quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef tochweerhenk het volgende:
We kunnen toch ook 2 weken wachten en kijken wie er wint?
Waarom zou je rustig afwachten op wat er daadwerkelijk gebeurt als je ook voorbarige conclusies kunt trekken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Nee, die wedstrijd moet vanavond nog gespeeld worden!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat was de eerste uitslag tussen Lyon en Zagreb?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef inZanity het volgende:
Ajax komt goed weg vanavond, waardoor ze nog een kansje hebben.Maar alsnog zie ik Ajax niet doorgaan eigenlijk. Real en Lyon gaan beiden ruim winnen.
ik dacht 2-0 lyonquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Wat was de eerste uitslag tussen Lyon en Zagreb?
2-0 voor Lyon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Wat was de eerste uitslag tussen Lyon en Zagreb?
Jawel, zoveel mazzel hebben ze wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef inZanity het volgende:
Ajax komt goed weg vanavond, waardoor ze nog een kansje hebben.Maar alsnog zie ik Ajax niet doorgaan eigenlijk. Real en Lyon gaan beiden ruim winnen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef inZanity het volgende:
Ajax wint, want zij zijn de beste!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Da's gewoon echt triest, en ik ben niet eens een Ajacied.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ajax wint, want zij zijn de beste!
[ afbeelding ]
Prima uitslag tegen Realquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd triest om met 6-4 tegen Utrecht te verliezenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's gewoon echt triest, en ik ben niet eens een Ajacied.
Die gast zou op zijn plek moeten blijven en gewoon verdedigenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jan Vertonghen, die gast zou op een anger management cursus moeten
Typisch mannetje die vrouwen slaat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jan Vertonghen, die gast zou op een anger management cursus moeten
Goed bezig dus bij de NOS!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Steek die Vertonghen nou geen veren in zijn reet... dan denkt ie het aankomend weekend weer op 50% inzet te doen
Wat reageert hij opeens nuchter. Normaal gesproken heeft hij een totaal andere beeld vd wedstrijdquote:
Die Fransosen hadden ook een vlag van FC Utrecht daar hangenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar goed... zij hebben gelukkig niet gewonnenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die Fransosen hadden ook een vlag van FC Utrecht daar hangen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |