Jarl.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:20 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe kom ik aan een huis?
ik wil verdomme een fatsoenlijke plek hebben om mijn spullen te kunnen opbergen.
En dan?quote:
Ideaal voor school of om fok te volgen terwijl ik skyrim speel.quote:
Er zit niks anders op dan 'm neer te knallenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb ook last van een gebugde quest bij de companions, met een dungeon die ik moest schoonvegen terwijl ik daar eerder al geweest was. Zaten weer bandieten in, vermoord, maar vervolgens staat de quest bij 'complete' terwijl het laatste punt (persoon aanspreken) nog niet gedaan is. En dus staat er een pijl boven hem, maar is de quest geen gespreksoptie en kan die pijl ook niet wegkrijgen. (Kan hem in de questlog ook niet deselecteren, want al compleet volgens de game)
Als je die quest markeert als actief krijg je als het goed is gewoon een locatie te zien hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zit vast in één of andere grot. En iedere keer als ik weer begin zitten er 3 van die gassies achter me aan en vermoorden me![]()
Vaag spel. Bij quests staat er ook niks aangegeven.
"ik ben m;n zout kwijtgeraakt in een grot". Maar verder niet waar die fucking grot is. Hoe moet ik die gvd nou vinden.
Maak je quest actief en kijk op de map.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zit vast in één of andere grot. En iedere keer als ik weer begin zitten er 3 van die gassies achter me aan en vermoorden me![]()
"ik ben m;n zout kwijtgeraakt in een grot". Maar verder niet waar die fucking grot is. Hoe moet ik die gvd nou vinden.
ZEI IK ALquote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maak je quest actief en kijk op de map.
Die update dingen kan je toch gewoon uitschakelen bij steam?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef vosss het volgende:
GODVERDOMME HOERE KUT STEAM MET JE UPDATE NEWS KAP DAARMEE MN SKYRIM KNALT ER TELKENS UIT ALS JE DAT DOET HOMO
Ps: ik ben de stormjurken in elkaar aan het tiefen.
Kan ik daarna nog wat met die stad?
Je kan ook clairvoyance spell gebruiken (neem aan dat je die hebtquote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zeker, maar als ik een moment kan klagen en kankeren op Steam dan grijp ik dat aanquote:Op woensdag 23 november 2011 22:15 schreef Silv het volgende:
[..]
Die update dingen kan je toch gewoon uitschakelen bij steam?
Slapen. Serieusquote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Zolder het volgende:
Pff hoe join ik nou de dark brotherhood? Ik heb in windhelm die moord quest voltooid en met iedereen al gepraat enzo. Ben dat kind al wel tegengekomen maa kon niet echt n gesprek met m aangaan.
Aye, dat is wel vervelend ja als ze maar blijven vliegen (of alleen op een gebouw landen).quote:Op woensdag 23 november 2011 22:56 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb geloof ik 1 keer een Blooddragon gedood, die viel aan terwijl ik in Dawnstar was, en een flink aantal personen hielp mee vechten. Al was er 1 persoon die zich verstopte op de bodem van het aangrenzende water. Zag er nogal maf uit. Uiteindelijk met moeite neergelegd, vooral omdat 't beest weigerde om eens te gaan zitten om mijn Legendary Glass Warhammer in zijn bek te ontvangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mainquest einde spoiler:Same. Maar ik speel eigenlijk op te makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beest bleef inderdaad maar rondvliegen, en landde af en toe op een gebouw. Heb ook een goede boog bij me (vooral voor sneak attacks in dungeons), maar daarmee ging het nogal traag. Uiteindelijk toen hij nog iets van 40% HP had landde hij eindelijk binnen bereik van mijn warhammer. Toen was het snel voorbij, met weer een soul voor mijn collectie.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aye, dat is wel vervelend ja als ze maar blijven vliegen (of alleen op een gebouw landen).
Niet zo moeilijk met mijn archery in combinatie met die inzoom perk + 50% tijdvertraging
Zeg, is er veel verschil tussen paarden? Ik had eerst het bruine dier van Whiterun en die viel dus alles direct aan. Ik heb nu de bruin-witte van Markath en dat beest rent alleen maar weg en ben ik na elk gevecht domweg kwijtIs dat standaard?
Hartinfarct? Ouderdom? Brainrot?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:04 schreef ImMaxa het volgende:
Paarden geen idee. Ben eigenlijk gestopt met ze te kopen nadat ik er een stuk of 4 was verloren in korte tijd. Soms vermoord door vijanden, eentje door valschade, en de laatste viel zonder duidelijke reden dood neer.
roflquote:Op woensdag 23 november 2011 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hartinfarct? Ouderdom? Brainrot?
SPOILER: Dark BrotherhoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
mij doet het spel heel erg aan Gothic 2 denken. Ook van die fantastische omgevingen en mysterieuze monstersquote:Op woensdag 23 november 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Voor mensen die wow spelen: heb nu echt een wow-gevoel in Skyrim. Tribute to Pamela
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:22 schreef Katth het volgende:
SPOILER: Dark BrotherhoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel nu op expert, misschien maar naar master toe dan.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Same. Maar ik speel eigenlijk op te makkelijk.
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:22 schreef Katth het volgende:
SPOILER: Dark BrotherhoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam de draak uit eerdere post tegen vlak voordat ik het beschrevene in de spoilertag ging doen trouwens.You know, I've learned something today
Dat vind ik altijd jammer van de elder scrolls, is ook nooit echt episch geweest wb t aantal inwoners.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik speel nu op expert, misschien maar naar master toe dan.
Nog een klein minpuntje: Ik krijg in het spel nooit het idee te vechten voor iets groots, of iets episch. In het gunstigste geval, zoals bij de uiteindelijke overwinning van de stormcloaks, staan er 10 NPC's een soort cynisch slow clap applaus te geven. Als ze nou eens de NPC bevolking naar een paar duizend per stad op konden voeren, met echt grote steden, dan komt zo'n spel pas echt tot zijn recht.
Misschien over 10 jaar.
Ik heb liever 10 fatsoenlijk uitgewerkte NPCs, dan 750.000 random NPCs.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd jammer van de elder scrolls, is ook nooit echt episch geweest wb t aantal inwoners.
Maar ook over 10 jaar maken ze dat niet hoor. Men zal altijd gaan voor de beste graphics tegenwoordig, en dan passen er simpelweg niet meer dan 10 mensen op je beeldscherm... De AI is naar mijn inziens ook niet veel beter dan bij morrowind. Dit geld ook voor andere spellen. AI loopt in rechte lijn zonder na te denken op je af en het enige dat t anders doet is na 90% leven te vluchten.
Ik hoop dat t volgende deel (wat pas over 3 jaar ofzo zal uitkomen) een optimalere engine zal hebben dan deze gamebryo. Er moet meer gedaan worden met de AI en animaties en de interacties
Geen idee, hoezo zouden de dwemer nooit buiten morrowind geweest zijn? Hoe weet ie dat dan..quote:Op donderdag 24 november 2011 00:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die dwemer ruins?
Volgens een vriend van me die een die hard lore nerd is zijn de dwemer nooit buiten morrowind geweest.
Maar toch kom je dwemer ruins tegen, hoe zit dat?
Mha feit is dat er wel vrij weinig over de Dwemer (Dweomer in Morrowind dacht ik nog) bekend is. Dat er zo'n 10 ruines (ik heb geen idee hoeveel precies is maar een schatting) opduiken in een buurland is niet zo vreemd. Daarnaast liggen de meesten niet echt bereikbaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Volgens een vriend van me die een die hard lore nerd is zijn de dwemer nooit buiten morrowind geweest.
[..]
Ik heb liever 10 fatsoenlijk uitgewerkte NPCs, dan 750.000 random NPCs.
De Dwemer zijn uiteraard buiten Morrowind geweest. Anders zouden er niet overal ruins zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb liever 10 fatsoenlijk uitgewerkte NPCs, dan 750.000 random NPCs.
Morrowind heeft toch nog altijd de mooiste lore zeg, sodeju.quote:Op donderdag 24 november 2011 01:01 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
De Dwemer zijn uiteraard buiten Morrowind geweest. Anders zouden er niet overal ruins zijn.
Waarschijnlijk bedoelt die vriend van je dat in Morrowind de enige bestaande Dwemer nog leeft, Yagrum Bagarn.
Het complete Dwemer ras is ooit spontaan verdwenen. Yagrum Bagarn was in een ander realm toen alle Dwemer verdwenen, en de enige die nog over is (voor zover bekend). Hij heeft ook het eeuwige leven, door een ziekte.
Het is een heel verhaal, http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Dwemer als je het wilt lezen
quote:Op donderdag 24 november 2011 01:01 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
De Dwemer zijn uiteraard buiten Morrowind geweest. Anders zouden er niet overal ruins zijn.
Waarschijnlijk bedoelt die vriend van je dat in Morrowind de enige bestaande Dwemer nog leeft, Yagrum Bagarn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |