1-1 of winnen. 0-0 is niet door ivm doelsaldoquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef spiedermann het volgende:
3 man wijst me op mn spelling, niemand geeft antwoord....
Screw you guys, im going home
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Geo3kant het volgende:
Och kom op, Lyon is veel gevaarlijker geweest dan Ajax..
Kampioenen in falen in de laatse minuten van een wedstrijdquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Geo3kant het volgende:
Die eerste kans van Lyon is al gevaarlijk dan alles wat ajax heeft gehad.
Maargoed, jullie zien een paar leuke combinaties en hebben alweer een stijve paal.. ik begrijp het, jullie zijn weer blind.
Ajax maakt wel degelijk kans, dat ontken ik niet.
Is dat het Amsterdams Kwartiertje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Kampioenen in falen in de laatse minuten van een wedstrijd
welke kans van Lyon?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Geo3kant het volgende:
Maargoed, jullie zien een paar leuke combinaties en hebben alweer een stijve paal.. ik begrijp het, jullie zijn weer blind.
Jij faalt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Als Ajax wint krijg ik wel 50euro, dus.. hup ajax!
Lyon heeft 2 keer van 20 meter geschoten man.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Geo3kant het volgende:
Maar wel bijna door als Real genade heeft en 0-1 genoeg vindt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Saind het volgende:
[..]
1-1 of winnen. 0-0 is niet door ivm doelsaldo
wat een kans was dat zeg, de teringquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Met jou kan ik (vandaag) praten.
Schot van 20 meter is dus een kans?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Met jou kan ik (vandaag) praten.
Denk dat er sowieso maar weinig 'tonnenploegen' zitten in de CLquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef PackerNation het volgende:
Miljoenenploeg uit Manchester?
Optyfen Jack, waarom zeg je niet de Miljoenenploeg uit Barcelona?
miljoenenSCHULDploeg uit Barcelonaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef PackerNation het volgende:
Geen negatief woord over Barcelona graag.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef PackerNation het volgende:
Omdat Barçaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef PackerNation het volgende:
5 meter langs, Sulimani.. voglens mij schoot hij hem expres langs? Kopbal uit cornerquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Schot van 20 meter is dus een kans?
Ajax heeft er ook een paar gehad .. Janssen ..
klote Spanjaardenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen negatief woord over Barcelona graag.
Triest dat City dan juist op die manier vernoemd word, waarom zeg Jack niet dat Real een miljoenenploeg is?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat er sowieso maar weinig 'tonnenploegen' zitten in de CL
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Friesz het volgende:
Ik haad het als ze vooraf het aantal doelpunten verradenIk tel dan onbedoeld mee tijdens samenvattingen hoeveel er nog gescoord worden
Jij ...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
5 meter langs, Sulimani.. voglens mij schoot hij hem expres langs? Kopbal uit corner
Zowel Ajax als Lyon hebben geen uitgespeelde kans gehad. Het kan nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
5 meter langs, Sulimani.. voglens mij schoot hij hem expres langs? Kopbal uit corner
Zolang je uitkomt voor Spanje ben je een terin spanjaard ja?quote:
Tis maar tot de eerste helft..:Pquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Friesz het volgende:
Ik haat het als ze vooraf het aantal doelpunten verradenIk tel dan onbedoeld mee tijdens samenvattingen hoeveel er nog gescoord worden
En jiHAAD? Wat is dat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haad = fries.
Haat = nederlands.
Hij snapt hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haad = fries.
Haat = nederlands.
maar lyon schoot de bal recht naar vermeer dus lyon is beter!!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
frieze die streven voor een eigen natie.quote:
Jij wed wel vaak héquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Als Ajax wint krijg ik wel 50euro, dus.. hup ajax!
Real over 1.5 eerste helft + Ajax draw no bet. Je kan een screen hebben na de wedstrijd want ik ga nu weer kijken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vraag hem maar om een screentje, heeft hij niet
Of met 0-2 verliezen en Lyon wint met 4-0 van Zagrebquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Als Ajax hier dus 0-0 speelt mogen ze bij RM 6doelpunten tegenkrijgen? zelfs dan zijn ze 2e in de groep toch?
Uhm....Lyon kan ook met 6-0 winnen van Zagrebquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Als Ajax hier dus 0-0 speelt mogen ze bij RM 6doelpunten tegenkrijgen? zelfs dan zijn ze 2e in de groep toch?
Vergeet 0-0 maarquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Oooh....aii..quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:46 schreef PackerNation het volgende:
[..]
Of met 0-2 verliezen en Lyon wint met 4-0 van Zagreb
Kijk ze maar weerquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef Geo3kant het volgende:
Succes Ajax.
Dont start hatin' on me.
![]()
de ajax-brilquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:47 schreef Blik het volgende:
Hoe komen ze erbij dat Ajax goed speelt vanavond...
niet als lyon vaker scoortquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
en bij 1-1 zijn ze doorquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
trolololquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Daar gaan we weer.. Speelt Ebecilio nog mee? De baas
Dat is behoorlijk gunstig..quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef Smoofie het volgende:
Dat wist ik nietEl Clasico na de CL wedstrijd van AJax
Kunnen ze trainen op schieten op goalquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef Smoofie het volgende:
quote:
aightquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:50 schreef Caland het volgende:
Wat een bal van Ebecilio
Eriksen begrijpt hem niet.
Kan jij hier nou serieus niks anders dan janken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:50 schreef Saekerhett het volgende:
Kan die gast nou serieus helemaal niks?
hij kan vast een beetje rappenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:50 schreef Saekerhett het volgende:
Kan die gast nou serieus helemaal niks?
Gunstig voor Real.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef Smoofie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BANquote:
Altijd gezellig op het kamp.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Om m'n pa te quoten: beide knieschijven kapot schieten en nooit meer opstellen
Rugletsel te veroorzakenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:54 schreef Caland het volgende:
Wat probeert Lodeiro daar te doenMongol
Dit is geen CL niveau manquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:54 schreef kanslooz het volgende:
Om maar even een open deur in te trappen: Op CL niveau krijg je maar 1 a 2 kansen in zo'n wedstrijd en die moet je maken.
Aldus een politieagentquote:
Leuke pa heb jij tokkiequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Om m'n pa te quoten: beide knieschijven kapot schieten en nooit meer opstellen
Ja en je spreekt het uit als Joris.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:54 schreef Akwasi het volgende:
Lloris spel je dat nou serieus met 2 L's aan het begin?
Een counterploeg als PSV misschien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:54 schreef kanslooz het volgende:
Om maar even een open deur in te trappen: Op CL niveau krijg je maar 1 a 2 kansen in zo'n wedstrijd en die moet je maken.
Dat is wel vaker ja.. Beetje vreemd vind ik het ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:54 schreef Akwasi het volgende:
Lloris spel je dat nou serieus met 2 L's aan het begin?
Ja diequote:
Gewoon panenka.. Klaar..quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:56 schreef Morendo het volgende:
Suljemani had gewoon met rechts moeten schieten in plaats van te punteren.
Precies. Wat wil ie dat dan weer slinks met een puntje oplossen, godsamme zeg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:56 schreef Morendo het volgende:
Probeerde een stift.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:56 schreef Morendo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:56 schreef PackerNation het volgende:
kutkutkutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
Die pass was gewoon veel te hard. Hij moest nog vol in de sprint om hem te halen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:56 schreef Morendo het volgende:
Hmm, lastig hoor. Eriksen verpestte het ook een beetje met die pass.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks mis mee. tussen de verdediger en keeper, en voor Miki.
Heb je blu-ray voor nodig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
zou ebecilio een dvd van zijn eigen faalacties hebben?
Falenquote:
Dat is helemaal niet vreemd. Als wij een 'a' voor een 'u' zetten, krijg je opeens ook een andere uitspraak. Dat heb je namelijk in talen, letters naast elkaar en dat je het dan anders uitspreekt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat is wel vaker ja.. Beetje vreemd vind ik het ook.
Zo heyquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:58 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet vreemd. Als wij een 'a' voor een 'u' zetten, krijg je opeens ook een andere uitspraak. Dat heb je namelijk in talen, letters naast elkaar en dat je het dan anders uitspreekt.
Doe dan 2 verschillende letters ipv dezelfde. In ieder geval aan het begin van een woord / naam.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:58 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet vreemd. Als wij een 'a' voor een 'u' zetten, krijg je opeens ook een andere uitspraak. Dat heb je namelijk in talen, letters naast elkaar en dat je het dan anders uitspreekt.
Oohww Messi, Argentijns fenomeen, Oeeehhh beste voetballer ooit op aarde. Barcelonaa Mjummjum. Messi kontelikkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet die niet morgen fappen op Messi?
Grueterquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wedden morgen nr1 Messi fapper Grueter als commentator?
Dat is Jeroen Grueterquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet die niet morgen fappen op Messi?
Alle NOS commentatorenquote:
Frank de Boer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef Adames het volgende:
wie zit nu eigenlijk op de bank bij Ajax?
Frank de Boer, HIHAHOEHOEquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef Adames het volgende:
Wisselspelersquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef Adames het volgende:
Klaassen,koppers,serero,blind,cillisen en nog zo'n tering jeugdquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef Adames het volgende:
Lukoki, Cillessen, Koppers, Blind, euhhh...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef Adames het volgende:
lukoki, de sa, klaassen, blind, cillissen serero dacht ik zoquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef Adames het volgende:
Flauw hoor om je trainer zo te noemenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lukoki, Cillessen, Koppers, Blind, euhhh...
DAT WAS EGT EEN KEILEUK GAARPJE HIHIHIHIHIHIH :$ :$ :$ :$quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Flauw hoor om je trainer zo te noemen
JA :$ HEB HEM GELIJK GEPINGED NAAR AL MN MATTIES $:$quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
DAT WAS EGT EEN KEILEUK GAARPJE HIHIHIHIHIHIH :$ :$ :$ :$
Ik zeg 0-0quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:01 schreef Cara het volgende:
Die gemiste kansen gaan ajax zo echt opbreken
Ja, want als je hem zelf niet maakt zal je zien dattie aan de andere kant valt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:01 schreef Cara het volgende:
Die gemiste kansen gaan ajax zo echt opbreken
HAHAHAA ff screentje makuh dan voor mijn hyves accountquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:01 schreef Akwasi het volgende:
[..]
JA :$ HEB HEM GELIJK GEPINGED NAAR AL MN MATTIES $:$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |