Ik heb liever 10 fatsoenlijk uitgewerkte NPCs, dan 750.000 random NPCs.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd jammer van de elder scrolls, is ook nooit echt episch geweest wb t aantal inwoners.
Maar ook over 10 jaar maken ze dat niet hoor. Men zal altijd gaan voor de beste graphics tegenwoordig, en dan passen er simpelweg niet meer dan 10 mensen op je beeldscherm... De AI is naar mijn inziens ook niet veel beter dan bij morrowind. Dit geld ook voor andere spellen. AI loopt in rechte lijn zonder na te denken op je af en het enige dat t anders doet is na 90% leven te vluchten.
Ik hoop dat t volgende deel (wat pas over 3 jaar ofzo zal uitkomen) een optimalere engine zal hebben dan deze gamebryo. Er moet meer gedaan worden met de AI en animaties en de interacties
Geen idee, hoezo zouden de dwemer nooit buiten morrowind geweest zijn? Hoe weet ie dat dan..quote:Op donderdag 24 november 2011 00:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die dwemer ruins?
Volgens een vriend van me die een die hard lore nerd is zijn de dwemer nooit buiten morrowind geweest.
Maar toch kom je dwemer ruins tegen, hoe zit dat?
Mha feit is dat er wel vrij weinig over de Dwemer (Dweomer in Morrowind dacht ik nog) bekend is. Dat er zo'n 10 ruines (ik heb geen idee hoeveel precies is maar een schatting) opduiken in een buurland is niet zo vreemd. Daarnaast liggen de meesten niet echt bereikbaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Volgens een vriend van me die een die hard lore nerd is zijn de dwemer nooit buiten morrowind geweest.
[..]
Ik heb liever 10 fatsoenlijk uitgewerkte NPCs, dan 750.000 random NPCs.
De Dwemer zijn uiteraard buiten Morrowind geweest. Anders zouden er niet overal ruins zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb liever 10 fatsoenlijk uitgewerkte NPCs, dan 750.000 random NPCs.
Morrowind heeft toch nog altijd de mooiste lore zeg, sodeju.quote:Op donderdag 24 november 2011 01:01 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
De Dwemer zijn uiteraard buiten Morrowind geweest. Anders zouden er niet overal ruins zijn.
Waarschijnlijk bedoelt die vriend van je dat in Morrowind de enige bestaande Dwemer nog leeft, Yagrum Bagarn.
Het complete Dwemer ras is ooit spontaan verdwenen. Yagrum Bagarn was in een ander realm toen alle Dwemer verdwenen, en de enige die nog over is (voor zover bekend). Hij heeft ook het eeuwige leven, door een ziekte.
Het is een heel verhaal, http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Dwemer als je het wilt lezen
quote:Op donderdag 24 november 2011 01:01 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
De Dwemer zijn uiteraard buiten Morrowind geweest. Anders zouden er niet overal ruins zijn.
Waarschijnlijk bedoelt die vriend van je dat in Morrowind de enige bestaande Dwemer nog leeft, Yagrum Bagarn.
Klinkt als die film The Hangoverquote:Op donderdag 24 november 2011 01:23 schreef pugehenis het volgende:
Meh, companion dood/weg na een gevecht, kan het lijk met goede armor en wapens niet meer vinden. Save file is te ver terug.
Ja, Yagrum Bagarn ken ik wel, ik heb Morrowind een aantal maanden geleden heel wat gespeeld en ben toen verder dan ooit gekomen, maar nog steeds niet uitgespeeldquote:Op donderdag 24 november 2011 01:01 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Het complete Dwemer ras is ooit spontaan verdwenen. Yagrum Bagarn was in een ander realm toen alle Dwemer verdwenen, en de enige die nog over is (voor zover bekend). Hij heeft ook het eeuwige leven, door een ziekte.
Het is een heel verhaal, http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Dwemer als je het wilt lezen
Zover ik het verhaal heb gevolgd zijn de imperials toch naar skyrim gekomen en de dwemers hebben ruins dus die waren er al eerder?quote:Op donderdag 24 november 2011 02:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, Yagrum Bagarn ken ik wel, ik heb Morrowind een aantal maanden geleden heel wat gespeeld en ben toen verder dan ooit gekomen, maar nog steeds niet uitgespeeld
Maar ja, volgens mij had die vriend het erover dat de Dwemer nooit in gebied zijn geweest van de imperials, of zoiets.
Mja, ik vind zijn verhaal ook maar vaag.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zover ik het verhaal heb gevolgd zijn de imperials toch naar skyrim gekomen en de dwemers hebben ruins dus die waren er al eerder?
Vind dit soort dingen zeer vermakelijkquote:One clan of Dwemer, the Rourken Clan, refused to make peace with the Chimer, and their patriarch threw his ceremonial warhammer, Volendrung, across Tamriel, proclaiming that his clan would settle where it landed. Over time, they settled in modern-day Hammerfell, explaining that region's name
ach als je teveel wow speelt geef je niet meer om lore en hak je gewoon alles los en dat neem ik mee in dit spelquote:Op donderdag 24 november 2011 02:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mja, ik vind zijn verhaal ook maar vaag.
Zal het morgen eens vragen wat hij bedoelde.
Moet trouwens zeggen dat ik de lore van TES echt geweldig vind, en eigenlijk zou ik eens mezelf er flink in moeten verdiepen
Kwam bijvoorbeeld dit tegen:
[..]
Vind dit soort dingen zeer vermakelijk
Nee. Ik vind de lore nog steeds het belangrijkst, bij welk spel dan ook, inclusief wow.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ach als je teveel wow speelt geef je niet meer om lore en hak je gewoon alles los en dat neem ik mee in dit spel
Heb gelukkig nog nooit wow gespeeldquote:Op donderdag 24 november 2011 02:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ach als je teveel wow speelt geef je niet meer om lore en hak je gewoon alles los en dat neem ik mee in dit spel
De Imperials waren voor het einde van de Septims het grootste rijk. Het rijk wat was voortgekomen uit de opstand tegen de Elves duizenden jaren eerder. The empire is een paar x ingestort maar kwam er steeds sterker uit. SKyrim was een Province van the Empire, zoals Morrowwind etc etc. Maar sinds Oblivion is the Empire in decline, is er een 2e grote oorlog gekomen met the elves die the Empire heeft verloren. Ze maakte een peace treaty met de elves met als gevolg dat de Elves(thalmor of Aldmeiri Dominion) vrij konden bewegen in elke provincie van the Empire(ook cyrodiil dus). Ook moest de Empire had belangrijkste god opgeven(thalos, Uriel Septim(1st dragonborn), en de elves jagen op diegene die Thalos nog aanbidden. DE Stormcloaks accepteerde de overgave van the EMpire niet en is dus de Empire tegen gaan werken.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zover ik het verhaal heb gevolgd zijn de imperials toch naar skyrim gekomen en de dwemers hebben ruins dus die waren er al eerder?
quote:Fourth Era
The Empire is now a shadow of its former glory. Valenwood and Elsweyr had been ceded to the Thalmor, Black Marsh had been lost to Imperial rule since the Oblivion Crisis, Morrowind had yet to fully recover from the eruption of Mount Vvardenfell, and Hammerfell was plagued by infighting between the Crown and Forbear factions. Only High Rock, Cyrodiil, and Skyrim remained prosperous and peaceful.
4E 171 — The Great War begins with armies from the Aldmeri Dominion invading the Imperial provinces of Hammerfell and Cyrodiil.
After Titus II rejects an ultimatum to make massive concessions to the Thalmor, Aldmeri armies invade. An army led by Thalmor general Lord Naarifin emerges from hidden camps in northern Elsweyr and assaults southern Cyrodiil, flanking Imperial defenses along the Valenwood border. Leyawiin falls to the invaders, and Bravil is surrounded and besieged. Simultaneously, an army under Lady Arannelya crosses western Cyrodiil, bypassing Anvil and Kvatch and entering Hammerfell. This army is joined by smaller forces landing on Hammerfell's coast. Imperial troops are forced into retreat across the Alik'r Desert.
4E 174 — The Imperial City is sacked by Aldmeri forces.
Titus II flees north from the city, smashing through the surrounding Aldmeri forces with his main army and linking up with reinforcements heading south from Skyrim under General Jonna. The Imperial City falls to the invaders. The Imperial Palace is burned, White-Gold Tower is looted, and the Aldmeri commit many atrocities against the defenseless populace.
4E 175 — The Battle of the Red Ring results in the complete destruction of the Aldmeri army in Cyrodiil, a victory for the Empire precipitating the end of the Great War.
The Imperial City is retaken and Titus II's decision to withdraw from it the previous year is vindicated. Despite this resounding victory, however, the Empire is exhausted and unable to continue the war. Realizing this, Titus II seeks to negotiate with the Aldmeri Dominion to end the war.
4E 175 — The Great War ends with the White-Gold Concordat.
The Concordat is a peace treaty between the Empire and the Aldmeri Dominion. The terms of treaty gave the Thalmor free reign to stamp out the worship of Talos throughout the Empire, and ceded a large section of southern Hammerfell. Critics note that these terms are almost identical to the ultimatum that Titus II rejected at the start of the war.
4E 175 — Hammerfell leaves the Empire after rejecting the White-Gold Concordat.
Titus II renounces Hammerfell as a province of the Empire to preserve the treaty after the Redguards oppose ceding their lands. The Redguards see this as a betrayal, and a lasting bitterness between Hammerfell and the Empire is sown to the delight of the Thalmor. Hammerfell continues to war with the Aldmeri Dominion for the next five years.
4E 180 — The Second Treaty of Stros M'kai is signed.
Having been fought to a standstill by the Redguards, the Aldmeri Dominion completely withdraws from Hammerfell.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk hoort dit hele verhaal over de Dominion achter een spoiler want je komt er pas gaandeweg tijdens de main quest line achter.
Anyhoe, net een draak gedood maar kan zijn soul niet stelen. Ding vergaat niet tot skelet. Niet dat je snel om souls verlegen zit.
Je kan soms amper een stap verzetten of er is er weer een draak. Gelegen of ongelegen maakt ze niks uit.
[ Bericht 6% gewijzigd door NorthernStar op 24-11-2011 05:02:35 ]
Wat ik heb gezegd was allemaal al uit voor de release van Skyrimquote:Op donderdag 24 november 2011 02:38 schreef NorthernStar het volgende:
De Aldmeri Dominion wil de burgeroorlog ook gaande houden, geen van beide mag winnen zodat ze elkaar steeds verder verzwakken.
Eigenlijk hoort dit hele verhaal over de Dominion achter een spoiler want je komt er pas gaandeweg tijdens de main quest line achter.
Anyhoe, net een draak gedood maar kan zijn soul niet stelen. Ding vergaat niet tot skelet. Niet dat je snel om souls verlegen zit.
Je kan soms amper een stap verzetten of er is er weer een draak. Gelegen of ongelegen maakt ze niks uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |