quote:Op donderdag 24 november 2011 02:38 schreef NorthernStar het volgende:
Alleen dat wat jij nu vertelt is spoiler. De rest is gewoon geschiedenis die je in boeken terug kunt vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyhoe, net een draak gedood maar kan zijn soul niet stelen. Ding vergaat niet tot skelet. Niet dat je snel om souls verlegen zit.
Je kan soms amper een stap verzetten of er is er weer een draak. Gelegen of ongelegen maakt ze niks uit.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mainquest einde spoiler:Einde van de MQ is ook waardeloos...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ok. Ik hoor het pas nou allemaal van Delphine en via die quest in de ambassade.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Alleen dat wat jij nu vertelt is spoiler. De rest is gewoon geschiedenis die je in boeken terug kunt vinden.
Fallout 3 was het einde van MQ ook waardeloosquote:Op donderdag 24 november 2011 05:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Einde van de MQ is ook waardeloos...
dat klopt, het is ook een mod. ziet er veel strakker uit zo héquote:Op donderdag 24 november 2011 08:36 schreef Maanvis het volgende:
ik heb het gevoel dat Aela op de Xbox versie helemaal geen witte kop heeft als weerwolf! Kan iemand dat bevestigen?
is dat dan alleen bij aela zo of bij alle weerwolven?quote:Op donderdag 24 november 2011 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klopt, het is ook een mod. ziet er veel strakker uit zo hé
als het goed is bij alle weerwolven.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is dat dan alleen bij aela zo of bij alle weerwolven?
ik vind het voor een vrouwelijke weerwolf wel mooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get it and Bet it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doodde hem met een mooie slomo (damn wat vet, geen idee of het nog gevolgen heeft, maar goed). Loop vervolgens die heuvel weer af, ben amper onderweg, nog een draak.
Geniaal!SPOILER: draken dodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
Er is iets wat je in de console kan invoeren wat je naar je companion brengt; vast wel ergens te vinden!quote:Op donderdag 24 november 2011 01:23 schreef pugehenis het volgende:
Meh, companion dood/weg na een gevecht, kan het lijk met goede armor en wapens niet meer vinden. Save file is te ver terug.
pc versie heeft normale save, autosave, en quicksave (F5 toets).quote:Op donderdag 24 november 2011 09:50 schreef Cryothic het volgende:
Ik zie steeds mensen die roepen dat een save file te ver terug is.
Doet de pc versie niet aan autosave ofzo?
Ik heb op de xbox de default van 15 minuten aan laten staan.
En dan nog zitten er punten tussen dat ie extra auto-saved
Ik reken het Skyrim ook niet aan, het is een beperking van de techniek en de methode.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:32 schreef vosss het volgende:
Ik snap de kritiek wel, maar kijk eens naar hoe bv een GTA IV het doet?
Ook een sandbox, weliswaar in een compleet andere setting, maar daar is de interactie nog veel en veel minder, op een paar hoofdrolspelers na doet niemand iets.
Kun je zo 123 een voorbeeld noemen van een sandbox die het beter doet wat dat aangaat? Ik niet in elk geval.
Heeft hier overigens iemand Divinity II - Dragon Knight Saga gespeeld? Die game vond ik ook echt tof, compleet anders als Skyrim, maar wel gaaf.
ps: en daar kon je wel zelf in een draak veranderen en rondvliegen![]()
Maar dat is ook het enige dat ze doen; rondlopen, en klagen als je ze omver loopt of iets beklimt.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik reken het Skyrim ook niet aan, het is een beperking van de techniek en de methode.
Maar in bijvoorbeeld Assasins creed lopen wel veel meer NPC's rond om de straten te vullen.
I saw a mudcrab the other day. Horrible creatures.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:25 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Maar dat is ook het enige dat ze doen; rondlopen, en klagen als je ze omver loopt of iets beklimt.![]()
Bij Skyrim, en ook vorige delen, zit er natuurlijk een cyclus achter. Ze slapen, staan op, doen hun werk, praten wat met elkaar (hoe achterlijk de gesprekken in oblivion ook waren), ze gaan naar huis, gaan weer slapen.
Dit geeft voor mij beter een 'levende' wereld weer dan simpelweg veel mensen op straat zien.
It's you, hi!quote:Op donderdag 24 november 2011 10:34 schreef Silv het volgende:
[..]
I saw a mudcrab the other day. Horrible creatures.
Well met!quote:
En altijd als standaard antwoord:quote:Op donderdag 24 november 2011 10:34 schreef Silv het volgende:
[..]
I saw a mudcrab the other day. Horrible creatures.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |