7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:06 schreef dawg het volgende:
[..]
rotterdam is met een dik uurtje wel te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Beter dan dat andere plaatje, geniet van je shinequote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik?quote:
Je houdt het al aardig bijquote:
Buen provechoquote:
Dan hoop ik hier niet meer te postenquote:
Jawel joh, doe ik toch ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoop ik hier niet meer te posten
Geen ideequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jou bedoelt wat betreft seks enzo
Ik bedoel dat deel oneindig dat ik hier dan niet meer postquote:
dat zou toch juist wel nice zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoel dat deel oneindig dat ik hier dan niet meer postdat zou betekenen dat ik onsterfelijk zou zijn
Lijkt dat je erg dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoel dat deel oneindig dat ik hier dan niet meer postdat zou betekenen dat ik onsterfelijk zou zijn
zonder seks welquote:
trouwens, wiskundig gezien hoeft een oneindige reeks trouwens niet te betekenen dat er een topic met nummer oneindig is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
zal best geen idee snap niets van wiskundequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
trouwens, wiskundig gezien hoeft een oneindige reeks trouwens niet te betekenen dat er een topic met nummer oneindig is.
Wie wil mij nu inhuren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verhuur jezelf, protip uit het vorige topic.
Niet als je jezelf op deze manier "promoot" neequote:
Hoe dan wel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet als je jezelf op deze manier "promoot" nee
Juist wel, hij doet alles, maar dan ook echt alles.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet als je jezelf op deze manier "promoot" nee
quote:
Jawel maar hij moet het wel een beetje verkopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Juist wel, hij doet alles, maar dan ook echt alles.
Dat is een voordeel als je jezelf verhuurt, daar kun je geld voor vangen.
mmm dat is waarquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij doet nu dit:
"wie wil nou deze appel kopenniemand lust deze appel
iemand deze appel?
"
heb je ooit iemand op de markt op die manier wat horen verkopen? nee.![]()
APPEEELLLLSSS VEERRRSEEE SAPPIGE APPELSS ! DE LEKKERSTE DIE ER BESTAAN !! TWEEEEE VOOR EEN GULDEHHHH!!!!![]()
Ik overdrijf wel maar ik ben blij dat je het snaptquote:
Maar ik ga niet op de markt staanquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik overdrijf wel maar ik ben blij dat je het snapt
Veranderd, iedereen heeft hem nu wel gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
Moet die OP zo blijven? Ik vond 1 topic wel genoeg eigenlijk
nee maar je prijst jezelf aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik ga niet op de markt staan
is:quote:
Mjam ik heb ook sappige appeltjes hihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:26 schreef dawg het volgende:
[..]
gracias chiquita.
was lekker.
net een sappige appel.
kaneeheeeel in de housequote:
Nu heb ik trek in appelkaneel.quote:
Kaneel is altijd net wat subtielerquote:
Niet altijdquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kaneel is altijd net wat subtieler
whehequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mjam ik heb ook sappige appeltjes hihiwat zat er op
![]()
papichulo
Sorry, ik zal je niet meer cockblocken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sssst, ik maak een goede beurt.
lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef dawg het volgende:
[..]
whehe
kaas.bacon, gehakt, paprika, ui, salami en champs.
por que, mamacita? y hablas español muy bien?
ik ben zo kinderachtig als ik dat woord hoor/leesquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je niet meer cockblocken.
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik ben zo kinderachtig als ik dat woord hoor/lees![]()
Moet altijd giechelenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb Moonwalk aan het giechelen gemaakt![]()
Gecockblocked door een vrouw aan de andere kant van het land over een forum, op iemand waarvan ik vrij weinig weet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je niet meer cockblocken.
30cm? medium is dat geloof ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
lekkermedium large of giant?
![]()
si hablo muy bien, tu tambien. de donde eres
Nu wil ik ook pizzaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:38 schreef dawg het volgende:
[..]
30cm? medium is dat geloof ik.
ahh oki. no lo hablo muy bien, solo poquito. lo quiero apprender mejor. me fui a mexico por dos meses, a mi carnal a veracruz. pero soy hollandes. y tu?
Waar het versieren betreft moet ik nog steeds ontkennend antwoordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Capstan, heb je nog successen geboekt?
pero quiero mas.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nu wil ik ook pizza![]()
lo habla bastante![]()
dm
bandidoquote:
Dat is jammer. Wel geprobeerd?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waar het versieren betreft moet ik nog steeds ontkennend antwoorden
kloot'nquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
Goedeavond, ik kan melden dat er niet gebatst gaat worden met de buurman. Ik ben er erg content mee. Verder prima kerel en prima buurman
Hoe is het hier?
Nauwelijks. Ook niet echt een geschikte persoon voor tegengekomenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer. Wel geprobeerd?
Omdat ik hem niet wil batsenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef kutkloon7 het volgende:
kloot'n
waarom gaat er niet gebatst worden?
Jij welquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ik cockblock mijzelf gewoonof kan dat niet?
Je hebt altijd baas boven baas. Als is dat een redelijk dubieuze uitspraak in dit geval.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ik cockblock mijzelf gewoonof kan dat niet?
Geen idee, hij bleef wel lang dralen in mijn deuropening, maar dat kwam misschien ook omdat hij geen zin had om alleen te zitten en we leuk aan het ouwehoeren waren.quote:
Coolquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas. Als is dat een redelijk dubieuze uitspraak in dit geval.
Seks toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee of ik uberhaupt ergens goed in ben
Maar ik hou wel van je, daar gaat het om toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt nooit zo'n intense haat gevoeld jegens mezelf.
Nog zeker 60 jaar om daar achter te komen. Zou saai zijn als je alles al zou weten op je 18e toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe komt het zo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
si vamonosquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef dawg het volgende:
[..]
tu sabes
quieres salir conmigo una vez?
Pak een mesje en snij het eruitquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
je bent creatief met kleren, taal, etcquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
Zelfhaat-boks, bro!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
Niet dat ik er iets mee doe, maar ik kan het wel jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
je bent creatief met kleren, taal, etc
Opensnijden en het sap eruit drinken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
Weet jij wat reizigers met cactussen doen in de woestijn als ze dorst hebben
Waarom vroeg je niet of hij nog even wilde blijven?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen idee, hij bleef wel lang dralen in mijn deuropening, maar dat kwam misschien ook omdat hij geen zin had om alleen te zitten en we leuk aan het ouwehoeren waren.
Omdat ik het wel lang genoeg vond duren en wel zin had om weer mijn eigen ding te doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom vroeg je niet of hij nog even wilde blijven?
verkeerde verwachtingen scheppen, gok ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom vroeg je niet of hij nog even wilde blijven?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Opensnijden en het sap eruit drinken?
Maar als hij de hele tijd in je deur bleef schuiven klinkt het alsof hij helemaal niet weg wilde en het zweet in zn broek hing omdat hij zijn "move" niet had gemaaktquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ik het wel lang genoeg vond duren en wel zin had om weer mijn eigen ding te doen
Subtiel!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn sap kun je ook drinken uit het bestaande sneetje dat er al zit
Dan nog je nog veel meer dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet dat ik er iets mee doe, maar ik kan het wel ja
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zal mijn tandenborstel meenemen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
moet je wel eerst geprikkeld worden neem ik aan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neh, het is mijn nieuwe buurman. Ik woon hier net krap een maandje en we zouden even kennismaken. Ik was juist bang dat hij te leuk zou zijn en dat heb ik liever niet zo'n te leuk iemand als buurman. Nu kan ik dus met een gerust hart zeggen dat hij gewoon aardig en grappig is en het daarbij blijft. Ik denk dat zijn intenties ook alleen waren om kennis te maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Moonwalk het volgende:
Maar als hij de hele tijd in je deur bleef schuiven klinkt het alsof hij helemaal niet weg wilde en het zweet in zn broek hing omdat hij zijn "move" niet had gemaakt
Daar doe ik niet aanquote:
Je nodigt jezelf uit om te blijven slapen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zal mijn tandenborstel meenemen.
Ach, dat lukt de juiste persoon heel snel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef dawg het volgende:
moet je wel eerst geprikkeld worden neem ik aan.
die zijn er alleen weinig heh.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef Cactus1 het volgende:
Ach, dat lukt de juiste persoon heel snel.
Hoe ging het?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef palawan het volgende:
Ik ben weer terug van mijn date!
Is er hier nog iets interessants gebeurd?
Lijkt me eerder dat jij iets boeiends te vertellen hebt. Is ze het waardig om je schaamhaar te gaan trimmen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef palawan het volgende:
Ik ben weer terug van mijn date!
Is er hier nog iets interessants gebeurd?
Neehoor, ik slaap wel buiten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef Cactus1 het volgende:
Je nodigt jezelf uit om te blijven slapen?
je hebt nog zo'n 10 jaar voor je je seksuele piek bereikt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn niet zeldzaam en de lucky one kan dan ook rekenen op een flinke inhaalslag
Haha ik denk dat ik er wel aan moet gaan geloven ja. Ze is echt zo'n Tsjechisch feestbeest volgens mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat jij iets boeiends te vertellen hebt. Is ze het waardig om je schaamhaar te gaan trimmen?
Het wordt nog erger?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef dawg het volgende:
[..]
je hebt nog zo'n 10 jaar voor je je seksuele piek bereikt.
Dat vind ik zieligquote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha ik denk dat ik er wel aan moet gaan geloven ja. Ze is echt zo'n Tsjechisch feestbeest volgens mij![]()
Best wel knap ook.
Was gezellig
En ja, er is gezoend
Die hebben vrouwen vanaf hun 30e al, dus ik zit er midden inquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef dawg het volgende:
je hebt nog zo'n 10 jaar voor je je seksuele piek bereikt.
Vroeg ze je al om je bankrekening oid? Anders een terechtequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef palawan het volgende:
Haha ik denk dat ik er wel aan moet gaan geloven ja. Ze is echt zo'n Tsjechisch feestbeest volgens mij![]()
Best wel knap ook.
Was gezellig
En ja, er is gezoend
Stond ze dacht ik wel voor open jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt goed
Gesproken over een volgende date?
dacht rond hun 40e, maar boeien ook. geile donder.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die hebben vrouwen vanaf hun 30e al, dus ik zit er midden in
Haha nee, en toen ze met de bus vertrok had ik ook nog mijn portemonnee in mijn achterzak!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vroeg ze je al om je bankrekening oid? Anders een terechte
hoiquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Palawan, ik heb geen idee wie je bent, maar goed bezig
Ja, wel zonde dat ik deze tropentijd verspeel met het zoeken naar een leuke vent ipv dat ik er gewoon lekker op los neukquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef dawg het volgende:
dacht rond hun 40e, maar boeien ook. geile donder.
Nicequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef palawan het volgende:
Haha nee, en toen ze met de bus vertrok had ik ook nog mijn portemonnee in mijn achterzak!
Je eigen keuzequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, wel zonde dat ik deze tropentijd verspeel met het zoeken naar een leuke vent ipv dat ik er gewoon lekker op los neuk
Blijf je nou doorjanken met je vage posts of ga je gewoon even vertellen wat er aan de hand is? Aandachtshoertje.quote:
[Radio 49] #1764 xquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blijf je nou doorjanken met je vage posts of ga je gewoon even vertellen wat er aan de hand is? Aandachtshoertje.
quidatequote:
allesquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die Pauw is in real life een uberhosselaar, harem ditdat![]()
Iemand heeft in een ander topic lopen zeggen dat een bepaalde user, die ze hadden gepest, was overleden. Toen kwamen de neppe tranen en na verloop van tijd de verontwaardiging dat het een 'grap' was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blijf je nou doorjanken met je vage posts of ga je gewoon even vertellen wat er aan de hand is? Aandachtshoertje.
Iets van tweehonderd vrouwen. Maar hij is al bijna vijftig, dus ach.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die Pauw is in real life een uberhosselaar, harem ditdat![]()
Het is naar mijn mening ook wat overtrokken, maar ik kan me voorstellen dat je even schrikt van zoiets.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Iemand heeft in een ander topic lopen zeggen dat een bepaalde user, die ze hadden gepest, was overleden. Toen kwamen de neppe tranen en na verloop van tijd de verontwaardiging dat het een 'grap' was.
Ik vond het maar sneu om te lezen allemaal.
Oh hai Cactus je doet nu even leuk op het verkeerde moment want ik heb nu zin om op te kankeren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kan me moeilijk voorstellen dat je het meende. Doodsverwenzingen op internet zo prevalent en makkelijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh hai Cactus je doet nu even leuk op het verkeerde moment want ik heb nu zin om op te kankeren.
In ieder geval er werd gesuggereerd dat de enige man die luisterde naar mijn eerste show en het eerste verzoekje pleegde overleden was. Deze man was ik omdat hij de enige was op dat moment nooit meer vergeten. Daarnaast had ik ooit gezegd dat hij een dronkelap was die dood mocht omdat hij alleen maar liep te zuipen. Toen ik dacht dat dit was uitgekomen kwam een diepe walging van mijzelf in me op. Ik hoop dat de uitleg je beviel.
Ik ook. Beetje hypocriet allemaal. En dan vervolgens weer wensen dat iemand dood gaat. Dan leer je er niet echt vanquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef Supersoep het volgende:
Iemand heeft in een ander topic lopen zeggen dat een bepaalde user, die ze hadden gepest, was overleden. Toen kwamen de neppe tranen en na verloop van tijd de verontwaardiging dat het een 'grap' was.
Ik vond het maar sneu om te lezen allemaal.
Loka had inmiddels het linkje gepost. Snap je dat we hier niet allemaal beide topics aan het meelezen zijn? Dus voortaan iets duidelijker hier zijn als je niet zulke reactie wil.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
Oh hai Cactus je doet nu even leuk op het verkeerde moment want ik heb nu zin om op te kankeren.
In ieder geval er werd gesuggereerd dat de enige man die luisterde naar mijn eerste show en het eerste verzoekje pleegde overleden was. Deze man was ik omdat hij de enige was op dat moment nooit meer vergeten. Daarnaast had ik ooit gezegd dat hij een dronkelap was die dood mocht omdat hij alleen maar liep te zuipen. Toen ik dacht dat dit was uitgekomen kwam een diepe walging van mijzelf in me op. Ik hoop dat de uitleg je beviel.
Jij weet niet hoe iets aankomt bij een ander. Laat het een les zijn om dus niet zomaar met zulke dingen te smijten. Respect etc.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:24 schreef Sinji het volgende:
Kan me moeilijk voorstellen dat je het meende. Doodsverwenzingen op internet zo prevalent en makkelijk
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe iets aankomt bij een ander. Laat het een les zijn om dus niet zomaar met zulke dingen te smijten. Respect etc.
Blijf je editten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
Respect voor elkaar ja
![]()
(haha ik geniet hiervan)
Ik voel me altijd zo'n hippie als ik begin over respect voor elkaar enzo, maar jij snapt hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Respect voor elkaar ja
![]()
(haha ik geniet hiervan)
I'm a lover not a fighter..quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
(haha ik geniet hiervan)
Laten we gewoon allemaal van elkaar gaan houden in plaats van gemeen te doen
Ja ik blijf editten.
Mijn ultieme droom is samen met iedereen in een weiland liggen en naar de zon kijken en niets meer denken behalve dat iedereen van elkaar houdtquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
(haha ik geniet hiervan)
Laten we gewoon allemaal van elkaar gaan houden in plaats van gemeen te doen
Ja ik blijf editten.
Example.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
I'm a lover not a fighter..
Whait, misschen beetje beiden
Ik wil je best ook met liefde onder je kont schoppenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blijf je editten?
Nee, alleen maar van elkaar houden is saai en daar wordt niemand beter van. Je mag soms best een schop onder iemands kont uitdelen, een lompe opmerking maken, prikkelend reageren, etc. maar iemand dood wensen is gewoon triest.
En daarna is iedereen zonneblind?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ultieme droom is samen met iedereen in een weiland liggen en naar de zon kijken en niets meer denken behalve dat iedereen van elkaar houdt
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* Cactus1 maakt een kiekje van de groupshug voor in de OP![]()
Desnoods.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:33 schreef palawan het volgende:
[..]
En daarna is iedereen zonneblind?
Ik hou daar ook van en hoe lomper ik ben, hoe meer ik mezelf wijsmaak dat de ander daar beter van wordtquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil je best ook met liefde onder je kont schoppenLompe opmerkingen maak ik ook heel vaak met liefde
Mijn mening over pony's zijn wel een klein beetje veranderd tho. Blijkbaar zijn ze zoals Rhubquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Repsect, love and ponies.
Aaah wat een mooi ideaalbeeldquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Desnoods.
Maar wel gelukkig, voor altijd
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
liggen te neukenKeihard liggen te palen
![]()
Joysa is thuis, en Stefan zelf ook, maar anders lagen we dat misschien ook welquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou daar ook van en hoe lomper ik ben, hoe meer ik mezelf wijsmaak dat de ander daar beter van wordt
Edit: Zo hoop ik nu ook dat Stefan en Joysa liggen te neuken
Ik heb 'm al gezien, niet zo heul boeiend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga de spuiten en slikken aflevering van zondag kijken die nu eindelijk op de site staat en ik niet heb kunnen zien omdat geen tv
Damn, ik had er echt op gehoopt. Nou ja, misschien een andere keerquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:37 schreef Joysa het volgende:
Joysa is thuis, en Stefan zelf ook, maar anders lagen we dat misschien ook wel
Er is sowieso niet echt veel meer aan als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gezien, niet zo heul boeiend.
Jammerquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gezien, niet zo heul boeiend.
Vrijdagavond, zaterdag, zondag & maandagochtendquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Damn, ik had er echt op gehoopt. Nou ja, misschien een andere keer
Klopt, eerder waren ze altijd veel leuker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
Er is sowieso niet echt veel meer aan als je het mij vraagt.
Ja sorry, ik voelde me kut.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Loka had inmiddels het linkje gepost. Snap je dat we hier niet allemaal beide topics aan het meelezen zijn? Dus voortaan iets duidelijker hier zijn als je niet zulke reactie wil.
Oh my, dat is lekker langquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:40 schreef Joysa het volgende:
Vrijdagavond, zaterdag, zondag & maandagochtend
Goed?
Ik heb volgens mij alleen de laatste drie seizoenen gevolgd, dus weet ik niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Klopt, eerder waren ze altijd veel leuker.
Volgens mij wel, alleen durfde Filemon het op het laatst niet te gebruiken dacht ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
Hebben ze een aflevering met heroine?
Wat een pussyquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij wel, alleen durfde Filemon het op het laatst niet te gebruiken dacht ik.
Als je je daarom kut voelde, had hij dus een punt. Doe daar wat mee en jaag voortaan geen mensen meer weg en spreek geen doodsverwensingen meer uit. Als je dit als voornemen hebt, dan kun je vanavond prima slapenquote:
Heb je je spullen al terug?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
@sinji. ja dan heb je me haarseks post gemist.
ik ben weer terug van prostituee lift geven. haar vriendje/pooier (geen idee) was ook mee, en ik had verder niets te doen en zij moest escorten.
blijkt dat ze suikerziekte heeft en daarom soms heel slaperig en vergeetachtig wordt. mijn "ah wat schattig" gevoelens kwamen helemaal boven, wat een leuk en een beetje zielig meisje.
Want drugs gebruiken is stoer?quote:
Hij is even oud als ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want drugs gebruiken is stoer?En zeker heroine?
Vergeet niet dat er best nog wat jonge mensen in dit topic posten, breng ze niet op van die rare ideeën
Laat hem gewoon de rode zee bevaren en als hij dat niet wil, dan is het een watje.quote:
Ik zou het willen, ik wil weten hoe zoiets voelt, maar ik doe het niet.quote:
Die pooier heeft geen auto? Wat koste ze deze keer?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
@sinji. ja dan heb je me haarseks post gemist.
ik ben weer terug van prostituee lift geven. haar vriendje/pooier (geen idee) was ook mee, en ik had verder niets te doen en zij moest escorten.
blijkt dat ze suikerziekte heeft en daarom soms heel slaperig en vergeetachtig wordt. mijn "ah wat schattig" gevoelens kwamen helemaal boven, wat een leuk en een beetje zielig meisje.
Dat vechten we zelf uitquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Laat hem gewoon de rode zee bevaren en als hij dat niet wil, dan is het een watje.
Ik ook niet, wat sommige dingen betreft moet je gewoon een grens stellen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou het willen, ik wil weten hoe zoiets voelt, maar ik doe het niet.
nee. is er niet van gekomen.quote:
nee. niet zo handig als je een escortservice runt is dat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die pooier heeft geen auto? Wat koste ze deze keer?
Bel haar morgen om 14.00 uur dan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. is er niet van gekomen.
En ik heb ook nog niet gezegd dat ze me veels te veel geld afgetroggeld heeft, dat zal wel door de vergeetachtigheid van die suikerziekte komen. Misschien dat ik het de volgende keer wel even kan opbrengen.
Hoe kan dat er nou niet van komen als je verdomme 40 minuten met haar in de auto zit, droeftoeter.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. is er niet van gekomen.
En ik heb ook nog niet gezegd dat ze me veels te veel geld afgetroggeld heeft, dat zal wel door de vergeetachtigheid van die suikerziekte komen. Misschien dat ik het de volgende keer wel even kan opbrengen.
omdat die auto te lawaaiig is om een normaal gesprek te kunnen voeren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe kan dat er nou niet van komen als je verdomme 40 minuten met haar in de auto zit, droeftoeter.
20 euro en geen sex? Damn, je had op z'n minst een pijpbeurt moeten eisenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee. niet zo handig als je een escortservice runt is dat.
ik heb 20 euro gekregen voor 80 km rijden.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat die auto te lawaaiig is om een normaal gesprek te kunnen voeren.
ask loka
Ik heb met je gepraat over weilanden enzo in je auto, maar het is inderdaad wel erg lawaaierig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat die auto te lawaaiig is om een normaal gesprek te kunnen voeren.
ask loka
Grote kans dat hij hier niets van wist dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb met je gepraat over weilanden enzo in je auto, maar het is inderdaad wel erg lawaaierig.
Jawel hoor, hij gaf antwoord met dat hij de weilanden niet belangrijk vond.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Grote kans dat hij hier niets van wist dus
ja wat!quote:
Dat is toch weer een pijpbeurt hequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat!
het lager van de prise as, daar zit heel veel speling op.
en dan komen al die tandjes in de versnellingsbak net wat scheef op elkaar, en dat maakt geluid alsof er een slijptol bezig is.
alle versnellingen maken herrie behalve de 3.
en dan rammelt de 3 ook nog, omdat de priseas beetje wiebelt en het vliegwielnaaldlager dan vreemd gaat rammelen(alsof er glasscherven inzitten), en omdat het priseaslager als het ronddraait klinkt alsof er losse knikkers inzitten.
ik moet het nog eens oplossen, maar dan moet ik de auto op bokken zetten, en de achteras een stuk naar achter, en onder de auto de versnellingsbak eronder uit slopen enzo, en dan dat lager vervangen en alles weer terugzetten.
het lager kost wel 40 euro!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want drugs gebruiken is stoer?En zeker heroine?
Vergeet niet dat er best nog wat jonge mensen in dit topic posten, breng ze niet op van die rare ideeën
quote:
Nee drugs gebruiken is niet stoer, het aankondigen daarentegen om het vervolgens niet te doen, dat is stoer.. dat had hij al veel eerder kunnen bedenken en het is puur om de buitenwereld dat hij uberhaupt al een keer ja heeft gezegd, dat kwam echt niet uit hemzelf hoor! Anders had hij wel doorgezet.quote:
Dat kun je betalen als je het geld van de hoer terugvraagt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat!
en dan komen al die tandjes in de versnellingsbak net wat scheef op elkaar, en dat maakt geluid alsof er een slijptol bezig is.
en dan rammelt de 3 ook nog, omdat de priseas beetje wiebelt en het vliegwielnaaldlager dan vreemd gaat rammelen(alsof er glasscherven inzitten), en omdat het priseaslager als het ronddraait klinkt alsof er losse knikkers inzitten.
ik moet het nog eens oplossen, maar dan moet ik de auto op bokken zetten, en de achteras een stuk naar achter, en onder de auto de versnellingsbak eronder uit slopen enzo, en dan dat lager vervangen en alles weer terugzetten.
het lager is nieuw te koop en kost iets van 40 euro!!!!
Als ik MLiG's verhalen moet geloven is hij altijd een paar honderd euro kwijt en wat kleding en een pakje sigaretten. Maar dat valt natuurlijk in het niet bij die 40 euro voor een lager iddquote:
dat is niet het enige, er zit ook nog veel werk in, ik ben te lui.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kun je betalen als je het geld van de hoer terugvraagt.
Ja je laatste stuk was ook wat ik er mee bedoeldequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik MLiG's verhalen moet geloven is hij altijd een paar honderd euro kwijt en wat kleding en een pakje sigaretten. Maar dat valt natuurlijk in het niet bij die 40 euro voor een lager idd
Jawel hoor. Ik ben slecht in bellen maar ik wil je best helpen. Maar ik heb morgen geen tijd, dan moet je het zelf doen. Jij belt ook beter dan ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, ik ben te lui.
dat moet jij ook weten.
er zit ook wel een aantal uren werk in, of wil jij dat voor me doen dan?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij gaf antwoord met dat hij de weilanden niet belangrijk vond.
Nou ja, ik snap het ook eigenlijk wel, dat hij het niet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee drugs gebruiken is niet stoer, het aankondigen daarentegen om het vervolgens niet te doen, dat is stoer.. dat had hij al veel eerder kunnen bedenken en het is puur om de buitenwereld dat hij uberhaupt al een keer ja heeft gezegd, dat kwam echt niet uit hemzelf hoor! Anders had hij wel doorgezet.
Maar nee ik ga daar niet aan.. Hoewel ik met mezelf een soort afspraak heb dat ik het mag gebruiken als pijnstiller
mooi.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik ben slecht in bellen maar ik wil je best helpen. Maar ik heb morgen geen tijd, dan moet je het zelf doen. Jij belt ook beter dan ik.
Heb je het daar niet voor over? Praten in de auto is soms best relaxtquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat!
het lager is nieuw te koop en kost iets van 40 euro!!!!
Schreeuwen kan ook, dat kost geen 40 euro, terwijl je je net voor honderden euro's hebt laten oplichten en dat de moeite van het aangeven niet waard vindtquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je het daar niet voor over? Praten in de auto is soms best relaxt
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog nooit zo iemand gekend als MLiG. Wat een freak.
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog nooit zo iemand gekend als MLiG. Wat een bijzondere jonge man.
Hij is in het echt net zo grappigquote:Op woensdag 23 november 2011 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog nooit zo iemand gekend als MLiG. Wat een baas.
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:03 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik wil een nieuwe motor maar kan niet kiezen, suggesties?
Rood is wel leuk ja, maar volgens mij is er teveel ruimte tussen die achterwielen en zou ik een autorijbewijs moeten hebben om er op te mogen rijden.quote:
Deze mag welquote:Op woensdag 23 november 2011 00:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Rood is wel leuk ja, maar volgens mij is er teveel ruimte tussen die achterwielen en zou ik een autorijbewijs moeten hebben om er op te mogen rijden.
Maar die kleurencombo is dan weer minder, en afstand tussen de achterwielen is ook hier twijfelachtig.quote:
vriend van me had vroeger een 1200cc. top van 360 en 230 in zijn 3 halen. niks voor jou?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:03 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik wil een nieuwe motor maar kan niet kiezen, suggesties?
Die teddybeer is wel geweldig trouwens.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
Dit vind ik wel echt iets voor jou MFN
[ afbeelding ]
Zat meer te denken aan een 600 eigenlijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:08 schreef dawg het volgende:
[..]
vriend van me had vroeger een 1200cc. top van 360 en 230 in zijn 3 halen. niks voor jou?
Maar met die afstand val je niet zo snelquote:Op woensdag 23 november 2011 00:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar die kleurencombo is dan weer minder, en afstand tussen de achterwielen is ook hier twijfelachtig.
1200 is ook wel een hele brok onder je billetjes natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:10 schreef moneyfornothing het volgende:
Zat meer te denken aan een 600 eigenlijk.
Ja maar ik mag er niet op rijden, en ik ben sowieso nog niet gevallen dus als ik dat ga doen moet het wel een eckte eckte schuiver worden en dat kan enkel met een tweewieler.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar met die afstand val je niet zo snel
Ja ben niet zo groot, heb nu ook een 600 staan en iedereen plaagt me altijd dat er zo'n klein ding op zo'n grote motor zit.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
1200 is ook wel een hele brok onder je billetjes natuurlijk.
Hahahaquote:Op woensdag 23 november 2011 00:14 schreef Cactus1 het volgende:
Deze moet ik even delen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar ik mag er niet op rijden, en ik ben sowieso nog niet gevallen dus als ik dat ga doen moet het wel een eckte eckte schuiver worden en dat kan enkel met een tweewieler.
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:14 schreef Cactus1 het volgende:
Deze moet ik even delen
[ afbeelding ]
vroeger mocht je tot je 21e niet eens hoger dan 250 dacht ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ben niet zo groot, heb nu ook een 600 staan en iedereen plaagt me altijd dat er zo'n klein ding op zo'n grote motor zit.
Negerbilletjes!quote:Op woensdag 23 november 2011 00:14 schreef Cactus1 het volgende:
Deze moet ik even delen
[ afbeelding ]
Twee uitlaten. Dat ding gaat vast keihard.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:14 schreef Cactus1 het volgende:
Deze moet ik even delen
[ afbeelding ]
Zo waar een goede grap.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Twee uitlaten. Dat ding gaat vast keihard.
flinke ruft laten en dan komt er een steekvlam uit die pijp.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:14 schreef Cactus1 het volgende:
Deze moet ik even delen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Twee uitlaten. Dat ding gaat vast keihard.
bah bahquote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
Welke held zou deze dame geven?
[ afbeelding ]
Is dat fysiek wel mogelijk?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker graven tussen de vetrollenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is het tot 21e mag je max 25kw, haal je hem voor je 21e wordt je rijbewijs na 2 jaar omgezet en mag je onbegrensd. Haalde mijn A met 18, dus mocht op mijn 20e onbegrensd rijden.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:15 schreef dawg het volgende:
[..]
vroeger mocht je tot je 21e niet eens hoger dan 250 dacht ik.
Ik zou bang zijn dat ik haar kut niet kan vinden, zowel met licht als in het donker.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Die Ninja is dan wel weerquote:Op woensdag 23 november 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, jij vond mij een kutuser toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:19 schreef ook_gek het volgende:
Mlig heerlijke man, wat zal ik daar graag eens een dag mee op pad willen gaan.
Alleen al door z'n debiele kijk op de wereld
Maar eigelijk is hij een gevaar voor zuch zelf en zal hij begeleid moeten wonen en mag hij zijn eigen financien niet doen.
Jawel, alleen niet van achteren.quote:
huh wat. ik heb vandaag toch niets fouts gedaan?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:19 schreef ook_gek het volgende:
Mlig heerlijke man, wat zal ik daar graag eens een dag mee op pad willen gaan.
Alleen al door z'n debiele kijk op de wereld
Maar eigelijk is hij een gevaar voor zuch zelf en zal hij begeleid moeten wonen en mag hij zijn eigen financien niet doen.
ja nou, ik zat meestal altijd alleen in de auto, dus dan boeit het niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je het daar niet voor over? Praten in de auto is soms best relaxt
Nee, je hebt zelfs geld verdiend door iets wat je voor iemand hebt gedaan. Hoe voelde het?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wat. ik heb vandaag toch niets fouts gedaan?
Nee hoor, hart leerst betreft je man gesprekken met je vriendje hier. Maar daar ben je netjes mee gestopt!quote:Op woensdag 23 november 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, jij vond mij een kutuser toch?
nadat ze al die kwabben opzij geschoven heeft misschienquote:
Hij heeft die ho gedropped waar ze moest wezen en heeft dus door z'n bak doekoe verdiend. Keiharde handel, pimpin'.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
Wat is nou gebeurd met onze grote vriend MLIG? Hij post alles in lappe tekst daar hou ik nooit zo van.
Oh gelukkigquote:Op woensdag 23 november 2011 00:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, hart leerst betreft je man gesprekken met je vriendje hier. Maar daar ben je netjes mee gestopt!
Voor de rest heb ik soms het idee dat je negatieve aandacht vraagt.
Maar kut user? Nee dat niet. Maar vind niemand een kut user.
Als je erachter komt, stuur mij maar de samenvatting via PM, dan kan ik nu rustig gaan slapenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
Wat is nou gebeurd met onze grote vriend MLIG? Hij post alles in lappe tekst daar hou ik nooit zo van.
Je hebt vast ook mannen met een lange piemel. Die kunnen haar best geven. Ik denk dat ze wel strak isquote:Op woensdag 23 november 2011 00:24 schreef stefanhaan het volgende:
nadat ze al die kwabben opzij geschoven heeft misschien
Ik heb het over het algemeen. Je laat je te makkelijk geld uit je zak kloppen en mensen maken daar misbruik van. En omdat je soms O naief kan zijn komt dat vaak niet goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wat. ik heb vandaag toch niets fouts gedaan?
Hoezo teveel, ik kijk naar mijn leuter ik zie haar reet ik zie dat dat van achteren weinig zin heeft met een reet ter grote van een skippybal.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij weet er duidelijk teveel van
Okequote:Op woensdag 23 november 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo teveel, ik kijk naar mijn leuter ik zie haar reet ik zie dat dat van achteren weinig zin heeft met een reet ter grote van een skippybal.
WOU JE ZEGGEN DAT NEWBIE WEL ZOU PASSEN. IS DAT WAT JE ZEGT?quote:
daar is mijn goddelijke scepter nog niet eens lang genoeg voorquote:Op woensdag 23 november 2011 00:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt vast ook mannen met een lange piemel. Die kunnen haar best geven. Ik denk dat ze wel strak is
Ik zeg niets man, rustigquote:Op woensdag 23 november 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
WOU JE ZEGGEN DAT NEWBIE WEL ZOU PASSEN. IS DAT WAT JE ZEGT?
Als ze haar benen opengooit en op haar rug ligt komt het wel goed hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt vast ook mannen met een lange piemel. Die kunnen haar best geven. Ik denk dat ze wel strak is
Die van jou is maar half goddelijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
daar is mijn goddelijke scepter nog niet eens lang genoeg voor
Ik heb zo'n vermoeden dat ook al was hij wel lang genoeg dat je dan nog liever 8 jaar geen sex zou hebben, dan 'm daar in moeten stekenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:27 schreef stefanhaan het volgende:
daar is mijn goddelijke scepter nog niet eens lang genoeg voor
dat houd ze hoogout 1 minuut vol mb.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze haar benen opengooit en op haar rug ligt komt het wel goed hoor.
Heb je gelijk goed uitzicht op haar lekkere tieten en mooie koppiequote:Op woensdag 23 november 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
Als ze haar benen opengooit en op haar rug ligt komt het wel goed hoor.
sowieso. 20 jaar.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ook al was hij wel lang genoeg dat je dan nog liever 8 jaar geen sex zou hebben, dan 'm daar in moeten steken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |