7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:06 schreef dawg het volgende:
[..]
rotterdam is met een dik uurtje wel te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Beter dan dat andere plaatje, geniet van je shinequote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik?quote:
Je houdt het al aardig bijquote:
Buen provechoquote:
Dan hoop ik hier niet meer te postenquote:
Jawel joh, doe ik toch ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoop ik hier niet meer te posten
Geen ideequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jou bedoelt wat betreft seks enzo
Ik bedoel dat deel oneindig dat ik hier dan niet meer postquote:
dat zou toch juist wel nice zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoel dat deel oneindig dat ik hier dan niet meer postdat zou betekenen dat ik onsterfelijk zou zijn
Lijkt dat je erg dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoel dat deel oneindig dat ik hier dan niet meer postdat zou betekenen dat ik onsterfelijk zou zijn
zonder seks welquote:
trouwens, wiskundig gezien hoeft een oneindige reeks trouwens niet te betekenen dat er een topic met nummer oneindig is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
zal best geen idee snap niets van wiskundequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
trouwens, wiskundig gezien hoeft een oneindige reeks trouwens niet te betekenen dat er een topic met nummer oneindig is.
Wie wil mij nu inhuren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verhuur jezelf, protip uit het vorige topic.
Niet als je jezelf op deze manier "promoot" neequote:
Hoe dan wel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet als je jezelf op deze manier "promoot" nee
Juist wel, hij doet alles, maar dan ook echt alles.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet als je jezelf op deze manier "promoot" nee
quote:
Jawel maar hij moet het wel een beetje verkopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Juist wel, hij doet alles, maar dan ook echt alles.
Dat is een voordeel als je jezelf verhuurt, daar kun je geld voor vangen.
mmm dat is waarquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij doet nu dit:
"wie wil nou deze appel kopenniemand lust deze appel
iemand deze appel?
"
heb je ooit iemand op de markt op die manier wat horen verkopen? nee.![]()
APPEEELLLLSSS VEERRRSEEE SAPPIGE APPELSS ! DE LEKKERSTE DIE ER BESTAAN !! TWEEEEE VOOR EEN GULDEHHHH!!!!![]()
Ik overdrijf wel maar ik ben blij dat je het snaptquote:
Maar ik ga niet op de markt staanquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik overdrijf wel maar ik ben blij dat je het snapt
Veranderd, iedereen heeft hem nu wel gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
Moet die OP zo blijven? Ik vond 1 topic wel genoeg eigenlijk
nee maar je prijst jezelf aanquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik ga niet op de markt staan
is:quote:
Mjam ik heb ook sappige appeltjes hihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:26 schreef dawg het volgende:
[..]
gracias chiquita.
was lekker.
net een sappige appel.
kaneeheeeel in de housequote:
Nu heb ik trek in appelkaneel.quote:
Kaneel is altijd net wat subtielerquote:
Niet altijdquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kaneel is altijd net wat subtieler
whehequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mjam ik heb ook sappige appeltjes hihiwat zat er op
![]()
papichulo
Sorry, ik zal je niet meer cockblocken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sssst, ik maak een goede beurt.
lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef dawg het volgende:
[..]
whehe
kaas.bacon, gehakt, paprika, ui, salami en champs.
por que, mamacita? y hablas español muy bien?
ik ben zo kinderachtig als ik dat woord hoor/leesquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je niet meer cockblocken.
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik ben zo kinderachtig als ik dat woord hoor/lees![]()
Moet altijd giechelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |