Opensnijden en het sap eruit drinken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
Weet jij wat reizigers met cactussen doen in de woestijn als ze dorst hebben
Waarom vroeg je niet of hij nog even wilde blijven?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen idee, hij bleef wel lang dralen in mijn deuropening, maar dat kwam misschien ook omdat hij geen zin had om alleen te zitten en we leuk aan het ouwehoeren waren.
Omdat ik het wel lang genoeg vond duren en wel zin had om weer mijn eigen ding te doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom vroeg je niet of hij nog even wilde blijven?
verkeerde verwachtingen scheppen, gok ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom vroeg je niet of hij nog even wilde blijven?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Opensnijden en het sap eruit drinken?
Maar als hij de hele tijd in je deur bleef schuiven klinkt het alsof hij helemaal niet weg wilde en het zweet in zn broek hing omdat hij zijn "move" niet had gemaaktquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ik het wel lang genoeg vond duren en wel zin had om weer mijn eigen ding te doen
Subtiel!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn sap kun je ook drinken uit het bestaande sneetje dat er al zit
Dan nog je nog veel meer dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet dat ik er iets mee doe, maar ik kan het wel ja
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zal mijn tandenborstel meenemen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
moet je wel eerst geprikkeld worden neem ik aan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neh, het is mijn nieuwe buurman. Ik woon hier net krap een maandje en we zouden even kennismaken. Ik was juist bang dat hij te leuk zou zijn en dat heb ik liever niet zo'n te leuk iemand als buurman. Nu kan ik dus met een gerust hart zeggen dat hij gewoon aardig en grappig is en het daarbij blijft. Ik denk dat zijn intenties ook alleen waren om kennis te maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:54 schreef Moonwalk het volgende:
Maar als hij de hele tijd in je deur bleef schuiven klinkt het alsof hij helemaal niet weg wilde en het zweet in zn broek hing omdat hij zijn "move" niet had gemaakt
Daar doe ik niet aanquote:
Je nodigt jezelf uit om te blijven slapen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zal mijn tandenborstel meenemen.
Ach, dat lukt de juiste persoon heel snel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef dawg het volgende:
moet je wel eerst geprikkeld worden neem ik aan.
die zijn er alleen weinig heh.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef Cactus1 het volgende:
Ach, dat lukt de juiste persoon heel snel.
Hoe ging het?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef palawan het volgende:
Ik ben weer terug van mijn date!
Is er hier nog iets interessants gebeurd?
Lijkt me eerder dat jij iets boeiends te vertellen hebt. Is ze het waardig om je schaamhaar te gaan trimmen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef palawan het volgende:
Ik ben weer terug van mijn date!
Is er hier nog iets interessants gebeurd?
Neehoor, ik slaap wel buiten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef Cactus1 het volgende:
Je nodigt jezelf uit om te blijven slapen?
je hebt nog zo'n 10 jaar voor je je seksuele piek bereikt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn niet zeldzaam en de lucky one kan dan ook rekenen op een flinke inhaalslag
Haha ik denk dat ik er wel aan moet gaan geloven ja. Ze is echt zo'n Tsjechisch feestbeest volgens mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat jij iets boeiends te vertellen hebt. Is ze het waardig om je schaamhaar te gaan trimmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |