Dit mag je dan ook niet meer weggeven. Als je dat wel doet, ben je de grootste faalclub ooit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef inZanity het volgende:
Ze doen net of de volgende ronde al bereikt is
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef inZanity het volgende:
He?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Caland het volgende:
Ik zie Ajax wel lullig gelijkspelen tegen Zagreb.
[troll mode off] Dat is ook zo. Gefeliciteerd Ajakkes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef inZanity het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Caland het volgende:
ze spelen tegen real madridquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Caland het volgende:
Typ het normaal man, echt wtf.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[troll mode off] Dat is ook zo. Gefeliciteerd Ajakkes.
Ik twijfel over die penal.. Eerst dacht ik het ook, maar zoals Youri het zegt klinkt het niet eens zo gek.. Enoh zet zijn been tussen de tegenspeler en de bal en dus schiet de tegenspeler tegen zijn voet aan.. Zover ik weet is dat geen overtredingquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Maver24 het volgende:
Ze mogen echt blij zijn dat ze geen penal tegen kregen want dat was er dus echt wel 1
Bro, je kan niet alles van me verwachten, wees jij nou eens net zo sportief als ik en zeg gewoon bedankt meneer de realist.quote:
Och, die zijn toch geen partij voor jullie?quote:
thuis 4-0 geen probleemquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef eight het volgende:
[..]
Och, die zijn toch geen partij voor jullie?
Nee. Makkie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef eight het volgende:
[..]
Och, die zijn toch geen partij voor jullie?
Voorspellingen van jou komen nooit uit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef inZanity het volgende:
We zullen het zien over 2 weken, ik blijf erbij dat Ajax echt nog niet zomaar door is.
Ze spelen wel thuis, dat is een nadeelquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voorspellingen van jou komen nooit uit.Dus ben erg blij met je uitspraak. dankje.
watquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef eight het volgende:
[..]
Ze spelen wel thuis, dat is een nadeel
Zoals ik al zei, we zullen zien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voorspellingen van jou komen nooit uit.Dus ben erg blij met je uitspraak. dankje.
Ik zie het eerlijk gezegd nog verkeerd gaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga vast naar de bank, lening afsluiten om te wedden dat Ajax doorgaat .. gratis geld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |