SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik bedoel iemand andersquote:
Knapquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Beschrijf haar eens, hoe ziet ze er uit?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar serieus: Zo voor de klas staan als filosoof ofzo... Kan je niet beter iets kiezen waar je uiteindelijk een betere baan van kan krijgen ?
I don't need the money. Ik heb nog een jaar om te kiezen, dus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij kan je met elke opleiding de politiek in. Voor die andere dingen die je noemt overigens ook. Dus je hebt je keuze denk ik niet goed genoeg uitgelegd.
quote:
Docent wat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan er docent mee worden en daar is gebrek aan als de pest atm.
En dáárvoor moet je een beetje mee kunnen praten met de mannen, beetje over auto's enzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar Naat, no offence, maar voor de politiek heb je ook een flinke dosis charisma nodig.. Enzo. Socializen en netwerken op feestjes en borrels.
Gewoon econometrie doen met een minor in filosofie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
I don't need the money. Ik heb nog een jaar om te kiezen, dus.
Mijn filosofieleraar is echt baasquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Snuf. het volgende:
Alleen autisten studeren Filosofie. True story
haha dank jequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het nu al een leuke show
En een master in politicologie. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon econometrie doen met een minor in filosofie.
Naat zegt helemaal niks. Daar gaat het al fout. Dus daar mag je eerst 2 cognac in pleuren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Docent wat?
[..]
En dáárvoor moet je een beetje mee kunnen praten met de mannen, beetje over auto's enzo.
Dan zit ik toch goed daar?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef Snuf. het volgende:
Alleen autisten studeren Filosofie. True story
cognac is voor ouwe meukquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naat zegt helemaal niks. Daar gaat het al fout. Dus daar mag je eerst 2 cognac in pleuren.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
OMG! Pap zingt ineens zo van trolololololololoooooooo
Onverkapte naathaat dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naat zegt helemaal niks. Daar gaat het al fout. Dus daar mag je eerst 2 cognac in pleuren.
Ik heb hem dat filmpje een paar maanden geleden laten zienquote:
Nee, als je net in het topic was, had je dit gezienquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef gewoonfaye het volgende:
En dit was een break up in 90 minuten
oke, nog 5 te gaan
Ik was verdrietig, boos, bitchy en uiteindelijk blij.
Het waren 7 leuke maanden met Naat, nooit saaiIk hield van hem en dat slijt niet snel, maar ik ga het een plekje geven. Liefjes, luisteraars en lekkertje: oneluv
Ik zal niet meer bitchen, het is goed zo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
welke (DJ) van radio ONZ mis je het meest
Mee eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie zou vaker moeten draaien zijn 2 mensen : LightLuke en Rob
wie mis ik: webhawk en dragems
Heb je even?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
welke (DJ) van radio ONZ mis je het meest
ja eens: Luke is ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie zou vaker moeten draaien zijn 2 mensen : LightLuke en Rob
wie mis ik: webhawk en dragems
Jij hebt pas sinds 3 juli een account.. hoe.. huh?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heb je even?
Webhawk, Paul in the Dark, Dragems, Dhaha en nog wel een paar denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |