abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104740587
GODVERDOMME HOERE KUT STEAM MET JE UPDATE NEWS KAP DAARMEE MN SKYRIM KNALT ER TELKENS UIT ALS JE DAT DOET HOMO :(

Ps: ik ben de stormjurken in elkaar aan het tiefen.

Kan ik daarna nog wat met die stad? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_104740694
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef vosss het volgende:
GODVERDOMME HOERE KUT STEAM MET JE UPDATE NEWS KAP DAARMEE MN SKYRIM KNALT ER TELKENS UIT ALS JE DAT DOET HOMO :(

Ps: ik ben de stormjurken in elkaar aan het tiefen.

Kan ik daarna nog wat met die stad? :@
Die update dingen kan je toch gewoon uitschakelen bij steam?
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_104740789
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zit vast in één of andere grot. En iedere keer als ik weer begin zitten er 3 van die gassies achter me aan en vermoorden me :')

Vaag spel. Bij quests staat er ook niks aangegeven.

"ik ben m;n zout kwijtgeraakt in een grot". Maar verder niet waar die fucking grot is. Hoe moet ik die gvd nou vinden.
Je kan ook clairvoyance spell gebruiken (neem aan dat je die hebt :P)
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_104741134
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:15 schreef Silv het volgende:

[..]

Die update dingen kan je toch gewoon uitschakelen bij steam?
Zeker, maar als ik een moment kan klagen en kankeren op Steam dan grijp ik dat aan :')

ps: die stad enzo; any use daarna?
vosss is de naam,
pi_104741377
Pff hoe join ik nou de dark brotherhood? Ik heb in windhelm die moord quest voltooid en met iedereen al gepraat enzo. Ben dat kind al wel tegengekomen maa kon niet echt n gesprek met m aangaan.
pi_104741605
Klote hunter :( ik ben aan het vechten met een epische draak, val me niet lastig met je " have you seen my sword ;( "
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  woensdag 23 november 2011 @ 22:27:52 #232
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_104741634
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef Zolder het volgende:
Pff hoe join ik nou de dark brotherhood? Ik heb in windhelm die moord quest voltooid en met iedereen al gepraat enzo. Ben dat kind al wel tegengekomen maa kon niet echt n gesprek met m aangaan.
Slapen. Serieus :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_104743175
Damn dit spel, loop een beetje rond en zie een of andere watchtower. Hopend op één nieuw woord vol goede moed naar boven en ja hoor een dragon, maar niet zomaar een, maar mijn eerste blooddragon.

Damn wat een episch gevecht is dat geworden; hele tijd vanuit die toren vuurballen schieten en hij swoopt continu met ijsattack. Volgens mij ben ik 10 minuten bezig geweest; wat een heerlijk gevoel om dat beest dan uiteindelijk voor je voeten dood neer zien te vallen. En wat maken dit soort gevechten dit spel toch episch!
pi_104743343
Ik moest naar een plekje bovenop een berg om een draak dood te maken. Ik geloof dat ik de halve berg wel gezien heb in mijn zoektocht naar een pad naar boven :'( Denk dat ik een uur heb rondgereden op mijn paard om boven te kunnen komen. Wel veel andere plekken onderweg ontdekt :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 23 november 2011 @ 22:56:51 #235
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_104743371
Ik heb geloof ik 1 keer een Blooddragon gedood, die viel aan terwijl ik in Dawnstar was, en een flink aantal personen hielp mee vechten. Al was er 1 persoon die zich verstopte op de bodem van het aangrenzende water. Zag er nogal maf uit. Uiteindelijk met moeite neergelegd, vooral omdat 't beest weigerde om eens te gaan zitten om mijn Legendary Glass Warhammer in zijn bek te ontvangen.
You know, I've learned something today
pi_104743465
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:56 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb geloof ik 1 keer een Blooddragon gedood, die viel aan terwijl ik in Dawnstar was, en een flink aantal personen hielp mee vechten. Al was er 1 persoon die zich verstopte op de bodem van het aangrenzende water. Zag er nogal maf uit. Uiteindelijk met moeite neergelegd, vooral omdat 't beest weigerde om eens te gaan zitten om mijn Legendary Glass Warhammer in zijn bek te ontvangen.
Aye, dat is wel vervelend ja als ze maar blijven vliegen (of alleen op een gebouw landen).
Niet zo moeilijk met mijn archery in combinatie met die inzoom perk + 50% tijdvertraging :7

Zeg, is er veel verschil tussen paarden? Ik had eerst het bruine dier van Whiterun en die viel dus alles direct aan. Ik heb nu de bruin-witte van Markath en dat beest rent alleen maar weg en ben ik na elk gevecht domweg kwijt :') Is dat standaard?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104743527
Mainquest einde spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen referral hier.
pi_104743610
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mainquest einde spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same. Maar ik speel eigenlijk op te makkelijk.
  woensdag 23 november 2011 @ 23:04:14 #239
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_104743771
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aye, dat is wel vervelend ja als ze maar blijven vliegen (of alleen op een gebouw landen).
Niet zo moeilijk met mijn archery in combinatie met die inzoom perk + 50% tijdvertraging :7

Zeg, is er veel verschil tussen paarden? Ik had eerst het bruine dier van Whiterun en die viel dus alles direct aan. Ik heb nu de bruin-witte van Markath en dat beest rent alleen maar weg en ben ik na elk gevecht domweg kwijt :') Is dat standaard?
Beest bleef inderdaad maar rondvliegen, en landde af en toe op een gebouw. Heb ook een goede boog bij me (vooral voor sneak attacks in dungeons), maar daarmee ging het nogal traag. Uiteindelijk toen hij nog iets van 40% HP had landde hij eindelijk binnen bereik van mijn warhammer. Toen was het snel voorbij, met weer een soul voor mijn collectie. :)

Paarden geen idee. Ben eigenlijk gestopt met ze te kopen nadat ik er een stuk of 4 was verloren in korte tijd. Soms vermoord door vijanden, eentje door valschade, en de laatste viel zonder duidelijke reden dood neer.
pi_104743824
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:04 schreef ImMaxa het volgende:

Paarden geen idee. Ben eigenlijk gestopt met ze te kopen nadat ik er een stuk of 4 was verloren in korte tijd. Soms vermoord door vijanden, eentje door valschade, en de laatste viel zonder duidelijke reden dood neer.
Hartinfarct? Ouderdom? Brainrot? :7
pi_104743842
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hartinfarct? Ouderdom? Brainrot? :7
rofl :)
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
  woensdag 23 november 2011 @ 23:22:32 #242
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_104744595
SPOILER: Dark Brotherhood
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_104745077
Trouwens wat is beter qua heavy armor set?

Ebony of dragon plate?
  woensdag 23 november 2011 @ 23:39:12 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104745305
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Voor mensen die wow spelen: heb nu echt een wow-gevoel in Skyrim. Tribute to Pamela O+

mij doet het spel heel erg aan Gothic 2 denken. Ook van die fantastische omgevingen en mysterieuze monsters :). maar idd wow is ook vergelijkbaar ivm aggro mechanisme en hoe je een draak zou moeten verslaan ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_104745629
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:22 schreef Katth het volgende:
SPOILER
pi_104746045
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Same. Maar ik speel eigenlijk op te makkelijk.
Ik speel nu op expert, misschien maar naar master toe dan.

Nog een klein minpuntje: Ik krijg in het spel nooit het idee te vechten voor iets groots, of iets episch. In het gunstigste geval, zoals bij de uiteindelijke overwinning van de stormcloaks, staan er 10 NPC's een soort cynisch slow clap applaus te geven. Als ze nou eens de NPC bevolking naar een paar duizend per stad op konden voeren, met echt grote steden, dan komt zo'n spel pas echt tot zijn recht.

Misschien over 10 jaar.
Geen referral hier.
  donderdag 24 november 2011 @ 00:02:02 #247
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_104746246
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:22 schreef Katth het volgende:
SPOILER
Kwam de draak uit eerdere post tegen vlak voordat ik het beschrevene in de spoilertag ging doen trouwens.
  donderdag 24 november 2011 @ 00:20:55 #248
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_104746916
Even 3 delen van mn playthrough uploaden vannacht. Ik wil verder spelen maar mn schijf is vol :')
  donderdag 24 november 2011 @ 00:27:01 #249
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_104747090
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik speel nu op expert, misschien maar naar master toe dan.

Nog een klein minpuntje: Ik krijg in het spel nooit het idee te vechten voor iets groots, of iets episch. In het gunstigste geval, zoals bij de uiteindelijke overwinning van de stormcloaks, staan er 10 NPC's een soort cynisch slow clap applaus te geven. Als ze nou eens de NPC bevolking naar een paar duizend per stad op konden voeren, met echt grote steden, dan komt zo'n spel pas echt tot zijn recht.

Misschien over 10 jaar.
Dat vind ik altijd jammer van de elder scrolls, is ook nooit echt episch geweest wb t aantal inwoners.

Maar ook over 10 jaar maken ze dat niet hoor. Men zal altijd gaan voor de beste graphics tegenwoordig, en dan passen er simpelweg niet meer dan 10 mensen op je beeldscherm... De AI is naar mijn inziens ook niet veel beter dan bij morrowind. Dit geld ook voor andere spellen. AI loopt in rechte lijn zonder na te denken op je af en het enige dat t anders doet is na 90% leven te vluchten.

Ik hoop dat t volgende deel (wat pas over 3 jaar ofzo zal uitkomen) een optimalere engine zal hebben dan deze gamebryo. Er moet meer gedaan worden met de AI en animaties en de interacties
pi_104747241
Ik snap de kritiek wel, maar kijk eens naar hoe bv een GTA IV het doet?

Ook een sandbox, weliswaar in een compleet andere setting, maar daar is de interactie nog veel en veel minder, op een paar hoofdrolspelers na doet niemand iets.

Kun je zo 123 een voorbeeld noemen van een sandbox die het beter doet wat dat aangaat? Ik niet in elk geval.

Heeft hier overigens iemand Divinity II - Dragon Knight Saga gespeeld? Die game vond ik ook echt tof, compleet anders als Skyrim, maar wel gaaf.

ps: en daar kon je wel zelf in een draak veranderen en rondvliegen _O_ :9
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')