Lukoki traag en slecht schot....quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Platina het volgende:
DIe laatste counters van Ajax vroegen gewoon om een goal. Dan ben je er al.
Met geluk? Ga weg manquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef inZanity het volgende:
Waarom voelt een met geluk gepakt gelijkspelletje als een overwinning voor Ajax
6-0quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Anonymousz het volgende:
lyon moet minimaal met 7-0 winnen over 2 weken als ajax verliest van RM
jij snapt het nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Anonymousz het volgende:
lyon moet minimaal met 7-0 winnen over 2 weken als ajax verliest van RM
je hebt gelijkquote:
Ajax had eerder minimaal 2 goals moeten maken, en nu?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
Lyon had minimaal 2 goals moeten maken op het eind. Vermeer keepte zijn tweede wereldpartij van het seizoen.
Waarom juichen eredivisieteams alsof ze landskampioen zijn geworden als ze winnen van ajax?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef inZanity het volgende:
Ajax had daarna nog moeten scoren...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
Lyon had minimaal 2 goals moeten maken op het eind. Vermeer keepte zijn tweede wereldpartij van het seizoen.
real gaat met 10-0 winnenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Maver24 het volgende:
mocht real met 4-0 ofzo winnen dan moet lyon er 3 maken bijvoorbeeld
ja of ajax 1-0 verliezen en lyon 6-0 maar aangestien real dat ook niet kon lijkt me dat onwarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Maver24 het volgende:
mocht real met 4-0 ofzo winnen dan moet lyon er 3 maken bijvoorbeeld
hopelijk 1quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoeveel goals Ajax tegen krijgt ..
Wat speelde dat Lyon slecht zeg. Alsof dat team pas een week bij elkaar is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
Eens. Maar daar voelt Frankie zich te groot voorquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef ulq het volgende:
Als el-ham er in had gestaan ipv ebicillio was het zwz winst geweest.
Aangestien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ja of ajax 1-0 verliezen en lyon 6-0 maar aangestien real dat ook niet kon lijkt me dat onwarschijnlijk
Lyon had meer echte kansen. Keeper van Lyon heeft nauwelijks iets te doen gehad itt Vermeer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JIj hebt niet gekeken, wat uiteindelijk evenveel kansen, evenveel balbezit etc.
El Ham is een mongool.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eens. Maar daar voelt Frankie zich te groot voor
Omdat Ajax de landskampioen isquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Waarom juichen eredivisieteams alsof ze landskampioen zijn geworden als ze winnen van ajax?
amateurquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan mag Lyon met 3-0 verliezen.
Lyon moet 3 punten halen dus neequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Real is 2 x uitgeschakeld door Lyon...dus miss welquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax zal wel gelijk spelen tegen Real .. dat Real ajax dat guntzie het wel gebeuren.
whehehequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Laatste 20 minuten was zo'n beetje eenrichtingsverkeer man, met 2, 3 enorme kansen, weeg niet op tegen die paar mogelijkheidjes van Ajax. Nee, Ajax mag gewoon heel dankbaar zijn dat ze Vermeer op goal hebben staan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JIj hebt niet gekeken, wat uiteindelijk evenveel kansen, evenveel balbezit etc.
Real is allang door, Barcelona wacht het weekend daarop, dus ze zullen wel met een B-elftal spelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax zal wel gelijk spelen tegen Real .. dat Real ajax dat guntzie het wel gebeuren.
Dan Europa League toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Tornadovis het volgende:
Kan ook maar zo dat Lyon Zagreb met 4-0 oprolt, en dat Ajax met 0-3 verliest. Niet ondenkbaar.
ditquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef OmniRocket het volgende:
Ik zie Zagreb wel een punt pakken tegen Lyon
ja toch fijn tochquote:
Die kunnen niet eens met een c elftal komen. Hoeveel spelers mag iedere club inschrijven in de CL? 22 of zo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Smoofie het volgende:
Ajax zonder blessures over 2 weken, en RM met c-elftal = gelijkspel of maximaal 0-2 verlies denk ik.
25quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef eight het volgende:
[..]
Die kunnen niet eens met een c elftal komen. Hoeveel spelers mag iedere club inschrijven in de CL? 22 of zo?
Jij doet niet meer mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja en dat lijkt me beter dan CL overwinteren. Das niks man, afgang.quote:
25 spelers hebben en dan VDV niet inschrijven.quote:
Vermeer is onderdeel van Ajax. Een goede redding van de keeper is ook een goede redding van het team. Het is niet zo dat Ajax uit tien spelers bestaat en de keeper als freelancer meetodet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Laatste 20 minuten was zo'n beetje eenrichtingsverkeer man, met 2, 3 enorme kansen, weeg niet op tegen die paar mogelijkheidjes van Ajax. Nee, Ajax mag gewoon heel dankbaar zijn dat ze Vermeer op goal hebben staan.
Z-team nog welquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef S0nic het volgende:
Zelfs het B-team van Madrid is 10x beter dan dit Lyon.
Cl overwinteren = minimaal 2.5 mil extra.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja en dat lijkt me beter dan CL overwinteren. Das niks man.
Ajax heeft meer kansen in de Europa League inderdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja en dat lijkt me beter dan CL overwinteren. Das niks man, afgang.
Ja qua geld wel, maar dan staat je wel een grotere afstraffing te wachtenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Cl overwinteren = minimaal 2.5 mil extra.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Blik het volgende:
Als Ajax met 4-0 verliest van Real en Lyon wint met 3-0 dan is Ajax toch nog steeds door? Ajax heeft dan toch meer gescoord als Lyon?
Tweede helft was best vermakelijk hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:45 schreef Geo3kant het volgende:
Het is dat de een hier wil dat Ajax wint en de ander dat ze verliezen.. anders was deze wedstrijd niks aan, wat een bras zeg..
Ja.... eens kijken wat er gebeurd als Ajax met 3-0 verliest en Lyon met 4-0 wint.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Blik het volgende:
Als Ajax met 4-0 verliest van Real en Lyon wint met 3-0 dan is Ajax toch nog steeds door? Ajax heeft dan toch meer gescoord als Lyon?
Ik zie Lyon alleen niet met 4-0 winnen van Zagreb.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja.... eens kijken wat er gebeurd als Ajax met 3-0 verliest en Lyon met 4-0 wint.
Heus wel.quote:
Dat Lyon gaat geen 3 of 4 keer scoren.. enige hoop die ze hebben is dat Real met 6+ - 0 wint van Ajax, maar dat gaat ook niet gebeuren.. dus Ajax is door.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja.... eens kijken wat er gebeurd als Ajax met 3-0 verliest en Lyon met 4-0 wint.
Iddquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
een z 11tal danquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Eenskijken het volgende:
het c elftal van real is alsnog 5 stappen te groot voor ajax. ze gaan vernederd worden in de arena vrees ik
Ze spelen thuis dus dat is in het nadeel van ajaxquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Eenskijken het volgende:
het c elftal van real is alsnog 5 stappen te groot voor ajax. ze gaan vernederd worden in de arena vrees ik
leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Siem de Jong heb ik vandaag ook niet gezien.
Kom kom, nu overdrijf je echt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
quote:1. higher number of points obtained in the group matches played among the teams in question; (GELIJK)
2. superior goal difference from the group matches played among the teams in question; (GELIJK)
3. higher number of goals scored in the group matches played among the teams in question; (GELIJK)
4. higher number of goals scored away from home in the group matches played among the teams in question; (GELIJK)
If, after applying criteria 1) to 4) to several teams, two teams still have an equal ranking, the criteria 1) to 4) will be reapplied to determine the ranking of these teams;
5. superior goal difference from all group matches played; (GELIJK)
6. higher number of goals scored from all group matches played; (GELIJK)
7. higher number of coefficient points accumulated by the club in question, as well as its association, over the previous five seasons. (Ik denk Lyon)
je weet toch, zo gaat dat in de voetballerijquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef Geo3kant het volgende:
Grappig dat Vermeer nu weer de held is..1 hele goede redding en 5 ballen recht op hem afgekregen.. achja, zo ben je de schlemiel en zo ben je weer de held.
Ik telde drie goede reddingen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef Geo3kant het volgende:
Grappig dat Vermeer nu weer de held is..1 hele goede redding en 5 ballen recht op hem afgekregen.. achja, zo ben je de schlemiel en zo ben je weer de held.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef tochweerhenk het volgende:
We kunnen toch ook 2 weken wachten en kijken wie er wint?
Waarom zou je rustig afwachten op wat er daadwerkelijk gebeurt als je ook voorbarige conclusies kunt trekken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Nee, die wedstrijd moet vanavond nog gespeeld worden!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat was de eerste uitslag tussen Lyon en Zagreb?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef inZanity het volgende:
Ajax komt goed weg vanavond, waardoor ze nog een kansje hebben.Maar alsnog zie ik Ajax niet doorgaan eigenlijk. Real en Lyon gaan beiden ruim winnen.
ik dacht 2-0 lyonquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Wat was de eerste uitslag tussen Lyon en Zagreb?
2-0 voor Lyon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Wat was de eerste uitslag tussen Lyon en Zagreb?
Jawel, zoveel mazzel hebben ze wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef inZanity het volgende:
Ajax komt goed weg vanavond, waardoor ze nog een kansje hebben.Maar alsnog zie ik Ajax niet doorgaan eigenlijk. Real en Lyon gaan beiden ruim winnen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef inZanity het volgende:
Ajax wint, want zij zijn de beste!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Da's gewoon echt triest, en ik ben niet eens een Ajacied.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ajax wint, want zij zijn de beste!
[ afbeelding ]
Prima uitslag tegen Realquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd triest om met 6-4 tegen Utrecht te verliezenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's gewoon echt triest, en ik ben niet eens een Ajacied.
Die gast zou op zijn plek moeten blijven en gewoon verdedigenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jan Vertonghen, die gast zou op een anger management cursus moeten
Typisch mannetje die vrouwen slaat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jan Vertonghen, die gast zou op een anger management cursus moeten
Goed bezig dus bij de NOS!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Steek die Vertonghen nou geen veren in zijn reet... dan denkt ie het aankomend weekend weer op 50% inzet te doen
Wat reageert hij opeens nuchter. Normaal gesproken heeft hij een totaal andere beeld vd wedstrijdquote:
Die Fransosen hadden ook een vlag van FC Utrecht daar hangenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar goed... zij hebben gelukkig niet gewonnenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die Fransosen hadden ook een vlag van FC Utrecht daar hangen
Dit mag je dan ook niet meer weggeven. Als je dat wel doet, ben je de grootste faalclub ooit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef inZanity het volgende:
Ze doen net of de volgende ronde al bereikt is
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef inZanity het volgende:
He?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Caland het volgende:
Ik zie Ajax wel lullig gelijkspelen tegen Zagreb.
[troll mode off] Dat is ook zo. Gefeliciteerd Ajakkes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef inZanity het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Caland het volgende:
ze spelen tegen real madridquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Caland het volgende:
Typ het normaal man, echt wtf.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[troll mode off] Dat is ook zo. Gefeliciteerd Ajakkes.
Ik twijfel over die penal.. Eerst dacht ik het ook, maar zoals Youri het zegt klinkt het niet eens zo gek.. Enoh zet zijn been tussen de tegenspeler en de bal en dus schiet de tegenspeler tegen zijn voet aan.. Zover ik weet is dat geen overtredingquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Maver24 het volgende:
Ze mogen echt blij zijn dat ze geen penal tegen kregen want dat was er dus echt wel 1
Bro, je kan niet alles van me verwachten, wees jij nou eens net zo sportief als ik en zeg gewoon bedankt meneer de realist.quote:
Och, die zijn toch geen partij voor jullie?quote:
thuis 4-0 geen probleemquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef eight het volgende:
[..]
Och, die zijn toch geen partij voor jullie?
Nee. Makkie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef eight het volgende:
[..]
Och, die zijn toch geen partij voor jullie?
Voorspellingen van jou komen nooit uit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef inZanity het volgende:
We zullen het zien over 2 weken, ik blijf erbij dat Ajax echt nog niet zomaar door is.
Ze spelen wel thuis, dat is een nadeelquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voorspellingen van jou komen nooit uit.Dus ben erg blij met je uitspraak. dankje.
watquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef eight het volgende:
[..]
Ze spelen wel thuis, dat is een nadeel
Zoals ik al zei, we zullen zien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voorspellingen van jou komen nooit uit.Dus ben erg blij met je uitspraak. dankje.
Ik zie het eerlijk gezegd nog verkeerd gaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga vast naar de bank, lening afsluiten om te wedden dat Ajax doorgaat .. gratis geld.
Als dit nog verkeerd gaat kun je ook een heel nieuw elftal gaan kopen volgend jaar samen met een heel nieuw bestuurquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:05 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zie het eerlijk gezegd nog verkeerd gaan
Maar waarom dan? Leg dat eens uit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als dit nog verkeerd gaat kun je ook een heel nieuw elftal gaan kopen volgend jaar samen met een heel nieuw bestuur
Was natuurlijk ook lastig rekenwerk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Tom had weer moeite met zijn woorden.
Omdat ik Lyon niet 3 of meer doelpunten zie maken en ik denk dat Real Ajax het meer gunt en dus gewoon met een C elftal komt met instructies om Ajax door te laten gaan, say max 2-0 winnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Leg dat eens uit.
Moet Lyon uit?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Omdat ik Lyon niet 3 of meer doelpunten zie maken en ik denk dat Real Ajax het meer gunt en dus gewoon met een C elftal komt met instructies om Ajax door te laten gaan, say max 2-0 winnen.
En ja dat zie ik gebeuren.
Ik zie Lyon echt wel met 3 of meer doelpunten winnen Dinamo is echt heel matig en Lyon moet nu die gaan echt knallen. En alsof Real het een ploeg meer gunt dan de ander. Die willen gewoon elke wedstrijd goed spelen en zo ruim mogelijk winnen, zeker met de wedstrijd tegen Barcelona in het verschiet willen ze maar al te graag vertrouwen tanken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Omdat ik Lyon niet 3 of meer doelpunten zie maken en ik denk dat Real Ajax het meer gunt en dus gewoon met een C elftal komt met instructies om Ajax door te laten gaan, say max 2-0 winnen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zie Lyon echt wel met 3 of meer doelpunten winnen Dinamo is echt heel matig en Lyon moet nu die gaan echt knallen. En alsof Real het een ploeg meer gunt dan de ander. Die willen gewoon elke wedstrijd goed spelen en zo ruim mogelijk winnen, zeker met de wedstrijd tegen Barcelona in het verschiet willen ze maar al te graag vertrouwen tanken.
Het klopt dat Ajax er best goed voor staat, maar dat ze het ook wel ff gaan doen is allerminst zeker als je het mij vraagt
Ze zijn 2x uitgeschakeld door Lyon...dus ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zie Lyon echt wel met 3 of meer doelpunten winnen Dinamo is echt heel matig en Lyon moet nu die gaan echt knallen. En alsof Real het een ploeg meer gunt dan de ander. Die willen gewoon elke wedstrijd goed spelen en zo ruim mogelijk winnen, zeker met de wedstrijd tegen Barcelona in het verschiet willen ze maar al te graag vertrouwen tanken.
Het klopt dat Ajax er best goed voor staat, maar dat ze het ook wel ff gaan doen is allerminst zeker als je het mij vraagt
En waarom zouden ze dat aantasten door tegen Ajax een slecht resultaat te boeken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Vertrouwen tanken tegen Ajax..
Ze hebben genoeg vertrouwen.
inzanity heeft nogal een grote anti-Ajax bril, hem moet je ook niet serieus nemen.,quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Gramulanion het volgende:
Lyon zou er dik over heen gaan, drie weken geleden zou Ajax vernederd worden door Zagreb. Wat een analisten hier.
'0-0 thuis was met alle geluk, zodra Cris, Gourcuff en Lopez weer meedoen is Ajax totaal kansloos.'quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Gramulanion het volgende:
Lyon zou er dik over heen gaan, drie weken geleden zou Ajax vernederd worden door Zagreb. Wat een analisten hier.
Niemand zegt dat ze een slecht resultaat moeten boeken. We zeggen alleen dat Real Madrid 0-2, 0-3 wel best vindt. Ze gaan gewoon krachten sparen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dat aantasten door tegen Ajax een slecht resultaat te boeken?
Lijkt me niet dat Mourinho zich daar druk om maakt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zijn 2x uitgeschakeld door Lyon...dus ja.
Precies. Die gaan bij een eventuele 0-3 echt geen gas bij geven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niemand zegt dat ze een slecht resultaat moeten boeken. We zeggen alleen dat Real Madrid 0-2, 0-3 wel best vindt. Ze gaan gewoon krachten sparen.
Thuis vonden ze 3-0 ook wel goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Mourinho zich daar druk om maakt.Die wil gewoon elke wedstrijd zo goed mogelijk spelen. En die weet ook maar al te goed dat een dikke overwinning een goede opsteker is voor de Clássico.
Waarom zou Real het Ajax gunnen? Ajax wordt gezien als halve vriend van Barcelona en dan gun je het juist niet. Als dan ook nog eens Benzema bij Lyon heeft gevoetbald en Varane en Diarra uit Frankrijk komen is die conclusie wel een beetje raar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zou Feyenoorders geen analisten noemen. Gaan zondag keihard heen over die halve zolen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Gramulanion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT, gefeliciteerd nog, al was het niet echt fraai.
Nee. Toen gingen ze er gewoon niet in. Ook toen had het een stuk ruimer uit kunnen vallen, net als vorig jaar overigens. En aangezien Real met de week beter en scherper lijkt te worden..quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Thuis vonden ze 3-0 ook wel goed.
Okokquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee. Toen gingen ze er gewoon niet in. Ook toen had het een stuk ruimer uit kunnen vallen, net als vorig jaar overigens. En aangezien Real met de week beter en scherper lijkt te worden..
Ze deden niks meer na de 3-0 man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee. Toen gingen ze er gewoon niet in. Ook toen had het een stuk ruimer uit kunnen vallen, net als vorig jaar overigens. En aangezien Real met de week beter en scherper lijkt te worden..
Nee, toen vonden ze het goed. Als je de wedstrijd had gezien en ook nog iets van voetbal snapt had je dat kunnen zien. Vorig jaar was het inderdaad anders, dat had een vernedering moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
En gretige spelers van de bank halen, niet positief. Een A-elftal dat moet worden gespaard vanwege Barcelona was veel gunstiger geweest.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:20 schreef truedestiny het volgende:
Mourinho gaat spelers sparen tegen Ajax!
+ Thuis kwamen ze niet verder dan 2-0 tegen Zagreb.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:22 schreef Caland het volgende:
Dinamo zal thuis ook nog de eer willen redden tegen Lyon. Lyon heeft een eersteklas prutser voorin lopen. Alsof Lyon in Zagreb er effe overheen gaat lopen.
Dinamo heeft echt een hele matige ploeg he. Dat zag je maar toen ze tegen Ajax speelden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:22 schreef Caland het volgende:
Dinamo zal thuis ook nog de eer willen redden tegen Lyon. Lyon heeft een eersteklas prutser voorin lopen. Alsof Lyon in Zagreb er effe overheen gaat lopen.
wedstrijd gezien?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
+ Thuis kwamen ze niet verder dan 2-0 tegen Zagreb.
Lyon niet dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dinamo heeft echt een hele matige ploeg he. Dat zag je maar toen ze tegen Ajax speelden.
Ajax speelde wel erg goed, moet je toegeven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dinamo heeft echt een hele matige ploeg he. Dat zag je maar toen ze tegen Ajax speelden.
Nee, integendeel. Zijn alleen echt niet in vorm maar dat is wat anders.quote:
Lyon toch juistquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef Adames het volgende:
Die 7 doelpunten verschil in saldo is heel normaal gezien de komende 2 wedstrijden. Als ik dan op voetbalsites zie dat Ajax al met anderhalf been in de volgende ronde staat en dat alleen een mirakel Lyon nog kan redden is dat nogal overdreven. Ajax staat er goed voor en het wilt nogal wat zeggen dat ze een redelijke kans hebben om door te gaan. Maar als ze alsnog op hun bek gaan is dat niet heel verrassend. Gelukkig is Ajax alsnog door bij een 4-0 nederlaag en 3-0 winst van Lyon.
Dan is doelsaldo gelijk alleen heeft Ajax meer gescoord.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Zijn alleen echt niet in vorm maar dat is wat anders.
[..]
Lyon toch juist
Ja 5-0 verloren ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Wedstrijd niet gezien, was Ajax weer ouderwets waardeloos?
Erg goed vind ik overdreven. Ajax speelde aardig en Dinamo heeft gewoon helemaal niks in de CL te zoeken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax speelde wel erg goed, moet je toegeven.
Nee, gelijkwaardig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Wedstrijd niet gezien, was Ajax weer ouderwets waardeloos?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Cavani, wat een ongelofelijke baas is dat zeg.
Nee, dat is bij 3-0 verlies van Ajax en 4-0 winst van Lyon. Na doelsaldo komt nog eerst aantal gescoorde doelpunten.quote:
Ja, doelsaldo is 7 doelpunten verschil en als ze met alles gelijk komen staat Lyon er beter voor bij de uefa coöfficiëntenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Zijn alleen echt niet in vorm maar dat is wat anders.
[..]
Lyon toch juist
Oh ja ik was even in de war. Dacht dat het doelsaldo dan in z'n geheel gelijk was, dan zou Lyon door zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, dat is bij 3-0 verlies van Ajax en 4-0 winst van Lyon. Na doelsaldo komt nog eerst aantal gescoorde doelpunten.
In zoverre verwacht ik van een Feyenoorder niet dat hij heel positief is over Ajax, maar bij die wedstrijd klopte alles. Tegen een zwakke tegenstander is het normaal dat je meer balbezit hebt en meer druk kan zetten, maar het voetbal daar was erg verzorgd van Ajax kant. Vandaag tegen Lyon zag je veel meer debiele passjes die niks van doen hebben met de sterkte van de tegenstander.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Erg goed vind ik overdreven. Ajax speelde aardig en Dinamo heeft gewoon helemaal niks in de CL te zoeken.
Ohja, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, dat is bij 3-0 verlies van Ajax en 4-0 winst van Lyon. Na doelsaldo komt nog eerst aantal gescoorde doelpunten.
je leest het inderdaad makkelijk verkeerd. Verder zie ik het wel. Zou heerlijk zijn als Ajax doorging, in elk opzicht. Meer geld, goede Uefa punten, meer aanzien en omdat ze waarschijnlijk de ronde erna toch er uit gaan, geen verder Europees schema wat goed is voor de competitie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh ja ik was even in de war. Dacht dat het doelsaldo dan in z'n geheel gelijk was, dan zou Lyon door zijn.
Ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:33 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Nee toch, want dan hebben Lyon en Ajax beide 6-6?
Huidige stand:quote:
das balenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Huidige stand:
Ajax 6 voor, 3 tegen
Lyon 2 voor 6 tegen
Als:
Ajax 0-3
Lyon 4-0
Krijg je:
6-6
6-6
Gelijk dus, en Lyon staat hoger op de UEFA ratings. Dus Lyon door.
Nee, dan is het doelsaldo van Ajax 6-7 en van Lyon 5-6, oftewel Ajax meer doelpunten voorquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:33 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Nee toch, want dan hebben Lyon en Ajax beide 6-6?
Haha pleur ff een end op rotterdammert.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef inZanity het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat het dan tossen was, maar dat is dus alleen zo bij andere competities.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Huidige stand:
Ajax 6 voor, 3 tegen
Lyon 2 voor 6 tegen
Als:
Ajax 0-3
Lyon 4-0
Krijg je:
6-6
6-6
quote:
Ik dacht aan alfabetischquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het dan tossen was, maar dat is dus alleen zo bij andere competities.
dacht ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht aan alfabet.
Ajax
Lyon
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht aan alfabetisch
Ajax
Lyon
Heb je niks geleerd van afgelopen zaterdag?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:44 schreef Pedroso het volgende:
Keurig van Ajax met een tandeloze aanval. Alleen de laatste minuten was Lyon gevaarlijk maar toen had Ajax allang voor moeten staan.
Als bv een Boerrigter mee had gedaan en één van de drie spitsen die nu allen geblesseerd waren dan had je gewoon makkelijk gewonnen.
Weer vele miljoenen extra voor Ajax, dit gaan ze niet meer weggeven, ook omdat Lyon niet dik gaat winnen in Zagreb.
hehe preciesquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is wel leuker.
Maar dan wil elke club A, AA, AAA heten.
2-2 tegen Madrid, ik teken er voor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Heb je niks geleerd van afgelopen zaterdag?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
2-2 tegen Madrid, ik teken er voor.
Heerlijk dit. Meer haat hebben voor Ajax dan liefde hebben voor Feyenoord. En nou wieberen kakkerlak.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef inZanity het volgende:
We zullen het zien over 2 weken, ik blijf erbij dat Ajax echt nog niet zomaar door is.
Stoere boy.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef J2T het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Meer haat hebben voor Ajax dan liefde hebben voor Feyenoord. En nou wieberen kakkerlak.
Hahah dus omdat ik m'n mening geef heb ik gelijk meer haat voor Ajax dan dat ik liefde heb voor Feyenoord?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef J2T het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Meer haat hebben voor Ajax dan liefde hebben voor Feyenoord. En nou wieberen kakkerlak.
Net alsof Mourinho beslist wie er spelen tegen Ajaxquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:48 schreef Thas het volgende:
Lyon kan best met 4-0 winnen als ze een beetje hun best doen, maar ik denk niet dat Real de motivatie/concentratie gaat kunnen opbrengen om met 3-0 van Ajax te winnen, als Mourinho überhaupt al spelers uit de basiself opstelt.
Ben je ook omdat je hier zo doet, heeft weinig met liefde voor de eigen club te maken iig. Heb zelden een hekel aan mensen, zelfs niet aan Feyenoord als team (waar ik wel van kan genieten), maar dit soort fans zijn het afvoerputje van het Nederlandse voetbal. Vies ongedierte is het. Zelfs in Amerika kwam ik nog mensen tegen die het bezoek van Feyenoord aan Zwitserland konden herinneren omdat hun stad flink te grazen genomen was.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hahah dus omdat ik m'n mening geef heb ik gelijk meer haat voor Ajax dan dat ik liefde heb voor Feyenoord?
Droeftoeter.
uh, wie dan wel?quote:Op woensdag 23 november 2011 01:18 schreef Equites het volgende:
[..]
Net alsof Mourinho beslist wie er spelen tegen Ajax
Ach hij heeft wel ergens gelijk, Ajax heeft een goede kans, maar het is niet alsof die 7 doelpunten echt zo extreem zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef J2T het volgende:
[..]
O krijgen we die weer, ja ik ben voor Feyenoord en ik haat Ajax. Net zoals de harde kern van Ajax Feyenoord haat. Kan je gewoon toegeven hoor. (De harde kern van een club ongedierte noemenquote:Op woensdag 23 november 2011 01:20 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Ben je ook omdat je hier zo doet, heeft weinig met liefde voor de eigen club te maken iig. Heb zelden een hekel aan mensen, zelfs niet aan Feyenoord als team (waar ik wel van kan genieten), maar dit soort fans zijn het afvoerputje van het Nederlandse voetbal. Vies ongedierte is het. Zelfs in Amerika kwam ik nog mensen tegen die het bezoek van Feyenoord aan Zwitserland konden herinneren omdat hun stad flink te grazen genomen was.
Nieuwe tien voor jullie zondag!!
Als harde kern gelijk staat aan simpele ziel heb je gelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 01:41 schreef Equites het volgende:
[..]
O krijgen we die weer, ja ik ben voor Feyenoord en ik haat Ajax. Net zoals de harde kern van Ajax Feyenoord haat. Kan je gewoon toegeven hoor. (De harde kern van een club ongedierte noemenZeg dat even tegen de harde kern van Ajax dan joh)
Je kunt passie voor iets hebben en winnen zonder te haten. En sowieso is het normaal als Nederlander om Nederlandse ploegen te steunen. Zelfs het voetbalelftal Feyenoord.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:41 schreef Equites het volgende:
[..]
O krijgen we die weer, ja ik ben voor Feyenoord en ik haat Ajax. Net zoals de harde kern van Ajax Feyenoord haat. Kan je gewoon toegeven hoor. (De harde kern van een club ongedierte noemenZeg dat even tegen de harde kern van Ajax dan joh)
Haha ik nam je serieus tot die laatste zin. Jammer joh. Ga maar lekker afgeven op de harde kern, zonder die kern bestaat jou club niet eens. Bij Ajax is de harde kern alleen 50x zo klein als bij Feyenoord omdat het allemaal successupporters zijn. Als het goed gaat met Ajax zitten ze er. BIj Feyenoord zitten we er altijd, ook al spelen we Jupiler Leaguequote:Op woensdag 23 november 2011 01:55 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Je kunt passie voor iets hebben en winnen zonder te haten. En sowieso is het normaal als Nederlander om Nederlandse ploegen te steunen. Zelfs het voetbalelftal Feyenoord.
Verder ben ik Feyenoord een aantal keren tegengekomen bij de NS, 1x gooiden ze een vuurwerkbom 10 meter voor me en de andere keer hebben ze me 4 uur laten wachten ergens. Ha, omdat ze hun eigen trein in de fik gestoken hadden, fucking mongols. En dan kom ik bij toeval iemand uit Zwitserland tegen die ook die idioten meegemaakt heeft. Het zijn gewoon echt vieze ondieren die overal last geven.
De Ajax hooligans hebben tenminste nog niveau daarmee vergeleken.
Ben ik Ajacied dan, ik heb het toch over aankomende zondag man, neem aan dat het dan wel duidelijk is.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:14 schreef Equites het volgende:
[..]
Haha ik nam je serieus tot die laatste zin. Jammer joh. Ga maar lekker afgeven op de harde kern, zonder die kern bestaat jou club niet eens. Bij Ajax is de harde kern alleen 50x zo klein als bij Feyenoord omdat het allemaal successupporters zijn. Als het goed gaat met Ajax zitten ze er. BIj Feyenoord zitten we er altijd, ook al spelen we Jupiler League
eigenlijk belachelijk dat er gekeken wordt naar voorgaande jaren, net alsof ze dan meer recht hebben om door te gaan. Dan is een officiële toss een eerlijker systeemquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Als Ajax wint krijg ik wel 50euro, dus.. hup ajax!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vraag hem maar om een screentje, heeft hij niet
Die roze Geo midden in je plaatje ruikt toch wel naar een shoop.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Geen pixels geen shoop, mij niet geloven tss
Die heb ik er expres in gezet omdat jullie anders zeggen ja die heb je ergens gejatquote:Op woensdag 23 november 2011 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die roze Geo midden in je plaatje ruikt toch wel naar een shoop.
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:49 schreef Smoofie het volgende:
Je hebt gewed op een gelijkspel maar voor de wedstrijd verwachtte je dat Lyon zou winnen? Nigga....
Je hebt gewed op een gelijkspel maar voor de wedstrijd verwachtte je dat Lyon zou winnen? Nigga....
Pleur op man mafkees. Ik geef m'n mening, voetbalgerelateerd notabene. En jij gaat me uit lopen maken voor hooligan en weet ik veel wat..quote:Op woensdag 23 november 2011 01:20 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Ben je ook omdat je hier zo doet, heeft weinig met liefde voor de eigen club te maken iig. Heb zelden een hekel aan mensen, zelfs niet aan Feyenoord als team (waar ik wel van kan genieten), maar dit soort fans zijn het afvoerputje van het Nederlandse voetbal. Vies ongedierte is het. Zelfs in Amerika kwam ik nog mensen tegen die het bezoek van Feyenoord aan Zwitserland konden herinneren omdat hun stad flink te grazen genomen was.
Wat is daar normaal aan? En wie bepaald dat?quote:Op woensdag 23 november 2011 01:55 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Je kunt passie voor iets hebben en winnen zonder te haten. En sowieso is het normaal als Nederlander om Nederlandse ploegen te steunen. Zelfs het voetbalelftal Feyenoord.
Gelukkig ben jij totaal niet met andere clubs bezigquote:Op woensdag 23 november 2011 01:20 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:55 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
De Ajax hooligans hebben tenminste nog niveau daarmee vergeleken.
Ze maken het wel makkelijk voor mij.quote:futballer24 november 2011 om 08:33
Ajax moet thuis Madrid kunnen pakken,wat ze zeker gaan doen. Je ziet nu al dat Ajax in sommige facetten het Barcaspel benadert,en de komende wedstrijden steeds sterker zal worden.
Als iedereen fit is moet ik nog zien of Madrid,(die Ajax in de halve finale kan tegenkomen) het redt tegen deze ontketende jonge ploeg.
Ajax is een wolf in schaapskleren die straks,als iedereen fit is,helemaal los gaat. Als het povere Bayern de finale kon halen...dan kan Ajax dat straks zeker.
De kans bestaat dat Ajax definitief een eind maakt aan het tijdperk Barcelona,wat niet ondenkbaar is als je erover droomt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 08:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze maken het wel makkelijk voor mij.
hahaahahahha ohjee wat een nachtmerrie!!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:54 schreef J2T het volgende:
Vannacht gedroomd dat we onterecht verloren hadden van Madrid met 0-1 en dat Lyon met 0-6 had gewonnen. Lol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |