Niet altijdquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kaneel is altijd net wat subtieler
whehequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mjam ik heb ook sappige appeltjes hihiwat zat er op
![]()
papichulo
Sorry, ik zal je niet meer cockblocken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sssst, ik maak een goede beurt.
lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef dawg het volgende:
[..]
whehe
kaas.bacon, gehakt, paprika, ui, salami en champs.
por que, mamacita? y hablas espaņol muy bien?
ik ben zo kinderachtig als ik dat woord hoor/leesquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je niet meer cockblocken.
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik ben zo kinderachtig als ik dat woord hoor/lees![]()
Moet altijd giechelenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb Moonwalk aan het giechelen gemaakt![]()
Gecockblocked door een vrouw aan de andere kant van het land over een forum, op iemand waarvan ik vrij weinig weet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je niet meer cockblocken.
30cm? medium is dat geloof ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
lekkermedium large of giant?
![]()
si hablo muy bien, tu tambien. de donde eres
Nu wil ik ook pizzaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:38 schreef dawg het volgende:
[..]
30cm? medium is dat geloof ik.
ahh oki. no lo hablo muy bien, solo poquito. lo quiero apprender mejor. me fui a mexico por dos meses, a mi carnal a veracruz. pero soy hollandes. y tu?
Waar het versieren betreft moet ik nog steeds ontkennend antwoordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Capstan, heb je nog successen geboekt?
pero quiero mas.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nu wil ik ook pizza![]()
lo habla bastante![]()
dm
bandidoquote:
Dat is jammer. Wel geprobeerd?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waar het versieren betreft moet ik nog steeds ontkennend antwoorden
kloot'nquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
Goedeavond, ik kan melden dat er niet gebatst gaat worden met de buurman. Ik ben er erg content mee. Verder prima kerel en prima buurman
Hoe is het hier?
Nauwelijks. Ook niet echt een geschikte persoon voor tegengekomenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer. Wel geprobeerd?
Omdat ik hem niet wil batsenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef kutkloon7 het volgende:
kloot'n
waarom gaat er niet gebatst worden?
Jij welquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ik cockblock mijzelf gewoonof kan dat niet?
Je hebt altijd baas boven baas. Als is dat een redelijk dubieuze uitspraak in dit geval.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ik cockblock mijzelf gewoonof kan dat niet?
Geen idee, hij bleef wel lang dralen in mijn deuropening, maar dat kwam misschien ook omdat hij geen zin had om alleen te zitten en we leuk aan het ouwehoeren waren.quote:
Coolquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas. Als is dat een redelijk dubieuze uitspraak in dit geval.
Seks toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee of ik uberhaupt ergens goed in ben
Maar ik hou wel van je, daar gaat het om toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt nooit zo'n intense haat gevoeld jegens mezelf.
Nog zeker 60 jaar om daar achter te komen. Zou saai zijn als je alles al zou weten op je 18e toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe komt het zo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
si vamonosquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef dawg het volgende:
[..]
tu sabes
quieres salir conmigo una vez?
Pak een mesje en snij het eruitquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
je bent creatief met kleren, taal, etcquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
Zelfhaat-boks, bro!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
Niet dat ik er iets mee doe, maar ik kan het wel jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
je bent creatief met kleren, taal, etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |