Ik geloof er ook geen klap van.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is weer iets anders dan alleen maar rock georienteerd
[..]
egnie
Doorsturenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef Monopoly het volgende:
Ah, een PM gekregen van Faye met naaktpics
Succesquote:
Zorg dat je het plafond niet hoeft te schrobben.quote:
Buiten dat vriendin gedeelte, zie ik het gebeuren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
Later gaan Rayen en ik gewoon bij elkaar in een krot wonen met internetverbinding, waar een DJ studio naast staat. Af en toe verdwijnen we dan een tijdje uit dat krot om werk te zoeken voor het onderhouden van een vriendin, maar daarna komt alles weer terug bij het oude.
Ik wou gewoon lam zijn.quote:
Lodeiro in de spits, schiet me neer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben nu al compleet van slag__!
Screenshot.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef ValHallen het volgende:
Meest bizarre msn gesprek ooit, ik zit er middenin.
Hehehe, wel tof overigens.quote:
DAt droogt wel, je moet er in eerste instantie alleen niet onder blijven staan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zorg dat je het plafond niet hoeft te schrobben.
[/ervaring]?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt droogt wel, je moet er in eerste instantie alleen niet onder blijven staan.
Nicequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hehehe, wel tof overigens.
Mijn behang is wit, en in Januari komt een klasgenoot van me met een goede vriend van hem graffiti spuiten op mijn behang. Die gasten zijn een van de beste in Rotterdam. En het kost met niets ( behalve een krat bier, maar daar zuip ik ook van)
Ik weet sowieso al met wie.quote:
That sucksquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Meisje gaat altijd offline zonder te zeggen dat ze weg gaat
quote:
Te voorspelbaar ook natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |