7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:06 schreef dawg het volgende:
[..]
rotterdam is met een dik uurtje wel te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Beter dan dat andere plaatje, geniet van je shinequote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik?quote:
Je houdt het al aardig bijquote:
Buen provechoquote:
Dan hoop ik hier niet meer te postenquote:
Jawel joh, doe ik toch ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoop ik hier niet meer te posten
Geen ideequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jou bedoelt wat betreft seks enzo
Ik bedoel dat deel oneindig dat ik hier dan niet meer postquote:
dat zou toch juist wel nice zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoel dat deel oneindig dat ik hier dan niet meer postdat zou betekenen dat ik onsterfelijk zou zijn
Lijkt dat je erg dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoel dat deel oneindig dat ik hier dan niet meer postdat zou betekenen dat ik onsterfelijk zou zijn
zonder seks welquote:
trouwens, wiskundig gezien hoeft een oneindige reeks trouwens niet te betekenen dat er een topic met nummer oneindig is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
zal best geen idee snap niets van wiskundequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
trouwens, wiskundig gezien hoeft een oneindige reeks trouwens niet te betekenen dat er een topic met nummer oneindig is.
Wie wil mij nu inhuren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verhuur jezelf, protip uit het vorige topic.
Niet als je jezelf op deze manier "promoot" neequote:
Hoe dan wel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet als je jezelf op deze manier "promoot" nee
Juist wel, hij doet alles, maar dan ook echt alles.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet als je jezelf op deze manier "promoot" nee
quote:
Jawel maar hij moet het wel een beetje verkopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Juist wel, hij doet alles, maar dan ook echt alles.
Dat is een voordeel als je jezelf verhuurt, daar kun je geld voor vangen.
mmm dat is waarquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij doet nu dit:
"wie wil nou deze appel kopenniemand lust deze appel
iemand deze appel?
"
heb je ooit iemand op de markt op die manier wat horen verkopen? nee.![]()
APPEEELLLLSSS VEERRRSEEE SAPPIGE APPELSS ! DE LEKKERSTE DIE ER BESTAAN !! TWEEEEE VOOR EEN GULDEHHHH!!!!![]()
Ik overdrijf wel maar ik ben blij dat je het snaptquote:
Maar ik ga niet op de markt staanquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik overdrijf wel maar ik ben blij dat je het snapt
Veranderd, iedereen heeft hem nu wel gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
Moet die OP zo blijven? Ik vond 1 topic wel genoeg eigenlijk
nee maar je prijst jezelf aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik ga niet op de markt staan
is:quote:
Mjam ik heb ook sappige appeltjes hihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:26 schreef dawg het volgende:
[..]
gracias chiquita.
was lekker.
net een sappige appel.
kaneeheeeel in de housequote:
Nu heb ik trek in appelkaneel.quote:
Kaneel is altijd net wat subtielerquote:
Niet altijdquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kaneel is altijd net wat subtieler
whehequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mjam ik heb ook sappige appeltjes hihiwat zat er op
![]()
papichulo
Sorry, ik zal je niet meer cockblocken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sssst, ik maak een goede beurt.
lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef dawg het volgende:
[..]
whehe
kaas.bacon, gehakt, paprika, ui, salami en champs.
por que, mamacita? y hablas español muy bien?
ik ben zo kinderachtig als ik dat woord hoor/leesquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je niet meer cockblocken.
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik ben zo kinderachtig als ik dat woord hoor/lees![]()
Moet altijd giechelenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb Moonwalk aan het giechelen gemaakt![]()
Gecockblocked door een vrouw aan de andere kant van het land over een forum, op iemand waarvan ik vrij weinig weet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je niet meer cockblocken.
30cm? medium is dat geloof ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
lekkermedium large of giant?
![]()
si hablo muy bien, tu tambien. de donde eres
Nu wil ik ook pizzaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:38 schreef dawg het volgende:
[..]
30cm? medium is dat geloof ik.
ahh oki. no lo hablo muy bien, solo poquito. lo quiero apprender mejor. me fui a mexico por dos meses, a mi carnal a veracruz. pero soy hollandes. y tu?
Waar het versieren betreft moet ik nog steeds ontkennend antwoordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Capstan, heb je nog successen geboekt?
pero quiero mas.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nu wil ik ook pizza![]()
lo habla bastante![]()
dm
bandidoquote:
Dat is jammer. Wel geprobeerd?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waar het versieren betreft moet ik nog steeds ontkennend antwoorden
kloot'nquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
Goedeavond, ik kan melden dat er niet gebatst gaat worden met de buurman. Ik ben er erg content mee. Verder prima kerel en prima buurman
Hoe is het hier?
Nauwelijks. Ook niet echt een geschikte persoon voor tegengekomenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer. Wel geprobeerd?
Omdat ik hem niet wil batsenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef kutkloon7 het volgende:
kloot'n
waarom gaat er niet gebatst worden?
Jij welquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ik cockblock mijzelf gewoonof kan dat niet?
Je hebt altijd baas boven baas. Als is dat een redelijk dubieuze uitspraak in dit geval.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ik cockblock mijzelf gewoonof kan dat niet?
Geen idee, hij bleef wel lang dralen in mijn deuropening, maar dat kwam misschien ook omdat hij geen zin had om alleen te zitten en we leuk aan het ouwehoeren waren.quote:
Coolquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas. Als is dat een redelijk dubieuze uitspraak in dit geval.
Seks toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee of ik uberhaupt ergens goed in ben
Maar ik hou wel van je, daar gaat het om toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt nooit zo'n intense haat gevoeld jegens mezelf.
Nog zeker 60 jaar om daar achter te komen. Zou saai zijn als je alles al zou weten op je 18e toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe komt het zo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
si vamonosquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef dawg het volgende:
[..]
tu sabes
quieres salir conmigo una vez?
Pak een mesje en snij het eruitquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
je bent creatief met kleren, taal, etcquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
Zelfhaat-boks, bro!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
Niet dat ik er iets mee doe, maar ik kan het wel jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
je bent creatief met kleren, taal, etc
Opensnijden en het sap eruit drinken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
Weet jij wat reizigers met cactussen doen in de woestijn als ze dorst hebben
Waarom vroeg je niet of hij nog even wilde blijven?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen idee, hij bleef wel lang dralen in mijn deuropening, maar dat kwam misschien ook omdat hij geen zin had om alleen te zitten en we leuk aan het ouwehoeren waren.
Omdat ik het wel lang genoeg vond duren en wel zin had om weer mijn eigen ding te doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom vroeg je niet of hij nog even wilde blijven?
verkeerde verwachtingen scheppen, gok ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom vroeg je niet of hij nog even wilde blijven?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Opensnijden en het sap eruit drinken?
Maar als hij de hele tijd in je deur bleef schuiven klinkt het alsof hij helemaal niet weg wilde en het zweet in zn broek hing omdat hij zijn "move" niet had gemaaktquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ik het wel lang genoeg vond duren en wel zin had om weer mijn eigen ding te doen
Subtiel!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn sap kun je ook drinken uit het bestaande sneetje dat er al zit
Dan nog je nog veel meer dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet dat ik er iets mee doe, maar ik kan het wel ja
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zal mijn tandenborstel meenemen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
moet je wel eerst geprikkeld worden neem ik aan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neh, het is mijn nieuwe buurman. Ik woon hier net krap een maandje en we zouden even kennismaken. Ik was juist bang dat hij te leuk zou zijn en dat heb ik liever niet zo'n te leuk iemand als buurman. Nu kan ik dus met een gerust hart zeggen dat hij gewoon aardig en grappig is en het daarbij blijft. Ik denk dat zijn intenties ook alleen waren om kennis te maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Moonwalk het volgende:
Maar als hij de hele tijd in je deur bleef schuiven klinkt het alsof hij helemaal niet weg wilde en het zweet in zn broek hing omdat hij zijn "move" niet had gemaakt
Daar doe ik niet aanquote:
Je nodigt jezelf uit om te blijven slapen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zal mijn tandenborstel meenemen.
Ach, dat lukt de juiste persoon heel snel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef dawg het volgende:
moet je wel eerst geprikkeld worden neem ik aan.
die zijn er alleen weinig heh.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef Cactus1 het volgende:
Ach, dat lukt de juiste persoon heel snel.
Hoe ging het?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef palawan het volgende:
Ik ben weer terug van mijn date!
Is er hier nog iets interessants gebeurd?
Lijkt me eerder dat jij iets boeiends te vertellen hebt. Is ze het waardig om je schaamhaar te gaan trimmen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef palawan het volgende:
Ik ben weer terug van mijn date!
Is er hier nog iets interessants gebeurd?
Neehoor, ik slaap wel buiten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef Cactus1 het volgende:
Je nodigt jezelf uit om te blijven slapen?
je hebt nog zo'n 10 jaar voor je je seksuele piek bereikt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn niet zeldzaam en de lucky one kan dan ook rekenen op een flinke inhaalslag
Haha ik denk dat ik er wel aan moet gaan geloven ja. Ze is echt zo'n Tsjechisch feestbeest volgens mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat jij iets boeiends te vertellen hebt. Is ze het waardig om je schaamhaar te gaan trimmen?
Het wordt nog erger?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef dawg het volgende:
[..]
je hebt nog zo'n 10 jaar voor je je seksuele piek bereikt.
Dat vind ik zieligquote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha ik denk dat ik er wel aan moet gaan geloven ja. Ze is echt zo'n Tsjechisch feestbeest volgens mij![]()
Best wel knap ook.
Was gezellig
En ja, er is gezoend
Die hebben vrouwen vanaf hun 30e al, dus ik zit er midden inquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef dawg het volgende:
je hebt nog zo'n 10 jaar voor je je seksuele piek bereikt.
Vroeg ze je al om je bankrekening oid? Anders een terechtequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef palawan het volgende:
Haha ik denk dat ik er wel aan moet gaan geloven ja. Ze is echt zo'n Tsjechisch feestbeest volgens mij![]()
Best wel knap ook.
Was gezellig
En ja, er is gezoend
Stond ze dacht ik wel voor open jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt goed
Gesproken over een volgende date?
dacht rond hun 40e, maar boeien ook. geile donder.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die hebben vrouwen vanaf hun 30e al, dus ik zit er midden in
Haha nee, en toen ze met de bus vertrok had ik ook nog mijn portemonnee in mijn achterzak!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vroeg ze je al om je bankrekening oid? Anders een terechte
hoiquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Palawan, ik heb geen idee wie je bent, maar goed bezig
Ja, wel zonde dat ik deze tropentijd verspeel met het zoeken naar een leuke vent ipv dat ik er gewoon lekker op los neukquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef dawg het volgende:
dacht rond hun 40e, maar boeien ook. geile donder.
Nicequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef palawan het volgende:
Haha nee, en toen ze met de bus vertrok had ik ook nog mijn portemonnee in mijn achterzak!
Je eigen keuzequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, wel zonde dat ik deze tropentijd verspeel met het zoeken naar een leuke vent ipv dat ik er gewoon lekker op los neuk
Blijf je nou doorjanken met je vage posts of ga je gewoon even vertellen wat er aan de hand is? Aandachtshoertje.quote:
[Radio 49] #1764 xquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blijf je nou doorjanken met je vage posts of ga je gewoon even vertellen wat er aan de hand is? Aandachtshoertje.
quidatequote:
allesquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die Pauw is in real life een uberhosselaar, harem ditdat![]()
Iemand heeft in een ander topic lopen zeggen dat een bepaalde user, die ze hadden gepest, was overleden. Toen kwamen de neppe tranen en na verloop van tijd de verontwaardiging dat het een 'grap' was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blijf je nou doorjanken met je vage posts of ga je gewoon even vertellen wat er aan de hand is? Aandachtshoertje.
Iets van tweehonderd vrouwen. Maar hij is al bijna vijftig, dus ach.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die Pauw is in real life een uberhosselaar, harem ditdat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |