1-1 of winnen. 0-0 is niet door ivm doelsaldoquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef spiedermann het volgende:
3 man wijst me op mn spelling, niemand geeft antwoord....
Screw you guys, im going home
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Geo3kant het volgende:
Och kom op, Lyon is veel gevaarlijker geweest dan Ajax..
Kampioenen in falen in de laatse minuten van een wedstrijdquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Geo3kant het volgende:
Die eerste kans van Lyon is al gevaarlijk dan alles wat ajax heeft gehad.
Maargoed, jullie zien een paar leuke combinaties en hebben alweer een stijve paal.. ik begrijp het, jullie zijn weer blind.
Ajax maakt wel degelijk kans, dat ontken ik niet.
Is dat het Amsterdams Kwartiertje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Kampioenen in falen in de laatse minuten van een wedstrijd
welke kans van Lyon?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Geo3kant het volgende:
Maargoed, jullie zien een paar leuke combinaties en hebben alweer een stijve paal.. ik begrijp het, jullie zijn weer blind.
Jij faalt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Als Ajax wint krijg ik wel 50euro, dus.. hup ajax!
Lyon heeft 2 keer van 20 meter geschoten man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Geo3kant het volgende:
Maar wel bijna door als Real genade heeft en 0-1 genoeg vindt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Saind het volgende:
[..]
1-1 of winnen. 0-0 is niet door ivm doelsaldo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |