trouwens, wiskundig gezien hoeft een oneindige reeks trouwens niet te betekenen dat er een topic met nummer oneindig is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoel dat deel oneindig dat ik hier dan niet meer postdat zou betekenen dat ik onsterfelijk zou zijn
zal best geen idee snap niets van wiskundequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
trouwens, wiskundig gezien hoeft een oneindige reeks trouwens niet te betekenen dat er een topic met nummer oneindig is.
Wie wil mij nu inhuren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verhuur jezelf, protip uit het vorige topic.
Niet als je jezelf op deze manier "promoot" neequote:
Hoe dan wel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet als je jezelf op deze manier "promoot" nee
Juist wel, hij doet alles, maar dan ook echt alles.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet als je jezelf op deze manier "promoot" nee
quote:
Jawel maar hij moet het wel een beetje verkopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Juist wel, hij doet alles, maar dan ook echt alles.
Dat is een voordeel als je jezelf verhuurt, daar kun je geld voor vangen.
mmm dat is waarquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij doet nu dit:
"wie wil nou deze appel kopenniemand lust deze appel
iemand deze appel?
"
heb je ooit iemand op de markt op die manier wat horen verkopen? nee.![]()
APPEEELLLLSSS VEERRRSEEE SAPPIGE APPELSS ! DE LEKKERSTE DIE ER BESTAAN !! TWEEEEE VOOR EEN GULDEHHHH!!!!![]()
Ik overdrijf wel maar ik ben blij dat je het snaptquote:
Maar ik ga niet op de markt staanquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik overdrijf wel maar ik ben blij dat je het snapt
Veranderd, iedereen heeft hem nu wel gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
Moet die OP zo blijven? Ik vond 1 topic wel genoeg eigenlijk
nee maar je prijst jezelf aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik ga niet op de markt staan
is:quote:
Mjam ik heb ook sappige appeltjes hihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:26 schreef dawg het volgende:
[..]
gracias chiquita.
was lekker.
net een sappige appel.
kaneeheeeel in de housequote:
Nu heb ik trek in appelkaneel.quote:
Kaneel is altijd net wat subtielerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |