quote:Op woensdag 23 november 2011 18:54 schreef Bakakame het volgende:
Heb zonet die quest van die vent in Winterhold College gedaan met die Wells die je moet cleansenDan gebruik je hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel flink gamebreaking eigenlijk.. 't Liefst heb ik gewoon een iets hogere magicka regen dan ik normaal heb, want tijdens een gevecht moet ik in een hoekje schuilen terwijl m'n Atronach de zaakjes afhandelt tot mijn Magicka weer wat aangevuld is (of ik moet m'n fortuin in Magicka potions stoppen, maar ze verkopen ze zo weinig)No resentment ever evened out a weaker hand
Heb zonet die quest van die vent in Winterhold College gedaan met die Wells die je moet cleansenAh, vandaar dat mijn Magicka vol bleef toen ik die quest had gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel flink gamebreaking eigenlijk.. 't Liefst heb ik gewoon een iets hogere magicka regen dan ik normaal heb, want tijdens een gevecht moet ik in een hoekje schuilen terwijl m'n Atronach de zaakjes afhandelt tot mijn Magicka weer wat aangevuld is (of ik moet m'n fortuin in Magicka potions stoppen, maar ze verkopen ze zo weinig)
Vond het al raar, maar het effect is tijdelijk.Doe eens niet.
Zo irritant dat die makers die vervelende logo's erbij doen. Elke developer doet dat bij hun wallpapers. De reden dat ik nooit officiele wallpapers heb.quote:
Ga Alchemy gebruiken, zou ik zeggen. Daar kun je genoeg Restore, Regenerate en Fortify Magicka mee maken.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:54 schreef Bakakame het volgende:
Wel flink gamebreaking eigenlijk.. 't Liefst heb ik gewoon een iets hogere magicka regen dan ik normaal heb, want tijdens een gevecht moet ik in een hoekje schuilen terwijl m'n Atronach de zaakjes afhandelt tot mijn Magicka weer wat aangevuld is (of ik moet m'n fortuin in Magicka potions stoppen, maar ze verkopen ze zo weinig)
wat wil ie doen dan, z'n schild weggooien?quote:
Vind 't wel grappig voor nu, maar als ik er de rest van de game mee rond zou lopen, zou ik ze uitdoen.quote:
Ja, heb het gehoord en gemerkt, na fasttravellen werkte het niet meer. Maar het schijnt een paar uur na elke well te werken (waarom moest ik alle wells tegelijk doenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:57 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat mijn Magicka vol bleef toen ik die quest had gedaan.
Vond het al raar, maar het effect is tijdelijk.
Doe ik ook, werkt ook prima maar toch irritant als ik elke drie of vier aanvallen weer potions moet slikkenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:58 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ga Alchemy gebruiken, zou ik zeggen. Daar kun je genoeg Restore, Regenerate en Fortify Magicka mee maken.
Heb zonet die quest van die vent in Winterhold College gedaan met die Wells die je moet cleansenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel flink gamebreaking eigenlijk.. 't Liefst heb ik gewoon een iets hogere magicka regen dan ik normaal heb, want tijdens een gevecht moet ik in een hoekje schuilen terwijl m'n Atronach de zaakjes afhandelt tot mijn Magicka weer wat aangevuld is (of ik moet m'n fortuin in Magicka potions stoppen, maar ze verkopen ze zo weinig)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Hij heeft zijn zwaard toch gewoon vast?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat wil ie doen dan, z'n schild weggooien?
Als je wilt verdedigen met je schild tegen de vijand dan moet je het voor je houden en niet achter je.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:04 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hij heeft zijn zwaard toch gewoon vast?
Gebruik dan ook je eigen camera. Heb 'm zelf ook altijd mij me:quote:Op woensdag 23 november 2011 18:58 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Zo irritant dat die makers die vervelende logo's erbij doen. Elke developer doet dat bij hun wallpapers. De reden dat ik nooit officiele wallpapers heb.
SPOILER: aantal foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:08 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Gebruik dan ook je eigen camera. Heb 'm zelf ook altijd mij me:Waarom niet het kompas verbergen?SPOILER: aantal foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Aaah, die is ook vet zeg, nu twijfel ik of ik hem ga wijzigenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Jazeker, maar dan zie je ook niet meer je crosshair helaas. Bij instellingen staat er bij display Hud Opacity, daarmee kun je de zichtbaarheid van je HUD aanpassen.quote:
Ah, dacht dat dat alleen met de transparantie van de menu's te maken had.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Jazeker, maar dan zie je ook niet meer je crosshair helaas. Bij instellingen staat er bij display Hud Opacity, daarmee kun je de zichtbaarheid van je HUD aanpassen.
Kijk ff bij de bedden, heeft ook meerdere verdiepingen enzo. Ben ook een keer op zoek gegaan naar een teacher daarquote:Op woensdag 23 november 2011 19:30 schreef Silv het volgende:
Fffuuuu. Ik ben in Winterhold naar 1 zo'n gast op zoek maar die is nergens te vinden. Heb de hele college al 3 keer doorgekamd.
Heb hem al gevonden. Zat ergens op die brug rond te lopen.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Kijk ff bij de bedden, heeft ook meerdere verdiepingen enzo. Ben ook een keer op zoek gegaan naar een teacher daar.
Of een klauw aan dr broer hebt gegevenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:39 schreef Silv het volgende:
Ook echt zo mooi dat je al met iemand kan trouwen nadat je een slagtand van een mammoet aan dr hebt gegeven.
Jammer dat mamoeten zijn uitgestorven hèquote:Op woensdag 23 november 2011 19:39 schreef Silv het volgende:
Ook echt zo mooi dat je al met iemand kan trouwen nadat je een slagtand van een mammoet aan dr hebt gegeven.
Nu moet ik het maar doen met normale olifanten. Even de kroeg inlopen met een slagtand en alle vrouwen staan in de rij.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jammer dat mamoeten zijn uitgestorven hè
Ze verdient geld voor me.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:42 schreef vosss het volgende:
Ik heb die optie nog nooit gezien bij een NPC.
En als ik die wel zie dan pas ik. Ik zie er (net als irl) geen enkele meerwaarde in
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:42 schreef vosss het volgende:
Ik heb die optie nog nooit gezien bij een NPC.
En als ik die wel zie dan pas ik. Ik zie er (net als irl) geen enkele meerwaarde in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu wel een extra inkomstenbron plus nog een pawnbroker in whiterun...When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Die is grappig ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:58 schreef Seam het volgende:
Holy shit wat een leipe dungeon zeg, The Sightless Pit.
Ah, die heb ik ergens gezien. Zal er binnenkort eens inspringen, bedankt voor 't me eraan herinnerenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:58 schreef Seam het volgende:
Holy shit wat een leipe dungeon zeg, The Sightless Pit.
Imperials zijn dan ook gewoon kudtquote:Op woensdag 23 november 2011 20:17 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Kom ik een imperial kamp tegen ergens in the middle of nowhere, dus ik denk chill, ff rotzooi verkopen. Gaat gewoon goed enzo, ik draai me om om iets van Aela te traden wat ik ook nog moet verkopen, draai terug, wil weer praten, trekt die dude ineens z'n zwaard. Hele kamp valt me aan.
Dus ik terug naar een save van 1 min daarvoor, kan ik ook daarop dat kamp niet binnenkomen. Meteen zwaarden trekken en zeggen dat ik op moet rotten. En nee, ik ben geen stormcloak.
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:03 schreef Seam het volgende:
[..]Inderdaad gewoon misc/sidequest. Volgens mij van de Illusion-dude, toen ik 'm voor 't eerst aansprak zei hij iets van "Huh, je kunt me zien? Werkt die onzichtbaarheidsspell toch niet zo goed als ik dacht"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke top dan nog maar even wachten. Voorlopig toch nog voldoende te doen, hoewel ik al bijna lv 50 benquote:Op woensdag 23 november 2011 20:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon misc/sidequest. Volgens mij van de Illusion-dude, toen ik 'm voor 't eerst aansprak zei hij iets van "Huh, je kunt me zien? Werkt die onzichtbaarheidsspell toch niet zo goed als ik dacht"
Precies, stelletje mietjes zijn hetquote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Imperials zijn dan ook gewoon kudt
Random of main quest?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:30 schreef Seam het volgende:
Oke, ik houd mijn mond voortaan over de moeilijkheidsgraad van draken, zojuist een draakje tegengekomen die me in 2 seconden dood hadMet 300 health
Hehe was het maar zo, even kijken hoe ik dit in hemelsnaam ga oplossenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef Gezicht het volgende:
Kom er net achter dat als je een seconde of 2 naar de boezem van een vrouw kijkt ze gauw een paar passen achteruit doen.!
STOP RIGHT THERE YOU PERVERT SCUMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Ga naar winterhold en praat met die gast die conjuration leert. Hij heeft hem vast wel te koop.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef xCore het volgende:
Iemand die mij kan vertellen hoe ik aan de spell soul trap kom?
Of iedere court wizardquote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef Silv het volgende:
[..]
Ga naar winterhold en praat met die gast die conjuration leert. Hij heeft hem vast wel te koop.
Nee, want vragen is makkelijker. Ik heb sowieso al niks met magic, en ga me hier ook niet in verdiepen. Enige reden dat ik het nodig is is voor vampirism.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Of iedere court wizardSerieus kijken sommige mensen nog eerst rond voordat ze hier iets vragen ?
zo'n gast in mage-plekkie verkkopt ze ookquote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef BoerBert het volgende:
Ik las dat je Daedra Hearts ook bij apothecarists kan kopen, maar waar kan ik die vinden?
Ik ben 'm al eens tegengekomen bijquote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef BoerBert het volgende:
Ik las dat je Daedra Hearts ook bij apothecarists kan kopen, maar waar kan ik die vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Magic ook niet voor helen?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:48 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, want vragen is makkelijker. Ik heb sowieso al niks met magic, en ga me hier ook niet in verdiepen. Enige reden dat ik het nodig is is voor vampirism.
Jarl.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:20 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe kom ik aan een huis?
ik wil verdomme een fatsoenlijke plek hebben om mijn spullen te kunnen opbergen.
En dan?quote:
Ideaal voor school of om fok te volgen terwijl ik skyrim speel.quote:
Er zit niks anders op dan 'm neer te knallenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb ook last van een gebugde quest bij de companions, met een dungeon die ik moest schoonvegen terwijl ik daar eerder al geweest was. Zaten weer bandieten in, vermoord, maar vervolgens staat de quest bij 'complete' terwijl het laatste punt (persoon aanspreken) nog niet gedaan is. En dus staat er een pijl boven hem, maar is de quest geen gespreksoptie en kan die pijl ook niet wegkrijgen. (Kan hem in de questlog ook niet deselecteren, want al compleet volgens de game)
Als je die quest markeert als actief krijg je als het goed is gewoon een locatie te zien hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zit vast in één of andere grot. En iedere keer als ik weer begin zitten er 3 van die gassies achter me aan en vermoorden me![]()
Vaag spel. Bij quests staat er ook niks aangegeven.
"ik ben m;n zout kwijtgeraakt in een grot". Maar verder niet waar die fucking grot is. Hoe moet ik die gvd nou vinden.
Maak je quest actief en kijk op de map.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zit vast in één of andere grot. En iedere keer als ik weer begin zitten er 3 van die gassies achter me aan en vermoorden me![]()
Vaag spel. Bij quests staat er ook niks aangegeven.
"ik ben m;n zout kwijtgeraakt in een grot". Maar verder niet waar die fucking grot is. Hoe moet ik die gvd nou vinden.
ZEI IK ALquote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maak je quest actief en kijk op de map.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |