huh wat. ik heb vandaag toch niets fouts gedaan?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:19 schreef ook_gek het volgende:
Mlig heerlijke man, wat zal ik daar graag eens een dag mee op pad willen gaan.
Alleen al door z'n debiele kijk op de wereld
Maar eigelijk is hij een gevaar voor zuch zelf en zal hij begeleid moeten wonen en mag hij zijn eigen financien niet doen.
ja nou, ik zat meestal altijd alleen in de auto, dus dan boeit het niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je het daar niet voor over? Praten in de auto is soms best relaxt
Nee, je hebt zelfs geld verdiend door iets wat je voor iemand hebt gedaan. Hoe voelde het?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wat. ik heb vandaag toch niets fouts gedaan?
Nee hoor, hart leerst betreft je man gesprekken met je vriendje hier. Maar daar ben je netjes mee gestopt!quote:Op woensdag 23 november 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, jij vond mij een kutuser toch?
nadat ze al die kwabben opzij geschoven heeft misschienquote:
Hij heeft die ho gedropped waar ze moest wezen en heeft dus door z'n bak doekoe verdiend. Keiharde handel, pimpin'.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
Wat is nou gebeurd met onze grote vriend MLIG? Hij post alles in lappe tekst daar hou ik nooit zo van.
Oh gelukkigquote:Op woensdag 23 november 2011 00:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, hart leerst betreft je man gesprekken met je vriendje hier. Maar daar ben je netjes mee gestopt!
Voor de rest heb ik soms het idee dat je negatieve aandacht vraagt.
Maar kut user? Nee dat niet. Maar vind niemand een kut user.
Als je erachter komt, stuur mij maar de samenvatting via PM, dan kan ik nu rustig gaan slapenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
Wat is nou gebeurd met onze grote vriend MLIG? Hij post alles in lappe tekst daar hou ik nooit zo van.
Je hebt vast ook mannen met een lange piemel. Die kunnen haar best geven. Ik denk dat ze wel strak isquote:Op woensdag 23 november 2011 00:24 schreef stefanhaan het volgende:
nadat ze al die kwabben opzij geschoven heeft misschien
Ik heb het over het algemeen. Je laat je te makkelijk geld uit je zak kloppen en mensen maken daar misbruik van. En omdat je soms O naief kan zijn komt dat vaak niet goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wat. ik heb vandaag toch niets fouts gedaan?
Hoezo teveel, ik kijk naar mijn leuter ik zie haar reet ik zie dat dat van achteren weinig zin heeft met een reet ter grote van een skippybal.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij weet er duidelijk teveel van
Okequote:Op woensdag 23 november 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo teveel, ik kijk naar mijn leuter ik zie haar reet ik zie dat dat van achteren weinig zin heeft met een reet ter grote van een skippybal.
WOU JE ZEGGEN DAT NEWBIE WEL ZOU PASSEN. IS DAT WAT JE ZEGT?quote:
daar is mijn goddelijke scepter nog niet eens lang genoeg voorquote:Op woensdag 23 november 2011 00:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt vast ook mannen met een lange piemel. Die kunnen haar best geven. Ik denk dat ze wel strak is
Ik zeg niets man, rustigquote:Op woensdag 23 november 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
WOU JE ZEGGEN DAT NEWBIE WEL ZOU PASSEN. IS DAT WAT JE ZEGT?
Als ze haar benen opengooit en op haar rug ligt komt het wel goed hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt vast ook mannen met een lange piemel. Die kunnen haar best geven. Ik denk dat ze wel strak is
Die van jou is maar half goddelijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
daar is mijn goddelijke scepter nog niet eens lang genoeg voor
Ik heb zo'n vermoeden dat ook al was hij wel lang genoeg dat je dan nog liever 8 jaar geen sex zou hebben, dan 'm daar in moeten stekenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:27 schreef stefanhaan het volgende:
daar is mijn goddelijke scepter nog niet eens lang genoeg voor
dat houd ze hoogout 1 minuut vol mb.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze haar benen opengooit en op haar rug ligt komt het wel goed hoor.
Heb je gelijk goed uitzicht op haar lekkere tieten en mooie koppiequote:Op woensdag 23 november 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
Als ze haar benen opengooit en op haar rug ligt komt het wel goed hoor.
sowieso. 20 jaar.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ook al was hij wel lang genoeg dat je dan nog liever 8 jaar geen sex zou hebben, dan 'm daar in moeten steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |