abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104748336
Meh, companion dood/weg na een gevecht, kan het lijk met goede armor en wapens niet meer vinden. Save file is te ver terug.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  donderdag 24 november 2011 @ 01:24:33 #262
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104748351
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 01:23 schreef pugehenis het volgende:
Meh, companion dood/weg na een gevecht, kan het lijk met goede armor en wapens niet meer vinden. Save file is te ver terug.
Klinkt als die film The Hangover :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 24 november 2011 @ 01:24:56 #263
194233 Friday12
Originele kloon
pi_104748357
Doe net zo de companions quest chain toen ik al vampire was en nu is het weg door die stomme kut quest :O
pi_104748799
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 01:01 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

De Dwemer zijn uiteraard buiten Morrowind geweest. Anders zouden er niet overal ruins zijn.
Waarschijnlijk bedoelt die vriend van je dat in Morrowind de enige bestaande Dwemer nog leeft, Yagrum Bagarn.
Het complete Dwemer ras is ooit spontaan verdwenen. Yagrum Bagarn was in een ander realm toen alle Dwemer verdwenen, en de enige die nog over is (voor zover bekend). Hij heeft ook het eeuwige leven, door een ziekte.

Het is een heel verhaal, http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Dwemer als je het wilt lezen :)
Ja, Yagrum Bagarn ken ik wel, ik heb Morrowind een aantal maanden geleden heel wat gespeeld en ben toen verder dan ooit gekomen, maar nog steeds niet uitgespeeld :P
Maar ja, volgens mij had die vriend het erover dat de Dwemer nooit in gebied zijn geweest van de imperials, of zoiets.
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
  donderdag 24 november 2011 @ 02:09:31 #265
194233 Friday12
Originele kloon
pi_104748825
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 02:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Ja, Yagrum Bagarn ken ik wel, ik heb Morrowind een aantal maanden geleden heel wat gespeeld en ben toen verder dan ooit gekomen, maar nog steeds niet uitgespeeld :P
Maar ja, volgens mij had die vriend het erover dat de Dwemer nooit in gebied zijn geweest van de imperials, of zoiets.
Zover ik het verhaal heb gevolgd zijn de imperials toch naar skyrim gekomen en de dwemers hebben ruins dus die waren er al eerder?
pi_104748846
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 02:09 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Zover ik het verhaal heb gevolgd zijn de imperials toch naar skyrim gekomen en de dwemers hebben ruins dus die waren er al eerder?
Mja, ik vind zijn verhaal ook maar vaag.
Zal het morgen eens vragen wat hij bedoelde.

Moet trouwens zeggen dat ik de lore van TES echt geweldig vind, en eigenlijk zou ik eens mezelf er flink in moeten verdiepen :P
Kwam bijvoorbeeld dit tegen:
quote:
One clan of Dwemer, the Rourken Clan, refused to make peace with the Chimer, and their patriarch threw his ceremonial warhammer, Volendrung, across Tamriel, proclaiming that his clan would settle where it landed. Over time, they settled in modern-day Hammerfell, explaining that region's name
Vind dit soort dingen zeer vermakelijk :Y
  donderdag 24 november 2011 @ 02:17:12 #267
194233 Friday12
Originele kloon
pi_104748883
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 02:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Mja, ik vind zijn verhaal ook maar vaag.
Zal het morgen eens vragen wat hij bedoelde.

Moet trouwens zeggen dat ik de lore van TES echt geweldig vind, en eigenlijk zou ik eens mezelf er flink in moeten verdiepen :P
Kwam bijvoorbeeld dit tegen:

[..]

Vind dit soort dingen zeer vermakelijk :Y
ach als je teveel wow speelt geef je niet meer om lore en hak je gewoon alles los en dat neem ik mee in dit spel :P
pi_104748894
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 02:17 schreef Friday12 het volgende:

[..]

ach als je teveel wow speelt geef je niet meer om lore en hak je gewoon alles los en dat neem ik mee in dit spel :P
Nee. Ik vind de lore nog steeds het belangrijkst, bij welk spel dan ook, inclusief wow.
pi_104748898
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 02:17 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Heb gelukkig nog nooit wow gespeeld :)
  donderdag 24 november 2011 @ 02:28:33 #270
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104748965
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 02:09 schreef Friday12 het volgende:

[..]

De Imperials waren voor het einde van de Septims het grootste rijk. Het rijk wat was voortgekomen uit de opstand tegen de Elves duizenden jaren eerder. The empire is een paar x ingestort maar kwam er steeds sterker uit. SKyrim was een Province van the Empire, zoals Morrowwind etc etc. Maar sinds Oblivion is the Empire in decline, is er een 2e grote oorlog gekomen met the elves die the Empire heeft verloren. Ze maakte een peace treaty met de elves met als gevolg dat de Elves(thalmor of Aldmeiri Dominion) vrij konden bewegen in elke provincie van the Empire(ook cyrodiil dus). Ook moest de Empire had belangrijkste god opgeven(thalos, Uriel Septim(1st dragonborn), en de elves jagen op diegene die Thalos nog aanbidden. DE Stormcloaks accepteerde de overgave van the EMpire niet en is dus de Empire tegen gaan werken.

Veel zie je en hoor je ook terug van de gebeurtenissen. Je kunt ze lezen in the books en ook horen van NPC's zoals in Whiterun, Markarath en Solitude bijv. over the Empire en haar verlies.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 24 november 2011 @ 02:34:11 #271
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104749010
quote:
Fourth Era

The Empire is now a shadow of its former glory. Valenwood and Elsweyr had been ceded to the Thalmor, Black Marsh had been lost to Imperial rule since the Oblivion Crisis, Morrowind had yet to fully recover from the eruption of Mount Vvardenfell, and Hammerfell was plagued by infighting between the Crown and Forbear factions. Only High Rock, Cyrodiil, and Skyrim remained prosperous and peaceful.

4E 171 — The Great War begins with armies from the Aldmeri Dominion invading the Imperial provinces of Hammerfell and Cyrodiil.

After Titus II rejects an ultimatum to make massive concessions to the Thalmor, Aldmeri armies invade. An army led by Thalmor general Lord Naarifin emerges from hidden camps in northern Elsweyr and assaults southern Cyrodiil, flanking Imperial defenses along the Valenwood border. Leyawiin falls to the invaders, and Bravil is surrounded and besieged. Simultaneously, an army under Lady Arannelya crosses western Cyrodiil, bypassing Anvil and Kvatch and entering Hammerfell. This army is joined by smaller forces landing on Hammerfell's coast. Imperial troops are forced into retreat across the Alik'r Desert.

4E 174 — The Imperial City is sacked by Aldmeri forces.

Titus II flees north from the city, smashing through the surrounding Aldmeri forces with his main army and linking up with reinforcements heading south from Skyrim under General Jonna. The Imperial City falls to the invaders. The Imperial Palace is burned, White-Gold Tower is looted, and the Aldmeri commit many atrocities against the defenseless populace.

4E 175 — The Battle of the Red Ring results in the complete destruction of the Aldmeri army in Cyrodiil, a victory for the Empire precipitating the end of the Great War.

The Imperial City is retaken and Titus II's decision to withdraw from it the previous year is vindicated. Despite this resounding victory, however, the Empire is exhausted and unable to continue the war. Realizing this, Titus II seeks to negotiate with the Aldmeri Dominion to end the war.

4E 175 — The Great War ends with the White-Gold Concordat.

The Concordat is a peace treaty between the Empire and the Aldmeri Dominion. The terms of treaty gave the Thalmor free reign to stamp out the worship of Talos throughout the Empire, and ceded a large section of southern Hammerfell. Critics note that these terms are almost identical to the ultimatum that Titus II rejected at the start of the war.

4E 175 — Hammerfell leaves the Empire after rejecting the White-Gold Concordat.

Titus II renounces Hammerfell as a province of the Empire to preserve the treaty after the Redguards oppose ceding their lands. The Redguards see this as a betrayal, and a lasting bitterness between Hammerfell and the Empire is sown to the delight of the Thalmor. Hammerfell continues to war with the Aldmeri Dominion for the next five years.

4E 180 — The Second Treaty of Stros M'kai is signed.

Having been fought to a standstill by the Redguards, the Aldmeri Dominion completely withdraws from Hammerfell.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 24 november 2011 @ 02:37:57 #272
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104749034
Daarom dood ik ook elke elf die ik zie ;(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2011 @ 02:38:55 #273
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_104749040
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk hoort dit hele verhaal over de Dominion achter een spoiler want je komt er pas gaandeweg tijdens de main quest line achter.

Anyhoe, net een draak gedood maar kan zijn soul niet stelen. Ding vergaat niet tot skelet. Niet dat je snel om souls verlegen zit.
Je kan soms amper een stap verzetten of er is er weer een draak. Gelegen of ongelegen maakt ze niks uit. :P

[ Bericht 6% gewijzigd door NorthernStar op 24-11-2011 05:02:35 ]
  donderdag 24 november 2011 @ 02:41:07 #274
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104749059
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 02:38 schreef NorthernStar het volgende:
De Aldmeri Dominion wil de burgeroorlog ook gaande houden, geen van beide mag winnen zodat ze elkaar steeds verder verzwakken.

Eigenlijk hoort dit hele verhaal over de Dominion achter een spoiler want je komt er pas gaandeweg tijdens de main quest line achter.

Anyhoe, net een draak gedood maar kan zijn soul niet stelen. Ding vergaat niet tot skelet. Niet dat je snel om souls verlegen zit.
Je kan soms amper een stap verzetten of er is er weer een draak. Gelegen of ongelegen maakt ze niks uit. :P
Wat ik heb gezegd was allemaal al uit voor de release van Skyrim :P
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 24 november 2011 @ 02:42:20 #275
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104749067
Ik hoop wel dat er DLC of de volgende expansion op the dominion ingaat. Die kut elves moeten weg :r
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104749125
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 02:38 schreef NorthernStar het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen dat wat jij nu vertelt is spoiler. De rest is gewoon geschiedenis die je in boeken terug kunt vinden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_104749130
Over boeken gesproken, ik moet eens dat tweede boek van Greg Keyes eens gaan kopen, de eerste was echt vet _O_
pi_104749236
Hoeveel boeken zijn er? Heb nu nog iets van 7 Warcraft boeken te lezen, maar ik heb iets nieuws nodig voor erna. :P
pi_104749341
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mainquest einde spoiler:
SPOILER
Einde van de MQ is ook waardeloos...
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2011 @ 05:25:53 #280
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_104749355
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2011 02:54 schreef Seam het volgende:

[..]

Alleen dat wat jij nu vertelt is spoiler. De rest is gewoon geschiedenis die je in boeken terug kunt vinden.
Ah ok. Ik hoor het pas nou allemaal van Delphine en via die quest in de ambassade. :)

De boeken sla ik meestal over. :@

Ik heb 5 perks opgespaard want ik weet niet welke tree te kiezen. Armor of Enchantment. Ik ga denk ik maar voor enchantment. Kom de hoogste armors toch al in random loot tegen.

Weet niet meer wie het zei maar zonder stealth zijn die Draugr Death Overlords idd nogal baas. Tering. Kreeg niet eens de kans om een aanval te doen. Eerst shout ie me overhoop en terwijl ik bezig bent overeind te komen wordt ik nogmaals gelanceerd met een pijl. :')
  donderdag 24 november 2011 @ 05:57:27 #281
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104749385
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 05:07 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Einde van de MQ is ook waardeloos...
Fallout 3 was het einde van MQ ook waardeloos :D
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_104750361
verdomme wat is dit spel verslavend zeg. zeker met alle mods erbij :)

paar screens

De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
  donderdag 24 november 2011 @ 08:36:51 #283
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104750401
ik heb het gevoel dat Aela op de Xbox versie helemaal geen witte kop heeft als weerwolf! Kan iemand dat bevestigen? :)
Een gedicht over Maanvis
pi_104750484
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 08:36 schreef Maanvis het volgende:
ik heb het gevoel dat Aela op de Xbox versie helemaal geen witte kop heeft als weerwolf! Kan iemand dat bevestigen? :)
dat klopt, het is ook een mod. ziet er veel strakker uit zo hé
Wie faalt die straalt
  donderdag 24 november 2011 @ 08:47:16 #285
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104750558
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:

[..]

dat klopt, het is ook een mod. ziet er veel strakker uit zo hé
is dat dan alleen bij aela zo of bij alle weerwolven?
ik vind het voor een vrouwelijke weerwolf wel mooier :)
Een gedicht over Maanvis
pi_104750579
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 08:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

is dat dan alleen bij aela zo of bij alle weerwolven?
ik vind het voor een vrouwelijke weerwolf wel mooier :)
als het goed is bij alle weerwolven.
mod staat op skyrimnexus
Wie faalt die straalt
  donderdag 24 november 2011 @ 09:13:15 #287
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104750993
Gister anderhalf uur gespeeld. Het speelt lekker, ziet er mooi uit! Vind alleen het vechten wel een beetje kut. Ik krijg niet het gevoel dat ik iemand raak met mijn wapen terwijl ik dat wel doe.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_104751136
Over Winterhold College Quest:
SPOILER
Get it and Bet it
pi_104751279
Ik heb gister 3 companions van de berg bij High Hrothgar geblazen met fus do rah :')
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  donderdag 24 november 2011 @ 09:29:03 #290
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_104751294
Gistere weer een kleine 3 uur gespeeld.
Voor de main-quest weer een draak moeten slachten.
SPOILER
Ik doodde hem met een mooie slomo (damn wat vet, geen idee of het nog gevolgen heeft, maar goed). Loop vervolgens die heuvel weer af, ben amper onderweg, nog een draak :D.

Geniaal! :D
SPOILER: draken doden
NIEUW: Foto's!
pi_104751639
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 01:23 schreef pugehenis het volgende:
Er is iets wat je in de console kan invoeren wat je naar je companion brengt; vast wel ergens te vinden!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 24 november 2011 @ 09:50:21 #292
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_104751746
Ik zie steeds mensen die roepen dat een save file te ver terug is.

Doet de pc versie niet aan autosave ofzo?
Ik heb op de xbox de default van 15 minuten aan laten staan.
En dan nog zitten er punten tussen dat ie extra auto-saved
NIEUW: Foto's!
pi_104752209
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 09:50 schreef Cryothic het volgende:
Ik zie steeds mensen die roepen dat een save file te ver terug is.

Doet de pc versie niet aan autosave ofzo?
Ik heb op de xbox de default van 15 minuten aan laten staan.
En dan nog zitten er punten tussen dat ie extra auto-saved
pc versie heeft normale save, autosave, en quicksave (F5 toets).
Wie faalt die straalt
pi_104752233
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2011 00:32 schreef vosss het volgende:
Ik snap de kritiek wel, maar kijk eens naar hoe bv een GTA IV het doet?

Ook een sandbox, weliswaar in een compleet andere setting, maar daar is de interactie nog veel en veel minder, op een paar hoofdrolspelers na doet niemand iets.

Kun je zo 123 een voorbeeld noemen van een sandbox die het beter doet wat dat aangaat? Ik niet in elk geval.

Heeft hier overigens iemand Divinity II - Dragon Knight Saga gespeeld? Die game vond ik ook echt tof, compleet anders als Skyrim, maar wel gaaf.

ps: en daar kon je wel zelf in een draak veranderen en rondvliegen _O_ :9
Ik reken het Skyrim ook niet aan, het is een beperking van de techniek en de methode.

Maar in bijvoorbeeld Assasins creed lopen wel veel meer NPC's rond om de straten te vullen.
Geen referral hier.
  donderdag 24 november 2011 @ 10:25:32 #295
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_104752576
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik reken het Skyrim ook niet aan, het is een beperking van de techniek en de methode.

Maar in bijvoorbeeld Assasins creed lopen wel veel meer NPC's rond om de straten te vullen.
Maar dat is ook het enige dat ze doen; rondlopen, en klagen als je ze omver loopt of iets beklimt. :P

Bij Skyrim, en ook vorige delen, zit er natuurlijk een cyclus achter. Ze slapen, staan op, doen hun werk, praten wat met elkaar (hoe achterlijk de gesprekken in oblivion ook waren :P), ze gaan naar huis, gaan weer slapen.

Dit geeft voor mij beter een 'levende' wereld weer dan simpelweg veel mensen op straat zien.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_104752763
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:25 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Maar dat is ook het enige dat ze doen; rondlopen, en klagen als je ze omver loopt of iets beklimt. :P

Bij Skyrim, en ook vorige delen, zit er natuurlijk een cyclus achter. Ze slapen, staan op, doen hun werk, praten wat met elkaar (hoe achterlijk de gesprekken in oblivion ook waren :P), ze gaan naar huis, gaan weer slapen.

Dit geeft voor mij beter een 'levende' wereld weer dan simpelweg veel mensen op straat zien.
I saw a mudcrab the other day. Horrible creatures.
No resentment ever evened out a weaker hand
  donderdag 24 november 2011 @ 10:41:04 #297
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_104752901
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:34 schreef Silv het volgende:

[..]

It's you, hi!
  Eindredactie Games donderdag 24 november 2011 @ 10:42:07 #298
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_104752915
quote:
6s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:41 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

It's you, hi!
Well met!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 24 november 2011 @ 10:45:59 #299
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_104752993
quote:
2s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:42 schreef 2dope het volgende:
Well met!
What's going on with you?
pi_104753055
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:34 schreef Silv het volgende:

[..]

En altijd als standaard antwoord:

"Ok, bye"

Deze mis ik in Skyrim nog het meest:
"I fought mudcrabs more fiercer than you!

_O-
  donderdag 24 november 2011 @ 10:48:24 #301
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_104753058
En vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')