1-1 of winnen. 0-0 is niet door ivm doelsaldoquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef spiedermann het volgende:
3 man wijst me op mn spelling, niemand geeft antwoord....
Screw you guys, im going home
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Geo3kant het volgende:
Och kom op, Lyon is veel gevaarlijker geweest dan Ajax..
Kampioenen in falen in de laatse minuten van een wedstrijdquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Geo3kant het volgende:
Die eerste kans van Lyon is al gevaarlijk dan alles wat ajax heeft gehad.
Maargoed, jullie zien een paar leuke combinaties en hebben alweer een stijve paal.. ik begrijp het, jullie zijn weer blind.
Ajax maakt wel degelijk kans, dat ontken ik niet.
Is dat het Amsterdams Kwartiertje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Kampioenen in falen in de laatse minuten van een wedstrijd
welke kans van Lyon?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Geo3kant het volgende:
Maargoed, jullie zien een paar leuke combinaties en hebben alweer een stijve paal.. ik begrijp het, jullie zijn weer blind.
Jij faalt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Als Ajax wint krijg ik wel 50euro, dus.. hup ajax!
Lyon heeft 2 keer van 20 meter geschoten man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Geo3kant het volgende:
Maar wel bijna door als Real genade heeft en 0-1 genoeg vindt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Saind het volgende:
[..]
1-1 of winnen. 0-0 is niet door ivm doelsaldo
wat een kans was dat zeg, de teringquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Met jou kan ik (vandaag) praten.
Schot van 20 meter is dus een kans?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Met jou kan ik (vandaag) praten.
Denk dat er sowieso maar weinig 'tonnenploegen' zitten in de CLquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef PackerNation het volgende:
Miljoenenploeg uit Manchester?
Optyfen Jack, waarom zeg je niet de Miljoenenploeg uit Barcelona?
miljoenenSCHULDploeg uit Barcelonaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef PackerNation het volgende:
Geen negatief woord over Barcelona graag.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef PackerNation het volgende:
Omdat Barçaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef PackerNation het volgende:
5 meter langs, Sulimani.. voglens mij schoot hij hem expres langs? Kopbal uit cornerquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Schot van 20 meter is dus een kans?
Ajax heeft er ook een paar gehad .. Janssen ..
klote Spanjaardenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen negatief woord over Barcelona graag.
Triest dat City dan juist op die manier vernoemd word, waarom zeg Jack niet dat Real een miljoenenploeg is?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat er sowieso maar weinig 'tonnenploegen' zitten in de CL
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Friesz het volgende:
Ik haad het als ze vooraf het aantal doelpunten verradenIk tel dan onbedoeld mee tijdens samenvattingen hoeveel er nog gescoord worden
Jij ...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
5 meter langs, Sulimani.. voglens mij schoot hij hem expres langs? Kopbal uit corner
Zowel Ajax als Lyon hebben geen uitgespeelde kans gehad. Het kan nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
5 meter langs, Sulimani.. voglens mij schoot hij hem expres langs? Kopbal uit corner
Zolang je uitkomt voor Spanje ben je een terin spanjaard ja?quote:
Tis maar tot de eerste helft..:Pquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Friesz het volgende:
Ik haat het als ze vooraf het aantal doelpunten verradenIk tel dan onbedoeld mee tijdens samenvattingen hoeveel er nog gescoord worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |