Als dit nog verkeerd gaat kun je ook een heel nieuw elftal gaan kopen volgend jaar samen met een heel nieuw bestuurquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:05 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zie het eerlijk gezegd nog verkeerd gaan
Maar waarom dan? Leg dat eens uit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als dit nog verkeerd gaat kun je ook een heel nieuw elftal gaan kopen volgend jaar samen met een heel nieuw bestuur
Was natuurlijk ook lastig rekenwerk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Tom had weer moeite met zijn woorden.
Omdat ik Lyon niet 3 of meer doelpunten zie maken en ik denk dat Real Ajax het meer gunt en dus gewoon met een C elftal komt met instructies om Ajax door te laten gaan, say max 2-0 winnen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Leg dat eens uit.
Moet Lyon uit?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Omdat ik Lyon niet 3 of meer doelpunten zie maken en ik denk dat Real Ajax het meer gunt en dus gewoon met een C elftal komt met instructies om Ajax door te laten gaan, say max 2-0 winnen.
En ja dat zie ik gebeuren.
Ik zie Lyon echt wel met 3 of meer doelpunten winnen Dinamo is echt heel matig en Lyon moet nu die gaan echt knallen. En alsof Real het een ploeg meer gunt dan de ander. Die willen gewoon elke wedstrijd goed spelen en zo ruim mogelijk winnen, zeker met de wedstrijd tegen Barcelona in het verschiet willen ze maar al te graag vertrouwen tanken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Omdat ik Lyon niet 3 of meer doelpunten zie maken en ik denk dat Real Ajax het meer gunt en dus gewoon met een C elftal komt met instructies om Ajax door te laten gaan, say max 2-0 winnen.
En ja dat zie ik gebeuren.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zie Lyon echt wel met 3 of meer doelpunten winnen Dinamo is echt heel matig en Lyon moet nu die gaan echt knallen. En alsof Real het een ploeg meer gunt dan de ander. Die willen gewoon elke wedstrijd goed spelen en zo ruim mogelijk winnen, zeker met de wedstrijd tegen Barcelona in het verschiet willen ze maar al te graag vertrouwen tanken.
Het klopt dat Ajax er best goed voor staat, maar dat ze het ook wel ff gaan doen is allerminst zeker als je het mij vraagt
Ze zijn 2x uitgeschakeld door Lyon...dus ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zie Lyon echt wel met 3 of meer doelpunten winnen Dinamo is echt heel matig en Lyon moet nu die gaan echt knallen. En alsof Real het een ploeg meer gunt dan de ander. Die willen gewoon elke wedstrijd goed spelen en zo ruim mogelijk winnen, zeker met de wedstrijd tegen Barcelona in het verschiet willen ze maar al te graag vertrouwen tanken.
Het klopt dat Ajax er best goed voor staat, maar dat ze het ook wel ff gaan doen is allerminst zeker als je het mij vraagt
En waarom zouden ze dat aantasten door tegen Ajax een slecht resultaat te boeken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Vertrouwen tanken tegen Ajax..
Ze hebben genoeg vertrouwen.
inzanity heeft nogal een grote anti-Ajax bril, hem moet je ook niet serieus nemen.,quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Gramulanion het volgende:
Lyon zou er dik over heen gaan, drie weken geleden zou Ajax vernederd worden door Zagreb. Wat een analisten hier.
'0-0 thuis was met alle geluk, zodra Cris, Gourcuff en Lopez weer meedoen is Ajax totaal kansloos.'quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef Gramulanion het volgende:
Lyon zou er dik over heen gaan, drie weken geleden zou Ajax vernederd worden door Zagreb. Wat een analisten hier.
Niemand zegt dat ze een slecht resultaat moeten boeken. We zeggen alleen dat Real Madrid 0-2, 0-3 wel best vindt. Ze gaan gewoon krachten sparen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dat aantasten door tegen Ajax een slecht resultaat te boeken?
Lijkt me niet dat Mourinho zich daar druk om maakt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zijn 2x uitgeschakeld door Lyon...dus ja.
Precies. Die gaan bij een eventuele 0-3 echt geen gas bij geven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niemand zegt dat ze een slecht resultaat moeten boeken. We zeggen alleen dat Real Madrid 0-2, 0-3 wel best vindt. Ze gaan gewoon krachten sparen.
Thuis vonden ze 3-0 ook wel goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Mourinho zich daar druk om maakt.Die wil gewoon elke wedstrijd zo goed mogelijk spelen. En die weet ook maar al te goed dat een dikke overwinning een goede opsteker is voor de Clįssico.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |