das balenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Huidige stand:
Ajax 6 voor, 3 tegen
Lyon 2 voor 6 tegen
Als:
Ajax 0-3
Lyon 4-0
Krijg je:
6-6
6-6
Gelijk dus, en Lyon staat hoger op de UEFA ratings. Dus Lyon door.
Nee, dan is het doelsaldo van Ajax 6-7 en van Lyon 5-6, oftewel Ajax meer doelpunten voorquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:33 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Nee toch, want dan hebben Lyon en Ajax beide 6-6?
Haha pleur ff een end op rotterdammert.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef inZanity het volgende:
Waarom voelt een met geluk gepakt gelijkspelletje als een overwinning voor Ajax
Ik dacht eigenlijk dat het dan tossen was, maar dat is dus alleen zo bij andere competities.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Huidige stand:
Ajax 6 voor, 3 tegen
Lyon 2 voor 6 tegen
Als:
Ajax 0-3
Lyon 4-0
Krijg je:
6-6
6-6
Gelijk dus, en Lyon staat hoger op de UEFA ratings. Dus Lyon door.
quote:
Ik dacht aan alfabetischquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het dan tossen was, maar dat is dus alleen zo bij andere competities.
dacht ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht aan alfabet.
Ajax
Lyon
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht aan alfabetisch
Ajax
Lyon
Heb je niks geleerd van afgelopen zaterdag?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:44 schreef Pedroso het volgende:
Keurig van Ajax met een tandeloze aanval. Alleen de laatste minuten was Lyon gevaarlijk maar toen had Ajax allang voor moeten staan.
Als bv een Boerrigter mee had gedaan en één van de drie spitsen die nu allen geblesseerd waren dan had je gewoon makkelijk gewonnen.
Weer vele miljoenen extra voor Ajax, dit gaan ze niet meer weggeven, ook omdat Lyon niet dik gaat winnen in Zagreb.
hehe preciesquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is wel leuker.
Maar dan wil elke club A, AA, AAA heten.
2-2 tegen Madrid, ik teken er voor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Heb je niks geleerd van afgelopen zaterdag?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
2-2 tegen Madrid, ik teken er voor.
Heerlijk dit. Meer haat hebben voor Ajax dan liefde hebben voor Feyenoord. En nou wieberen kakkerlak.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef inZanity het volgende:
We zullen het zien over 2 weken, ik blijf erbij dat Ajax echt nog niet zomaar door is.
Stoere boy.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef J2T het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Meer haat hebben voor Ajax dan liefde hebben voor Feyenoord. En nou wieberen kakkerlak.
Hahah dus omdat ik m'n mening geef heb ik gelijk meer haat voor Ajax dan dat ik liefde heb voor Feyenoord?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef J2T het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Meer haat hebben voor Ajax dan liefde hebben voor Feyenoord. En nou wieberen kakkerlak.
Net alsof Mourinho beslist wie er spelen tegen Ajaxquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:48 schreef Thas het volgende:
Lyon kan best met 4-0 winnen als ze een beetje hun best doen, maar ik denk niet dat Real de motivatie/concentratie gaat kunnen opbrengen om met 3-0 van Ajax te winnen, als Mourinho überhaupt al spelers uit de basiself opstelt.
Ben je ook omdat je hier zo doet, heeft weinig met liefde voor de eigen club te maken iig. Heb zelden een hekel aan mensen, zelfs niet aan Feyenoord als team (waar ik wel van kan genieten), maar dit soort fans zijn het afvoerputje van het Nederlandse voetbal. Vies ongedierte is het. Zelfs in Amerika kwam ik nog mensen tegen die het bezoek van Feyenoord aan Zwitserland konden herinneren omdat hun stad flink te grazen genomen was.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hahah dus omdat ik m'n mening geef heb ik gelijk meer haat voor Ajax dan dat ik liefde heb voor Feyenoord?
Droeftoeter.
uh, wie dan wel?quote:Op woensdag 23 november 2011 01:18 schreef Equites het volgende:
[..]
Net alsof Mourinho beslist wie er spelen tegen Ajax
Ach hij heeft wel ergens gelijk, Ajax heeft een goede kans, maar het is niet alsof die 7 doelpunten echt zo extreem zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef J2T het volgende:
[..]
O krijgen we die weer, ja ik ben voor Feyenoord en ik haat Ajax. Net zoals de harde kern van Ajax Feyenoord haat. Kan je gewoon toegeven hoor. (De harde kern van een club ongedierte noemenquote:Op woensdag 23 november 2011 01:20 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Ben je ook omdat je hier zo doet, heeft weinig met liefde voor de eigen club te maken iig. Heb zelden een hekel aan mensen, zelfs niet aan Feyenoord als team (waar ik wel van kan genieten), maar dit soort fans zijn het afvoerputje van het Nederlandse voetbal. Vies ongedierte is het. Zelfs in Amerika kwam ik nog mensen tegen die het bezoek van Feyenoord aan Zwitserland konden herinneren omdat hun stad flink te grazen genomen was.
Nieuwe tien voor jullie zondag!!
Als harde kern gelijk staat aan simpele ziel heb je gelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 01:41 schreef Equites het volgende:
[..]
O krijgen we die weer, ja ik ben voor Feyenoord en ik haat Ajax. Net zoals de harde kern van Ajax Feyenoord haat. Kan je gewoon toegeven hoor. (De harde kern van een club ongedierte noemenZeg dat even tegen de harde kern van Ajax dan joh)
Je kunt passie voor iets hebben en winnen zonder te haten. En sowieso is het normaal als Nederlander om Nederlandse ploegen te steunen. Zelfs het voetbalelftal Feyenoord.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:41 schreef Equites het volgende:
[..]
O krijgen we die weer, ja ik ben voor Feyenoord en ik haat Ajax. Net zoals de harde kern van Ajax Feyenoord haat. Kan je gewoon toegeven hoor. (De harde kern van een club ongedierte noemenZeg dat even tegen de harde kern van Ajax dan joh)
Haha ik nam je serieus tot die laatste zin. Jammer joh. Ga maar lekker afgeven op de harde kern, zonder die kern bestaat jou club niet eens. Bij Ajax is de harde kern alleen 50x zo klein als bij Feyenoord omdat het allemaal successupporters zijn. Als het goed gaat met Ajax zitten ze er. BIj Feyenoord zitten we er altijd, ook al spelen we Jupiler Leaguequote:Op woensdag 23 november 2011 01:55 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Je kunt passie voor iets hebben en winnen zonder te haten. En sowieso is het normaal als Nederlander om Nederlandse ploegen te steunen. Zelfs het voetbalelftal Feyenoord.
Verder ben ik Feyenoord een aantal keren tegengekomen bij de NS, 1x gooiden ze een vuurwerkbom 10 meter voor me en de andere keer hebben ze me 4 uur laten wachten ergens. Ha, omdat ze hun eigen trein in de fik gestoken hadden, fucking mongols. En dan kom ik bij toeval iemand uit Zwitserland tegen die ook die idioten meegemaakt heeft. Het zijn gewoon echt vieze ondieren die overal last geven.
De Ajax hooligans hebben tenminste nog niveau daarmee vergeleken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |