Het is naar mijn mening ook wat overtrokken, maar ik kan me voorstellen dat je even schrikt van zoiets.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Iemand heeft in een ander topic lopen zeggen dat een bepaalde user, die ze hadden gepest, was overleden. Toen kwamen de neppe tranen en na verloop van tijd de verontwaardiging dat het een 'grap' was.
Ik vond het maar sneu om te lezen allemaal.
Oh hai Cactus je doet nu even leuk op het verkeerde moment want ik heb nu zin om op te kankeren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blijf je nou doorjanken met je vage posts of ga je gewoon even vertellen wat er aan de hand is? Aandachtshoertje.
Kan me moeilijk voorstellen dat je het meende. Doodsverwenzingen op internet zo prevalent en makkelijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh hai Cactus je doet nu even leuk op het verkeerde moment want ik heb nu zin om op te kankeren.
In ieder geval er werd gesuggereerd dat de enige man die luisterde naar mijn eerste show en het eerste verzoekje pleegde overleden was. Deze man was ik omdat hij de enige was op dat moment nooit meer vergeten. Daarnaast had ik ooit gezegd dat hij een dronkelap was die dood mocht omdat hij alleen maar liep te zuipen. Toen ik dacht dat dit was uitgekomen kwam een diepe walging van mijzelf in me op. Ik hoop dat de uitleg je beviel.
Ik ook. Beetje hypocriet allemaal. En dan vervolgens weer wensen dat iemand dood gaat. Dan leer je er niet echt vanquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef Supersoep het volgende:
Iemand heeft in een ander topic lopen zeggen dat een bepaalde user, die ze hadden gepest, was overleden. Toen kwamen de neppe tranen en na verloop van tijd de verontwaardiging dat het een 'grap' was.
Ik vond het maar sneu om te lezen allemaal.
Loka had inmiddels het linkje gepost. Snap je dat we hier niet allemaal beide topics aan het meelezen zijn? Dus voortaan iets duidelijker hier zijn als je niet zulke reactie wil.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
Oh hai Cactus je doet nu even leuk op het verkeerde moment want ik heb nu zin om op te kankeren.
In ieder geval er werd gesuggereerd dat de enige man die luisterde naar mijn eerste show en het eerste verzoekje pleegde overleden was. Deze man was ik omdat hij de enige was op dat moment nooit meer vergeten. Daarnaast had ik ooit gezegd dat hij een dronkelap was die dood mocht omdat hij alleen maar liep te zuipen. Toen ik dacht dat dit was uitgekomen kwam een diepe walging van mijzelf in me op. Ik hoop dat de uitleg je beviel.
Jij weet niet hoe iets aankomt bij een ander. Laat het een les zijn om dus niet zomaar met zulke dingen te smijten. Respect etc.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:24 schreef Sinji het volgende:
Kan me moeilijk voorstellen dat je het meende. Doodsverwenzingen op internet zo prevalent en makkelijk
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe iets aankomt bij een ander. Laat het een les zijn om dus niet zomaar met zulke dingen te smijten. Respect etc.
Blijf je editten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
Respect voor elkaar ja
![]()
(haha ik geniet hiervan)
Ik voel me altijd zo'n hippie als ik begin over respect voor elkaar enzo, maar jij snapt hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Respect voor elkaar ja
![]()
(haha ik geniet hiervan)
I'm a lover not a fighter..quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
(haha ik geniet hiervan)
Laten we gewoon allemaal van elkaar gaan houden in plaats van gemeen te doen
Ja ik blijf editten.
Mijn ultieme droom is samen met iedereen in een weiland liggen en naar de zon kijken en niets meer denken behalve dat iedereen van elkaar houdtquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
(haha ik geniet hiervan)
Laten we gewoon allemaal van elkaar gaan houden in plaats van gemeen te doen
Ja ik blijf editten.
Example.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
I'm a lover not a fighter..
Whait, misschen beetje beiden
Ik wil je best ook met liefde onder je kont schoppenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Blijf je editten?
Nee, alleen maar van elkaar houden is saai en daar wordt niemand beter van. Je mag soms best een schop onder iemands kont uitdelen, een lompe opmerking maken, prikkelend reageren, etc. maar iemand dood wensen is gewoon triest.
En daarna is iedereen zonneblind?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ultieme droom is samen met iedereen in een weiland liggen en naar de zon kijken en niets meer denken behalve dat iedereen van elkaar houdt
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* Cactus1 maakt een kiekje van de groupshug voor in de OP![]()
Desnoods.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:33 schreef palawan het volgende:
[..]
En daarna is iedereen zonneblind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |