgens mij had die vriend het erover dat de Dwemer nooit in gebied zijn geweest van de imperials, of zoiets.
Mja, ik vind zijn verhaal ook maar vaag.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zover ik het verhaal heb gevolgd zijn de imperials toch naar skyrim gekomen en de dwemers hebben ruins dus die waren er al eerder?
Vind dit soort dingen zeer vermakelijkquote:One clan of Dwemer, the Rourken Clan, refused to make peace with the Chimer, and their patriarch threw his ceremonial warhammer, Volendrung, across Tamriel, proclaiming that his clan would settle where it landed. Over time, they settled in modern-day Hammerfell, explaining that region's name
ach als je teveel wow speelt geef je niet meer om lore en hak je gewoon alles los en dat neem ik mee in dit spelquote:Op donderdag 24 november 2011 02:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mja, ik vind zijn verhaal ook maar vaag.
Zal het morgen eens vragen wat hij bedoelde.
Moet trouwens zeggen dat ik de lore van TES echt geweldig vind, en eigenlijk zou ik eens mezelf er flink in moeten verdiepen
Kwam bijvoorbeeld dit tegen:
[..]
Vind dit soort dingen zeer vermakelijk
Nee. Ik vind de lore nog steeds het belangrijkst, bij welk spel dan ook, inclusief wow.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ach als je teveel wow speelt geef je niet meer om lore en hak je gewoon alles los en dat neem ik mee in dit spel
Heb gelukkig nog nooit wow gespeeldquote:Op donderdag 24 november 2011 02:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ach als je teveel wow speelt geef je niet meer om lore en hak je gewoon alles los en dat neem ik mee in dit spel
De Imperials waren voor het einde van de Septims het grootste rijk. Het rijk wat was voortgekomen uit de opstand tegen de Elves duizenden jaren eerder. The empire is een paar x ingestort maar kwam er steeds sterker uit. SKyrim was een Province van the Empire, zoals Morrowwind etc etc. Maar sinds Oblivion is the Empire in decline, is er een 2e grote oorlog gekomen met the elves die the Empire heeft verloren. Ze maakte een peace treaty met de elves met als gevolg dat de Elves(thalmor of Aldmeiri Dominion) vrij konden bewegen in elke provincie van the Empire(ook cyrodiil dus). Ook moest de Empire had belangrijkste god opgeven(thalos, Uriel Septim(1st dragonborn), en de elves jagen op diegene die Thalos nog aanbidden. DE Stormcloaks accepteerde de overgave van the EMpire niet en is dus de Empire tegen gaan werken.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zover ik het verhaal heb gevolgd zijn de imperials toch naar skyrim gekomen en de dwemers hebben ruins dus die waren er al eerder?
quote:Fourth Era
The Empire is now a shadow of its former glory. Valenwood and Elsweyr had been ceded to the Thalmor, Black Marsh had been lost to Imperial rule since the Oblivion Crisis, Morrowind had yet to fully recover from the eruption of Mount Vvardenfell, and Hammerfell was plagued by infighting between the Crown and Forbear factions. Only High Rock, Cyrodiil, and Skyrim remained prosperous and peaceful.
4E 171 — The Great War begins with armies from the Aldmeri Dominion invading the Imperial provinces of Hammerfell and Cyrodiil.
After Titus II rejects an ultimatum to make massive concessions to the Thalmor, Aldmeri armies invade. An army led by Thalmor general Lord Naarifin emerges from hidden camps in northern Elsweyr and assaults southern Cyrodiil, flanking Imperial defenses along the Valenwood border. Leyawiin falls to the invaders, and Bravil is surrounded and besieged. Simultaneously, an army under Lady Arannelya crosses western Cyrodiil, bypassing Anvil and Kvatch and entering Hammerfell. This army is joined by smaller forces landing on Hammerfell's coast. Imperial troops are forced into retreat across the Alik'r Desert.
4E 174 — The Imperial City is sacked by Aldmeri forces.
Titus II flees north from the city, smashing through the surrounding Aldmeri forces with his main army and linking up with reinforcements heading south from Skyrim under General Jonna. The Imperial City falls to the invaders. The Imperial Palace is burned, White-Gold Tower is looted, and the Aldmeri commit many atrocities against the defenseless populace.
4E 175 — The Battle of the Red Ring results in the complete destruction of the Aldmeri army in Cyrodiil, a victory for the Empire precipitating the end of the Great War.
The Imperial City is retaken and Titus II's decision to withdraw from it the previous year is vindicated. Despite this resounding victory, however, the Empire is exhausted and unable to continue the war. Realizing this, Titus II seeks to negotiate with the Aldmeri Dominion to end the war.
4E 175 — The Great War ends with the White-Gold Concordat.
The Concordat is a peace treaty between the Empire and the Aldmeri Dominion. The terms of treaty gave the Thalmor free reign to stamp out the worship of Talos throughout the Empire, and ceded a large section of southern Hammerfell. Critics note that these terms are almost identical to the ultimatum that Titus II rejected at the start of the war.
4E 175 — Hammerfell leaves the Empire after rejecting the White-Gold Concordat.
Titus II renounces Hammerfell as a province of the Empire to preserve the treaty after the Redguards oppose ceding their lands. The Redguards see this as a betrayal, and a lasting bitterness between Hammerfell and the Empire is sown to the delight of the Thalmor. Hammerfell continues to war with the Aldmeri Dominion for the next five years.
4E 180 — The Second Treaty of Stros M'kai is signed.
Having been fought to a standstill by the Redguards, the Aldmeri Dominion completely withdraws from Hammerfell.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk hoort dit hele verhaal over de Dominion achter een spoiler want je komt er pas gaandeweg tijdens de main quest line achter.
Anyhoe, net een draak gedood maar kan zijn soul niet stelen. Ding vergaat niet tot skelet. Niet dat je snel om souls verlegen zit.
Je kan soms amper een stap verzetten of er is er weer een draak. Gelegen of ongelegen maakt ze niks uit.
[ Bericht 6% gewijzigd door NorthernStar op 24-11-2011 05:02:35 ]
Wat ik heb gezegd was allemaal al uit voor de release van Skyrimquote:Op donderdag 24 november 2011 02:38 schreef NorthernStar het volgende:
De Aldmeri Dominion wil de burgeroorlog ook gaande houden, geen van beide mag winnen zodat ze elkaar steeds verder verzwakken.
Eigenlijk hoort dit hele verhaal over de Dominion achter een spoiler want je komt er pas gaandeweg tijdens de main quest line achter.
Anyhoe, net een draak gedood maar kan zijn soul niet stelen. Ding vergaat niet tot skelet. Niet dat je snel om souls verlegen zit.
Je kan soms amper een stap verzetten of er is er weer een draak. Gelegen of ongelegen maakt ze niks uit.
quote:Op donderdag 24 november 2011 02:38 schreef NorthernStar het volgende:
Alleen dat wat jij nu vertelt is spoiler. De rest is gewoon geschiedenis die je in boeken terug kunt vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyhoe, net een draak gedood maar kan zijn soul niet stelen. Ding vergaat niet tot skelet. Niet dat je snel om souls verlegen zit.
Je kan soms amper een stap verzetten of er is er weer een draak. Gelegen of ongelegen maakt ze niks uit.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mainquest einde spoiler:Einde van de MQ is ook waardeloos...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ok. Ik hoor het pas nou allemaal van Delphine en via die quest in de ambassade.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Alleen dat wat jij nu vertelt is spoiler. De rest is gewoon geschiedenis die je in boeken terug kunt vinden.
Fallout 3 was het einde van MQ ook waardeloosquote:Op donderdag 24 november 2011 05:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Einde van de MQ is ook waardeloos...
dat klopt, het is ook een mod. ziet er veel strakker uit zo héquote:Op donderdag 24 november 2011 08:36 schreef Maanvis het volgende:
ik heb het gevoel dat Aela op de Xbox versie helemaal geen witte kop heeft als weerwolf! Kan iemand dat bevestigen?
is dat dan alleen bij aela zo of bij alle weerwolven?quote:Op donderdag 24 november 2011 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klopt, het is ook een mod. ziet er veel strakker uit zo hé
als het goed is bij alle weerwolven.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is dat dan alleen bij aela zo of bij alle weerwolven?
ik vind het voor een vrouwelijke weerwolf wel mooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get it and Bet it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doodde hem met een mooie slomo (damn wat vet, geen idee of het nog gevolgen heeft, maar goed). Loop vervolgens die heuvel weer af, ben amper onderweg, nog een draak.
Geniaal!SPOILER: draken dodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
Er is iets wat je in de console kan invoeren wat je naar je companion brengt; vast wel ergens te vinden!quote:Op donderdag 24 november 2011 01:23 schreef pugehenis het volgende:
Meh, companion dood/weg na een gevecht, kan het lijk met goede armor en wapens niet meer vinden. Save file is te ver terug.
pc versie heeft normale save, autosave, en quicksave (F5 toets).quote:Op donderdag 24 november 2011 09:50 schreef Cryothic het volgende:
Ik zie steeds mensen die roepen dat een save file te ver terug is.
Doet de pc versie niet aan autosave ofzo?
Ik heb op de xbox de default van 15 minuten aan laten staan.
En dan nog zitten er punten tussen dat ie extra auto-saved
Ik reken het Skyrim ook niet aan, het is een beperking van de techniek en de methode.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:32 schreef vosss het volgende:
Ik snap de kritiek wel, maar kijk eens naar hoe bv een GTA IV het doet?
Ook een sandbox, weliswaar in een compleet andere setting, maar daar is de interactie nog veel en veel minder, op een paar hoofdrolspelers na doet niemand iets.
Kun je zo 123 een voorbeeld noemen van een sandbox die het beter doet wat dat aangaat? Ik niet in elk geval.
Heeft hier overigens iemand Divinity II - Dragon Knight Saga gespeeld? Die game vond ik ook echt tof, compleet anders als Skyrim, maar wel gaaf.
ps: en daar kon je wel zelf in een draak veranderen en rondvliegen![]()
Maar dat is ook het enige dat ze doen; rondlopen, en klagen als je ze omver loopt of iets beklimt.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik reken het Skyrim ook niet aan, het is een beperking van de techniek en de methode.
Maar in bijvoorbeeld Assasins creed lopen wel veel meer NPC's rond om de straten te vullen.
I saw a mudcrab the other day. Horrible creatures.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:25 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Maar dat is ook het enige dat ze doen; rondlopen, en klagen als je ze omver loopt of iets beklimt.![]()
Bij Skyrim, en ook vorige delen, zit er natuurlijk een cyclus achter. Ze slapen, staan op, doen hun werk, praten wat met elkaar (hoe achterlijk de gesprekken in oblivion ook waren), ze gaan naar huis, gaan weer slapen.
Dit geeft voor mij beter een 'levende' wereld weer dan simpelweg veel mensen op straat zien.
It's you, hi!quote:Op donderdag 24 november 2011 10:34 schreef Silv het volgende:
[..]
I saw a mudcrab the other day. Horrible creatures.
Well met!quote:
En altijd als standaard antwoord:quote:Op donderdag 24 november 2011 10:34 schreef Silv het volgende:
[..]
I saw a mudcrab the other day. Horrible creatures.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |