quote:Op woensdag 23 november 2011 19:42 schreef vosss het volgende:
Ik heb die optie nog nooit gezien bij een NPC.
En als ik die wel zie dan pas ik. Ik zie er (net als irl) geen enkele meerwaarde in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu wel een extra inkomstenbron plus nog een pawnbroker in whiterun...When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Die is grappig ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:58 schreef Seam het volgende:
Holy shit wat een leipe dungeon zeg, The Sightless Pit.
Ah, die heb ik ergens gezien. Zal er binnenkort eens inspringen, bedankt voor 't me eraan herinnerenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:58 schreef Seam het volgende:
Holy shit wat een leipe dungeon zeg, The Sightless Pit.
Imperials zijn dan ook gewoon kudtquote:Op woensdag 23 november 2011 20:17 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Kom ik een imperial kamp tegen ergens in the middle of nowhere, dus ik denk chill, ff rotzooi verkopen. Gaat gewoon goed enzo, ik draai me om om iets van Aela te traden wat ik ook nog moet verkopen, draai terug, wil weer praten, trekt die dude ineens z'n zwaard. Hele kamp valt me aan.
Dus ik terug naar een save van 1 min daarvoor, kan ik ook daarop dat kamp niet binnenkomen. Meteen zwaarden trekken en zeggen dat ik op moet rotten. En nee, ik ben geen stormcloak.
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:03 schreef Seam het volgende:
[..]Inderdaad gewoon misc/sidequest. Volgens mij van de Illusion-dude, toen ik 'm voor 't eerst aansprak zei hij iets van "Huh, je kunt me zien? Werkt die onzichtbaarheidsspell toch niet zo goed als ik dacht"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke top dan nog maar even wachten. Voorlopig toch nog voldoende te doen, hoewel ik al bijna lv 50 benquote:Op woensdag 23 november 2011 20:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon misc/sidequest. Volgens mij van de Illusion-dude, toen ik 'm voor 't eerst aansprak zei hij iets van "Huh, je kunt me zien? Werkt die onzichtbaarheidsspell toch niet zo goed als ik dacht"
Precies, stelletje mietjes zijn hetquote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Imperials zijn dan ook gewoon kudt
Random of main quest?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef Seam het volgende:
Oke, ik houd mijn mond voortaan over de moeilijkheidsgraad van draken, zojuist een draakje tegengekomen die me in 2 seconden dood hadMet 300 health
Hehe was het maar zo, even kijken hoe ik dit in hemelsnaam ga oplossenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef Gezicht het volgende:
Kom er net achter dat als je een seconde of 2 naar de boezem van een vrouw kijkt ze gauw een paar passen achteruit doen.!
STOP RIGHT THERE YOU PERVERT SCUMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Ga naar winterhold en praat met die gast die conjuration leert. Hij heeft hem vast wel te koop.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef xCore het volgende:
Iemand die mij kan vertellen hoe ik aan de spell soul trap kom?
Of iedere court wizardquote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef Silv het volgende:
[..]
Ga naar winterhold en praat met die gast die conjuration leert. Hij heeft hem vast wel te koop.
Nee, want vragen is makkelijker. Ik heb sowieso al niks met magic, en ga me hier ook niet in verdiepen. Enige reden dat ik het nodig is is voor vampirism.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Of iedere court wizardSerieus kijken sommige mensen nog eerst rond voordat ze hier iets vragen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |