SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik bedoel iemand andersquote:
Knapquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Beschrijf haar eens, hoe ziet ze er uit?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar serieus: Zo voor de klas staan als filosoof ofzo... Kan je niet beter iets kiezen waar je uiteindelijk een betere baan van kan krijgen ?
I don't need the money. Ik heb nog een jaar om te kiezen, dus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij kan je met elke opleiding de politiek in. Voor die andere dingen die je noemt overigens ook. Dus je hebt je keuze denk ik niet goed genoeg uitgelegd.
quote:
Docent wat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan er docent mee worden en daar is gebrek aan als de pest atm.
En dáárvoor moet je een beetje mee kunnen praten met de mannen, beetje over auto's enzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar Naat, no offence, maar voor de politiek heb je ook een flinke dosis charisma nodig.. Enzo. Socializen en netwerken op feestjes en borrels.
Gewoon econometrie doen met een minor in filosofie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
I don't need the money. Ik heb nog een jaar om te kiezen, dus.
Mijn filosofieleraar is echt baasquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Snuf. het volgende:
Alleen autisten studeren Filosofie. True story
haha dank jequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het nu al een leuke show
En een master in politicologie. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon econometrie doen met een minor in filosofie.
Naat zegt helemaal niks. Daar gaat het al fout. Dus daar mag je eerst 2 cognac in pleuren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Docent wat?
[..]
En dáárvoor moet je een beetje mee kunnen praten met de mannen, beetje over auto's enzo.
Dan zit ik toch goed daar?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Snuf. het volgende:
Alleen autisten studeren Filosofie. True story
cognac is voor ouwe meukquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naat zegt helemaal niks. Daar gaat het al fout. Dus daar mag je eerst 2 cognac in pleuren.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
OMG! Pap zingt ineens zo van trolololololololoooooooo
Onverkapte naathaat dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naat zegt helemaal niks. Daar gaat het al fout. Dus daar mag je eerst 2 cognac in pleuren.
Ik heb hem dat filmpje een paar maanden geleden laten zienquote:
Nee, als je net in het topic was, had je dit gezienquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef gewoonfaye het volgende:
En dit was een break up in 90 minuten
oke, nog 5 te gaan
Ik was verdrietig, boos, bitchy en uiteindelijk blij.
Het waren 7 leuke maanden met Naat, nooit saaiIk hield van hem en dat slijt niet snel, maar ik ga het een plekje geven. Liefjes, luisteraars en lekkertje: oneluv
Ik zal niet meer bitchen, het is goed zo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
welke (DJ) van radio ONZ mis je het meest
Mee eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie zou vaker moeten draaien zijn 2 mensen : LightLuke en Rob
wie mis ik: webhawk en dragems
Heb je even?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
welke (DJ) van radio ONZ mis je het meest
ja eens: Luke is ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie zou vaker moeten draaien zijn 2 mensen : LightLuke en Rob
wie mis ik: webhawk en dragems
Jij hebt pas sinds 3 juli een account.. hoe.. huh?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heb je even?
Webhawk, Paul in the Dark, Dragems, Dhaha en nog wel een paar denk ik.
Nunt!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef RockNijntje het volgende:
ONZ Radio stopte bij #1848
Gaat dat ook met R49 gebeuren?
Neequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef RockNijntje het volgende:
hell noquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef RockNijntje het volgende:
Dit ook ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef Melting het volgende:
Ik mis Dj Vrieskist Koelkast eigenlijk wel. Die draaide gewoon goed.
Ik weet het niet, ik ben nu al compleet van slagquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
VH, jongen hoe moet dat vanavond nou? Dit is toch een onmogelijk iets?
PAUL IN THE DARK, NATUURLIJK, DIE VROEG IK GISTEREN NOG OF HIJ WILDE DRAAIENquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heb je even?
Webhawk, Paul in the Dark, Dragems, Dhaha en nog wel een paar denk ik.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe gaat het met hem?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik spreek koelkast nog wel af en toe op MSN.
quote:
Draaide altijd lekker. Verpeste m'n ritme enzo, want ik ging nooit meer voor 1 uur naar bed...quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
PAUL IN THE DARK, NATUURLIJK, DIE VROEG IK GISTEREN NOG OF HIJ WILDE DRAAIEN
Maar silk, hoe weet jij dit allemaal? Wie ben jij?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Draaide altijd lekker. Verpeste m'n ritme enzo, want ik ging nooit meer voor 1 uur naar bed...
Herkenbaar +1, zelfde als met WH trouwens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Draaide altijd lekker. Verpeste m'n ritme enzo, want ik ging nooit meer voor 1 uur naar bed...
Welke site, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel goed. Hij is nog druk met zijn site bezig ondertussen.
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Even over je ondertitel: rimmen is toch beffen maar dan bij de anus?
poepproeven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Even over je ondertitel: rimmen is toch beffen maar dan bij de anus?
De enige echte..quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar silk, hoe weet jij dit allemaal? Wie ben jij?
Succes meis.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga nuttige dingen doen
blijf wel luisteren lolaatje
succes meisjequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga nuttige dingen doen
blijf wel luisteren lolaatje
Ja, zeker hoor. Die draaide ook altijd lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Herkenbaar +1, zelfde als met WH trouwens.
Boven of beneden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga me zaterdag weer scheren, het is nu echt vies lang
Waar?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga me zaterdag weer scheren, het is nu echt vies lang
Alsof je een account nodig hebt om te lurkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En met welk account heb je gelurkt?
picsquote:
Oke.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
op mijn FB zaterdag, voor en na foto's
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe eens niet, voor je het weet zit je weer tegen zijn billen aan te kijken,,.,.
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
op mijn FB zaterdag, voor en na foto's
Ik hoorde hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
stiffler ik verwelkomde je op de radio
het is weer iets anders dan alleen maar rock georienteerdquote:
egniequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef Monopoly het volgende:
Ah, een PM gekregen van Faye met naaktpics
Ik geloof er ook geen klap van.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is weer iets anders dan alleen maar rock georienteerd
[..]
egnie
Doorsturenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef Monopoly het volgende:
Ah, een PM gekregen van Faye met naaktpics
Succesquote:
Zorg dat je het plafond niet hoeft te schrobben.quote:
Buiten dat vriendin gedeelte, zie ik het gebeuren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
Later gaan Rayen en ik gewoon bij elkaar in een krot wonen met internetverbinding, waar een DJ studio naast staat. Af en toe verdwijnen we dan een tijdje uit dat krot om werk te zoeken voor het onderhouden van een vriendin, maar daarna komt alles weer terug bij het oude.
Ik wou gewoon lam zijn.quote:
Lodeiro in de spits, schiet me neer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben nu al compleet van slag__!
Screenshot.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef ValHallen het volgende:
Meest bizarre msn gesprek ooit, ik zit er middenin.
Hehehe, wel tof overigens.quote:
DAt droogt wel, je moet er in eerste instantie alleen niet onder blijven staan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zorg dat je het plafond niet hoeft te schrobben.
[/ervaring]?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt droogt wel, je moet er in eerste instantie alleen niet onder blijven staan.
Nicequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hehehe, wel tof overigens.
Mijn behang is wit, en in Januari komt een klasgenoot van me met een goede vriend van hem graffiti spuiten op mijn behang. Die gasten zijn een van de beste in Rotterdam. En het kost met niets ( behalve een krat bier, maar daar zuip ik ook van)
Ik weet sowieso al met wie.quote:
That sucksquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Meisje gaat altijd offline zonder te zeggen dat ze weg gaat
quote:
Te voorspelbaar ook natuurlijk.quote:
Werk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
Okee nu moet ik echt even doorwerken, fucking Ajax is al bezig.
In de vorm van huiswerk.quote:
Ah op zon manierquote:
0-0 nog.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
Okee nu moet ik echt even doorwerken, fucking Ajax is al bezig.
Ja TV staat aan maar ik wil gewoon even rustig naar de wedstrijd kijken.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
I'm in the weird part of YouTube.
Anencephalic baby, wat zieligquote:
Succesquote:
Iedereen zit in S&G na SiIk's postquote:
Ik luister nog steeds hoorquote:
serieus?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iedereen zit in S&G na SiIk's post [ afbeelding ].
Ja beste rookontwikkeling daarquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef JJH het volgende:
VOlgens mij loopt er iemand met vuurwerk te spelen in het stadion van Lyon.
Sexy & Gewaagd topicquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:55 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben aant gamen, maar wat is S & G?
Maar nu is het een heksenketel daarquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:55 schreef SiIk het volgende:
Het is weer bijna Festival of Lights in Lyon
Ze zijn aant oefenen denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar nu is het een heksenketel daar
ja willik ook welquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
WIJ WILLEN TIETE ZIEN! WIJ WILLEN TIETE ZIEN!
quote:
quote:
niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef SiIk het volgende:
Huh wat, jullie denken toch niet echt dat ik daar ga posten hè?
Nee?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef SiIk het volgende:
Huh wat, jullie denken toch niet echt dat ik daar ga posten hè?
Neuh. Ik voorspel dat ik dan lastig gevallen ga worden in de PM door enkele mannen. Geen behoefte aanquote:
Tegen Harkemase Boys ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef Melting het volgende:
Real Madrid staat na 10 minuten al met 3-0 voor.
ja maar dat vind ik zo tof aan jou, jij waardeert net als ik ook een hoop zooiquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Ik luister ook nog. Dit nummer begin ik zowaar te waarderen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef Melting het volgende:
Real Madrid staat na 10 minuten al met 3-0 voor.
Die zijn ook al uitgeschakeld voor de CL en de EL.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dinamo zie ik niet de CL winnen, maar na 10 minuten met 3-0 achter staan is wel heel slecht.
0 punten uit 4 ( straks 5 ) wedstrijdenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zijn ook al uitgeschakeld voor de CL en de EL.
Dus die spelen voor de kat z'n kut.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zijn ook al uitgeschakeld voor de CL en de EL.
....emo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb echt nooit wat te vertellen op de radio
ik zal nooit slagen als succesvolle dj bij de radio
Herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb echt nooit wat te vertellen op de radio
ik zal nooit slagen als succesvolle dj bij de radio
dank je welquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:05 schreef Ishimaru het volgende:
Je draait lekker LoLa, ik geniet hier. Ben druk video's aan het editten
Wil het een beetje lukken ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:05 schreef Ishimaru het volgende:
Je draait lekker LoLa, ik geniet hier. Ben druk video's aan het editten
Ik ben ook nog een spreekwoord geworden.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
Is picknicken in het bos hipster ofzo?
en toch vind ik je liefquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook nog een spreekwoord geworden.
Alle hipsters op Facebook doen dat.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Nieuwe titel gekregen ? ( Eindredactie Film )
quote:
Dat zou ik ook roepen als ik daar nu in het stadion zat.quote:
Vertelquote:
quote:
Ik heb wel altijd tijd nodig om dingen echt leuk te vindenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar dat vind ik zo tof aan jou, jij waardeert net als ik ook een hoop zooi
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga weer aan horror doen in bed
ate a manha
don' t we allquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd tijd nodig om dingen echt leuk te vinden.
Justin Bieberquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoorde het woord "mistletoe" op tv, ik moest meteen aan Justin Bieber denken.
Om voor de auto te krijgen jaquote:
Ga dan lekker op tijd naar bedquote:
quote:
Haten op de JB-manquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Om voor de auto te krijgen ja
quote:
JA straksquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ga dan lekker op tijd naar bed
Ja, leuk. Hou wel van afwisselingquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dank je
tis van alles wat dit keer
ik ook wel eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja, leuk. Hou wel van afwisseling
Ik doe het met liefdequote:
Heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef SiIk het volgende:
Die bananenschuimdingen zijn verslavend en ik word er misselijk van
Met of zonder besuikering?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef SiIk het volgende:
Die bananenschuimdingen zijn verslavend en ik word er misselijk van
zonder zijn het lekkerstquote:
Zonder. Ondanks dat nogsteeds met veel suiker.quote:
Afwisseling is wel het lekkerst ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:20 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja, leuk. Hou wel van afwisseling
verandering van spijs doet etenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Afwisseling is wel het lekkerst ja.
Af en toe wel doen hoor. Dan is het extra lekker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst iets zoets gegeten heb
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zonder zijn het lekkerst
ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst iets zoets gegeten heb
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zonder. Ondanks dat nogsteeds met veel suiker.
Dit moet wel lang geleden zijn dat het hele topic het zo erg met elkaar eens was.quote:
Iddquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Af en toe wel doen hoor. Dan is het extra lekker.
het enige zoete wat ik heb is af en toe aardbeien thee of kersen ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Af en toe wel doen hoor. Dan is het extra lekker.
Denk jij er ook zo over dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit moet wel lang geleden zijn dat het hele topic het zo erg met elkaar eens was.
Sorry, maar al die haat tegenover een 17-jarige knul die toevallig zijn talent aanwendt om miljoenen dollars te verdienen en miljoenen meisjes te laten soppen vind ik een beetje overdreven.quote:
Jij en dik? Hoeveel heb je er op dan? Een paar duizend?quote:
Dit zijn dan ook de belangrijkere zaken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit moet wel lang geleden zijn dat het hele topic het zo erg met elkaar eens was.
Oke.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sorry, maar al die haat tegenover een 17-jarige knul die toevallig zijn talent aanwendt om miljoenen dollars te verdienen en miljoenen meisjes te laten soppen vind ik een beetje overdreven.
Minstens!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij en dik? Hoeveel heb je er op dan? Een paar duizend?
Doeiquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen ik moet er nog even van tussen
Spreek u straks weer
En lekker gedraaid LoLa
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het enige zoete wat ik heb is af en toe aardbeien thee of kersen ofzo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen ik moet er nog even van tussen
Spreek u straks weer
En lekker gedraaid LoLa
Het is een gevoelquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij en dik? Hoeveel heb je er op dan? Een paar duizend?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |