Lukoki traag en slecht schot....quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Platina het volgende:
DIe laatste counters van Ajax vroegen gewoon om een goal. Dan ben je er al.
Met geluk? Ga weg manquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef inZanity het volgende:
Waarom voelt een met geluk gepakt gelijkspelletje als een overwinning voor Ajax
6-0quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Anonymousz het volgende:
lyon moet minimaal met 7-0 winnen over 2 weken als ajax verliest van RM
jij snapt het nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Anonymousz het volgende:
lyon moet minimaal met 7-0 winnen over 2 weken als ajax verliest van RM
je hebt gelijkquote:
Ajax had eerder minimaal 2 goals moeten maken, en nu?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
Lyon had minimaal 2 goals moeten maken op het eind. Vermeer keepte zijn tweede wereldpartij van het seizoen.
Waarom juichen eredivisieteams alsof ze landskampioen zijn geworden als ze winnen van ajax?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef inZanity het volgende:
Waarom voelt een met geluk gepakt gelijkspelletje als een overwinning voor Ajax
Ajax had daarna nog moeten scoren...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
Lyon had minimaal 2 goals moeten maken op het eind. Vermeer keepte zijn tweede wereldpartij van het seizoen.
real gaat met 10-0 winnenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Maver24 het volgende:
mocht real met 4-0 ofzo winnen dan moet lyon er 3 maken bijvoorbeeld
ja of ajax 1-0 verliezen en lyon 6-0 maar aangestien real dat ook niet kon lijkt me dat onwarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Maver24 het volgende:
mocht real met 4-0 ofzo winnen dan moet lyon er 3 maken bijvoorbeeld
hopelijk 1quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoeveel goals Ajax tegen krijgt ..
Wat speelde dat Lyon slecht zeg. Alsof dat team pas een week bij elkaar is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
Eens. Maar daar voelt Frankie zich te groot voorquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef ulq het volgende:
Als el-ham er in had gestaan ipv ebicillio was het zwz winst geweest.
Aangestien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ja of ajax 1-0 verliezen en lyon 6-0 maar aangestien real dat ook niet kon lijkt me dat onwarschijnlijk
Lyon had meer echte kansen. Keeper van Lyon heeft nauwelijks iets te doen gehad itt Vermeer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JIj hebt niet gekeken, wat uiteindelijk evenveel kansen, evenveel balbezit etc.
El Ham is een mongool.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eens. Maar daar voelt Frankie zich te groot voor
Omdat Ajax de landskampioen isquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Waarom juichen eredivisieteams alsof ze landskampioen zijn geworden als ze winnen van ajax?
amateurquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan mag Lyon met 3-0 verliezen.
Lyon moet 3 punten halen dus neequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Real is 2 x uitgeschakeld door Lyon...dus miss welquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax zal wel gelijk spelen tegen Real .. dat Real ajax dat guntzie het wel gebeuren.
whehehequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Laatste 20 minuten was zo'n beetje eenrichtingsverkeer man, met 2, 3 enorme kansen, weeg niet op tegen die paar mogelijkheidjes van Ajax. Nee, Ajax mag gewoon heel dankbaar zijn dat ze Vermeer op goal hebben staan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JIj hebt niet gekeken, wat uiteindelijk evenveel kansen, evenveel balbezit etc.
Real is allang door, Barcelona wacht het weekend daarop, dus ze zullen wel met een B-elftal spelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax zal wel gelijk spelen tegen Real .. dat Real ajax dat guntzie het wel gebeuren.
Dan Europa League toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Tornadovis het volgende:
Kan ook maar zo dat Lyon Zagreb met 4-0 oprolt, en dat Ajax met 0-3 verliest. Niet ondenkbaar.
ditquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef OmniRocket het volgende:
Ik zie Zagreb wel een punt pakken tegen Lyon
ja toch fijn tochquote:
Die kunnen niet eens met een c elftal komen. Hoeveel spelers mag iedere club inschrijven in de CL? 22 of zo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Smoofie het volgende:
Ajax zonder blessures over 2 weken, en RM met c-elftal = gelijkspel of maximaal 0-2 verlies denk ik.
25quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef eight het volgende:
[..]
Die kunnen niet eens met een c elftal komen. Hoeveel spelers mag iedere club inschrijven in de CL? 22 of zo?
Jij doet niet meer mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja en dat lijkt me beter dan CL overwinteren. Das niks man, afgang.quote:
25 spelers hebben en dan VDV niet inschrijven.quote:
Vermeer is onderdeel van Ajax. Een goede redding van de keeper is ook een goede redding van het team. Het is niet zo dat Ajax uit tien spelers bestaat en de keeper als freelancer meetodet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Laatste 20 minuten was zo'n beetje eenrichtingsverkeer man, met 2, 3 enorme kansen, weeg niet op tegen die paar mogelijkheidjes van Ajax. Nee, Ajax mag gewoon heel dankbaar zijn dat ze Vermeer op goal hebben staan.
Z-team nog welquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef S0nic het volgende:
Zelfs het B-team van Madrid is 10x beter dan dit Lyon.
Cl overwinteren = minimaal 2.5 mil extra.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja en dat lijkt me beter dan CL overwinteren. Das niks man.
Ajax heeft meer kansen in de Europa League inderdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja en dat lijkt me beter dan CL overwinteren. Das niks man, afgang.
Ja qua geld wel, maar dan staat je wel een grotere afstraffing te wachtenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Cl overwinteren = minimaal 2.5 mil extra.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Blik het volgende:
Als Ajax met 4-0 verliest van Real en Lyon wint met 3-0 dan is Ajax toch nog steeds door? Ajax heeft dan toch meer gescoord als Lyon?
Tweede helft was best vermakelijk hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:45 schreef Geo3kant het volgende:
Het is dat de een hier wil dat Ajax wint en de ander dat ze verliezen.. anders was deze wedstrijd niks aan, wat een bras zeg..
Ja.... eens kijken wat er gebeurd als Ajax met 3-0 verliest en Lyon met 4-0 wint.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Blik het volgende:
Als Ajax met 4-0 verliest van Real en Lyon wint met 3-0 dan is Ajax toch nog steeds door? Ajax heeft dan toch meer gescoord als Lyon?
Ik zie Lyon alleen niet met 4-0 winnen van Zagreb.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja.... eens kijken wat er gebeurd als Ajax met 3-0 verliest en Lyon met 4-0 wint.
Heus wel.quote:
Dat Lyon gaat geen 3 of 4 keer scoren.. enige hoop die ze hebben is dat Real met 6+ - 0 wint van Ajax, maar dat gaat ook niet gebeuren.. dus Ajax is door.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja.... eens kijken wat er gebeurd als Ajax met 3-0 verliest en Lyon met 4-0 wint.
Iddquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
een z 11tal danquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Eenskijken het volgende:
het c elftal van real is alsnog 5 stappen te groot voor ajax. ze gaan vernederd worden in de arena vrees ik
Ze spelen thuis dus dat is in het nadeel van ajaxquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Eenskijken het volgende:
het c elftal van real is alsnog 5 stappen te groot voor ajax. ze gaan vernederd worden in de arena vrees ik
leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Siem de Jong heb ik vandaag ook niet gezien.
Kom kom, nu overdrijf je echt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
quote:1. higher number of points obtained in the group matches played among the teams in question; (GELIJK)
2. superior goal difference from the group matches played among the teams in question; (GELIJK)
3. higher number of goals scored in the group matches played among the teams in question; (GELIJK)
4. higher number of goals scored away from home in the group matches played among the teams in question; (GELIJK)
If, after applying criteria 1) to 4) to several teams, two teams still have an equal ranking, the criteria 1) to 4) will be reapplied to determine the ranking of these teams;
5. superior goal difference from all group matches played; (GELIJK)
6. higher number of goals scored from all group matches played; (GELIJK)
7. higher number of coefficient points accumulated by the club in question, as well as its association, over the previous five seasons. (Ik denk Lyon)
je weet toch, zo gaat dat in de voetballerijquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef Geo3kant het volgende:
Grappig dat Vermeer nu weer de held is..1 hele goede redding en 5 ballen recht op hem afgekregen.. achja, zo ben je de schlemiel en zo ben je weer de held.
Ik telde drie goede reddingen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef Geo3kant het volgende:
Grappig dat Vermeer nu weer de held is..1 hele goede redding en 5 ballen recht op hem afgekregen.. achja, zo ben je de schlemiel en zo ben je weer de held.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |