Niet altijdquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kaneel is altijd net wat subtieler
whehequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mjam ik heb ook sappige appeltjes hihiwat zat er op
![]()
papichulo
Sorry, ik zal je niet meer cockblocken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sssst, ik maak een goede beurt.
lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef dawg het volgende:
[..]
whehe
kaas.bacon, gehakt, paprika, ui, salami en champs.
por que, mamacita? y hablas espaņol muy bien?
ik ben zo kinderachtig als ik dat woord hoor/leesquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je niet meer cockblocken.
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik ben zo kinderachtig als ik dat woord hoor/lees![]()
Moet altijd giechelenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb Moonwalk aan het giechelen gemaakt![]()
Gecockblocked door een vrouw aan de andere kant van het land over een forum, op iemand waarvan ik vrij weinig weet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je niet meer cockblocken.
30cm? medium is dat geloof ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
lekkermedium large of giant?
![]()
si hablo muy bien, tu tambien. de donde eres
Nu wil ik ook pizzaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:38 schreef dawg het volgende:
[..]
30cm? medium is dat geloof ik.
ahh oki. no lo hablo muy bien, solo poquito. lo quiero apprender mejor. me fui a mexico por dos meses, a mi carnal a veracruz. pero soy hollandes. y tu?
Waar het versieren betreft moet ik nog steeds ontkennend antwoordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Capstan, heb je nog successen geboekt?
pero quiero mas.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nu wil ik ook pizza![]()
lo habla bastante![]()
dm
bandidoquote:
Dat is jammer. Wel geprobeerd?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waar het versieren betreft moet ik nog steeds ontkennend antwoorden
kloot'nquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
Goedeavond, ik kan melden dat er niet gebatst gaat worden met de buurman. Ik ben er erg content mee. Verder prima kerel en prima buurman
Hoe is het hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |