wat een kans was dat zeg, de teringquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Met jou kan ik (vandaag) praten.
Schot van 20 meter is dus een kans?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Met jou kan ik (vandaag) praten.
Denk dat er sowieso maar weinig 'tonnenploegen' zitten in de CLquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef PackerNation het volgende:
Miljoenenploeg uit Manchester?
Optyfen Jack, waarom zeg je niet de Miljoenenploeg uit Barcelona?
miljoenenSCHULDploeg uit Barcelonaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef PackerNation het volgende:
Geen negatief woord over Barcelona graag.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef PackerNation het volgende:
Omdat Barçaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef PackerNation het volgende:
5 meter langs, Sulimani.. voglens mij schoot hij hem expres langs? Kopbal uit cornerquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Schot van 20 meter is dus een kans?
Ajax heeft er ook een paar gehad .. Janssen ..
klote Spanjaardenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen negatief woord over Barcelona graag.
Triest dat City dan juist op die manier vernoemd word, waarom zeg Jack niet dat Real een miljoenenploeg is?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat er sowieso maar weinig 'tonnenploegen' zitten in de CL
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Friesz het volgende:
Ik haad het als ze vooraf het aantal doelpunten verradenIk tel dan onbedoeld mee tijdens samenvattingen hoeveel er nog gescoord worden
Jij ...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
5 meter langs, Sulimani.. voglens mij schoot hij hem expres langs? Kopbal uit corner
Zowel Ajax als Lyon hebben geen uitgespeelde kans gehad. Het kan nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
5 meter langs, Sulimani.. voglens mij schoot hij hem expres langs? Kopbal uit corner
Zolang je uitkomt voor Spanje ben je een terin spanjaard ja?quote:
Tis maar tot de eerste helft..:Pquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Friesz het volgende:
Ik haat het als ze vooraf het aantal doelpunten verradenIk tel dan onbedoeld mee tijdens samenvattingen hoeveel er nog gescoord worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |