Nee. Toen gingen ze er gewoon niet in. Ook toen had het een stuk ruimer uit kunnen vallen, net als vorig jaar overigens. En aangezien Real met de week beter en scherper lijkt te worden..quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Thuis vonden ze 3-0 ook wel goed.
Okokquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee. Toen gingen ze er gewoon niet in. Ook toen had het een stuk ruimer uit kunnen vallen, net als vorig jaar overigens. En aangezien Real met de week beter en scherper lijkt te worden..
Ze deden niks meer na de 3-0 man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee. Toen gingen ze er gewoon niet in. Ook toen had het een stuk ruimer uit kunnen vallen, net als vorig jaar overigens. En aangezien Real met de week beter en scherper lijkt te worden..
Nee, toen vonden ze het goed. Als je de wedstrijd had gezien en ook nog iets van voetbal snapt had je dat kunnen zien. Vorig jaar was het inderdaad anders, dat had een vernedering moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
En gretige spelers van de bank halen, niet positief. Een A-elftal dat moet worden gespaard vanwege Barcelona was veel gunstiger geweest.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:20 schreef truedestiny het volgende:
Mourinho gaat spelers sparen tegen Ajax!
+ Thuis kwamen ze niet verder dan 2-0 tegen Zagreb.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:22 schreef Caland het volgende:
Dinamo zal thuis ook nog de eer willen redden tegen Lyon. Lyon heeft een eersteklas prutser voorin lopen. Alsof Lyon in Zagreb er effe overheen gaat lopen.
Dinamo heeft echt een hele matige ploeg he. Dat zag je maar toen ze tegen Ajax speelden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:22 schreef Caland het volgende:
Dinamo zal thuis ook nog de eer willen redden tegen Lyon. Lyon heeft een eersteklas prutser voorin lopen. Alsof Lyon in Zagreb er effe overheen gaat lopen.
wedstrijd gezien?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
+ Thuis kwamen ze niet verder dan 2-0 tegen Zagreb.
Lyon niet dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dinamo heeft echt een hele matige ploeg he. Dat zag je maar toen ze tegen Ajax speelden.
Ajax speelde wel erg goed, moet je toegeven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dinamo heeft echt een hele matige ploeg he. Dat zag je maar toen ze tegen Ajax speelden.
Nee, integendeel. Zijn alleen echt niet in vorm maar dat is wat anders.quote:
Lyon toch juistquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef Adames het volgende:
Die 7 doelpunten verschil in saldo is heel normaal gezien de komende 2 wedstrijden. Als ik dan op voetbalsites zie dat Ajax al met anderhalf been in de volgende ronde staat en dat alleen een mirakel Lyon nog kan redden is dat nogal overdreven. Ajax staat er goed voor en het wilt nogal wat zeggen dat ze een redelijke kans hebben om door te gaan. Maar als ze alsnog op hun bek gaan is dat niet heel verrassend. Gelukkig is Ajax alsnog door bij een 4-0 nederlaag en 3-0 winst van Lyon.
Dan is doelsaldo gelijk alleen heeft Ajax meer gescoord.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Zijn alleen echt niet in vorm maar dat is wat anders.
[..]
Lyon toch juist
Ja 5-0 verloren ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Wedstrijd niet gezien, was Ajax weer ouderwets waardeloos?
Erg goed vind ik overdreven. Ajax speelde aardig en Dinamo heeft gewoon helemaal niks in de CL te zoeken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax speelde wel erg goed, moet je toegeven.
Nee, gelijkwaardig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Wedstrijd niet gezien, was Ajax weer ouderwets waardeloos?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Cavani, wat een ongelofelijke baas is dat zeg.
Nee, dat is bij 3-0 verlies van Ajax en 4-0 winst van Lyon. Na doelsaldo komt nog eerst aantal gescoorde doelpunten.quote:
Ja, doelsaldo is 7 doelpunten verschil en als ze met alles gelijk komen staat Lyon er beter voor bij de uefa coöfficiëntenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Zijn alleen echt niet in vorm maar dat is wat anders.
[..]
Lyon toch juist
Oh ja ik was even in de war. Dacht dat het doelsaldo dan in z'n geheel gelijk was, dan zou Lyon door zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, dat is bij 3-0 verlies van Ajax en 4-0 winst van Lyon. Na doelsaldo komt nog eerst aantal gescoorde doelpunten.
In zoverre verwacht ik van een Feyenoorder niet dat hij heel positief is over Ajax, maar bij die wedstrijd klopte alles. Tegen een zwakke tegenstander is het normaal dat je meer balbezit hebt en meer druk kan zetten, maar het voetbal daar was erg verzorgd van Ajax kant. Vandaag tegen Lyon zag je veel meer debiele passjes die niks van doen hebben met de sterkte van de tegenstander.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Erg goed vind ik overdreven. Ajax speelde aardig en Dinamo heeft gewoon helemaal niks in de CL te zoeken.
Ohja, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, dat is bij 3-0 verlies van Ajax en 4-0 winst van Lyon. Na doelsaldo komt nog eerst aantal gescoorde doelpunten.
je leest het inderdaad makkelijk verkeerd. Verder zie ik het wel. Zou heerlijk zijn als Ajax doorging, in elk opzicht. Meer geld, goede Uefa punten, meer aanzien en omdat ze waarschijnlijk de ronde erna toch er uit gaan, geen verder Europees schema wat goed is voor de competitie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh ja ik was even in de war. Dacht dat het doelsaldo dan in z'n geheel gelijk was, dan zou Lyon door zijn.
Ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:33 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Nee toch, want dan hebben Lyon en Ajax beide 6-6?
Huidige stand:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |