SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Oke, eerst komt een blokje: het leven is kut want ik ben alleen. Dan een blokje jij bent kut en ik haat je. Dan een blokje ik heb een kut, dat komt wel goed.
Oh dan komt het goed.quote:
Kut met peren ook?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Oke, eerst komt een blokje: het leven is kut want ik ben alleen. Dan een blokje jij bent kut en ik haat je. Dan een blokje ik heb een kut, dat komt wel goed.
Blokje 1, mijn blokje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:36 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Een flits toen ik je zag....quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was een donderrrrrrrrrrrrrr een blikseeeeem.......
Oh, kan ook.quote:
Jij hebt een kut?quote:
Ik ben veranderd, een ander!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Lalalala veranderd, sinds die ene dag!
Hipster.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:39 schreef Trollscience het volgende:
Ik doe niet aan blokjes, ik ben namelijk authentiek en word niet graag in hokjes geduwd.
WAT. JIJ HEBT EEN KUT?quote:
I just got myself a mancunt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:40 schreef Trollscience het volgende:
Mensen die geen mannenkut hebben_!
quote:
quote:
Die van 1 euro bij de dekaquote:
Nou, dit nummer is zo mooi dat er wat virtuele traantjes over mijn wangetjes stromen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat zijn gemengde gevoelens, onmiskenbaar. Wil je erover praten?
Heb jij ook een kut? Dan ben ik weer hetero nuquote:
.
Jij wilde het zelf.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:44 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh jongens, moet ik serieus nog 15 minuten zeikmuziek het internet opslingeren?Ik ben deze fase voorbij, thats clear.
xDquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb jij ook een kut? Dan ben ik weer hetero nu [ afbeelding ].
Wat jij wil joh!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:44 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh jongens, moet ik serieus nog 15 minuten zeikmuziek het internet opslingeren?Ik ben deze fase voorbij, thats clear.
Echte mannen huilen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, dit nummer is zo mooi dat er wat virtuele traantjes over mijn wangetjes stromen.
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Voor mij is het verdomd lang geleden.
Ik ben net in mijn polsen gaan snijden, please continue.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:44 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik huil niet gauw.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik een week terug.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vergeet niet, down the streeet, nog across the road.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben net in mijn polsen gaan snijden, please continue.
Deze is voor jou, loefjequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben net in mijn polsen gaan snijden, please continue.
U serious?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jaartje of 8 geleden hier. Toen Ajax werd uitgeschakeld door AC Milan.
He Ajax is voor ons niet zo maar een club.quote:
De laatst keer dat ik om voetbal gehuild heb was in 1997, toen Ajax de CL finale na strafschoppen verloor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jaartje of 8 geleden hier. Toen Ajax werd uitgeschakeld door AC Milan.
Schop hem in zijn balletjesquote:
Okequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Maar het was echt een extreem emotionele wedstrijd
.
1996quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:50 schreef JJH het volgende:
[..]
De laatst keer dat ik om voetbal gehuild heb was in 1997, toen Ajax de CL finale na strafschoppen verloor.
Ah joh, dat was van geluk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik geef je wat liefde, voor op je tranen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb ook veel gehuild in 1994, 1995, 1996, 1997
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
De laatste keer dat ik huilde was gister op de fiets
what have you done...quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:52 schreef robdriessen het volgende:
Wauw, ik heb een note. Nooit geweten. Daar gaat mijn imago van het braafste jongetje van de klas.
Ik heb er 87.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:52 schreef robdriessen het volgende:
Wauw, ik heb een note. Nooit geweten. Daar gaat mijn imago van het braafste jongetje van de klas.
Dabedoellik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1996
Maar toen huilde ik ook ja.
Come to bubbaquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
De laatste keer dat ik huilde was gister op de fiets
Dat kon ik makkelijk accepteren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dabedoellik.Lang geleden.
En mijn vader zei toen, doe niet zo gek, het is maar een spelletje. Sindsdien heb ik nooit meer om voetbal gehuild, zelfs niet toen die graftyfustakkespanjolen wonnen...
Geen idee. Misschien de peniscake van vanmiddag? Ook al zat ie achter een spoiler.quote:
Ik wel. Maar die reden is zo stom dat ik het liever niet vertel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:53 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb nog nooit gehuild van geluk. Nog nooit.
NOEM JE MIJ NU OUDquote:
??!!??!?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wel. Maar die reden is zo stom dat ik het liever niet vertel.
Deed ik eerst ook nooitquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:53 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb nog nooit gehuild van geluk. Nog nooit.
Voetbal gerelateerd of?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wel. Maar die reden is zo stom dat ik het liever niet vertel.
In 96 was ik pas 11, en dat is ondertussen 15 jaar geleden. Ik voel mezelf eerder oud.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NOEM JE MIJ NU OUD [ afbeelding ]??!!??!?
dat dit kanquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien de peniscake van vanmiddag? Ook al zat ie achter een spoiler.
Koel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. Dartsgerelateerd__________________________________________!
Afknapppppperquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. Dartsgerelateerd__________________________________________!
Ja. Kunnen modjes notes inzien? Ik ga er natuurlijk geen 4,50 voor betalenquote:
Hihi ik las penetratiequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
Huilen om sport vind ik dan wel weer een beetje raar. Behalve als het je eigen prestatie ofzo is
.
volgens mij welquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja. Kunnen modjes notes inzien? Ik ga er natuurlijk geen 4,50 voor betalen
Dit ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
Waar heb ik allemaal omgejankt:
Personen (niet eens mijn familie)
Verliefdheid
Films
Dat was het wel.
Nuuuuut! Gewoon een puberquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Ik merk het al. Vies meisje jij.
Ja hoor. Maar dat mogen we officieel niet doorspelen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja. Kunnen modjes notes inzien? Ik ga er natuurlijk geen 4,50 voor betalen
maar het gebeurd wel ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar dat mogen we officieel niet doorspelen, natuurlijk.
Mogen dat soort overhemden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef ValHallen het volgende:
Deze man:
[ afbeelding ]
won toen van deze man:
[ afbeelding ]
Ik heb een hoop negatieve notes hequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aangereden eenden, films, mensen, scheidingen, ruzies, niet rijdende treinen, lege telefoon, vergeten kortingskaarten, breakups, liedjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
Personen (niet eens mijn familie)
Verliefdheden
Degradaties
Kampioenschappen
Films
Dat was het wel.
Tja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
Personen
Films
Muziek
Dat was het wel.
Omdat omdat geen idee, maar ik kan het scherm niet goed lezen als ik lenzen in hebquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:00 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Smoesjes! Waarom las ik dan wel prestaties?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
niet rijdende treinen, lege telefoon, vergeten kortingskaarten
Kan ik me iets bij voorstellen. Mag je wel een tip van de sluier oplichten? Datum? Steekwoord?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had beter je show Breakups & Bitches kunnen noemenquote:
Ik moest hardop lachen door deze postquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
Ik moest huilen toen mijn goudvissen dood gingen.
Oké, het is je vergeven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat omdat geen idee, maar ik kan het scherm niet goed lezen als ik lenzen in heb.
Wat een bazennaamquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je had beter je show Breakups & Bitches kunnen noemen
Ik was 9 kreng en gehecht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen door deze post.
Briljant.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
maak dat er maar vanquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:04 schreef robdriessen het volgende:
Gaan we nu allemaal huilen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:04 schreef robdriessen het volgende:
Gaan we nu allemaal huilen?
[ afbeelding ]
owja huiswerkquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
Ik vorder met mijn huiswerk.
Ik ben trots op mezelf.
Voor het eerst.
Oho! Net zoals haarelastiekjes die te groot zijn voor 2 keer om je haar en te klein voor 3!quote:
Dat is een serieus probleem.quote:
#tienerfeitenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik slaap meestal onder mijn kussen.
De mijne deed het vanmiddag in een recordtijd van 18 minutenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is een serieus probleem. [ afbeelding ]
Noooooooooooooooooooo!quote:
Dat overkomt me toch zeker eens per weekquote:
Je draait lekkere muziekquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Minder plaatjes, meer reactieMag best
Oké. Goed nummer dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Sig says it all.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:09 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:09 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:
Dat is wel echt kut ja, die is zoooooooooooooooo sloom.quote:
Herkenbaar, wederom.quote:
Altijd aardig doen werkte ook niet dus tsja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo kom je nooit in mijn broek ja
Doeiquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo kom je nooit in mijn broek ja
Ik weet niet welke opmerking ik grappiger vindquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Altijd aardig doen werkte ook niet dus tsja.
Doeg Trollie.quote:
Ga weg, kutlonerquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
Maar je draait wel goed heur Fee, flashbacks naar mijn goede oude Sky Radio tijd.
Dit zal ik onthouden bij de volgende huilbui meisje.quote:
Come to me bubbaquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit zal ik onthouden bij de volgende huilbui meisje.
?quote:
quote:
Je hebt mij niet op msn hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:14 schreef SiIk het volgende:
Ik heb gewoon gisteravond een jongen gemsnhosseld. Nu blijkt dat ie nog best leuk is ook
Jij bent toch al bezetquote:
Beidequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:17 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Wat is dat? Een emo of een clown?
Emoclownquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:17 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Wat is dat? Een emo of een clown?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ook jij, rot op met je picspam. Ga maar Gustav luisteren
IK BEN ALLEEN, KWAM ALLEEN EN ZO GA IK DOODquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ook jij, rot op met je picspam. Ga maar Gustav luisteren
:4quote:
WANT DOOD GAAN WE TOCHquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
IK BEN ALLEEN, KWAM ALLEEN EN ZO GA IK DOOD
Ik heb niks wat bij een bepaald gedeelte hoort.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
oh dit gaat over het skype gebeuren....
Ik weet het.quote:
Says it all.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind Gustav wel leuk, maar ik vind Glee ook leuk.
oh dat dacht ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb niks wat bij een bepaald gedeelte hoort.
Haha Naatje kan er niks van!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:21 schreef gewoonfaye het volgende:
En dit nummer is gewoon leuk, en het zeikt bedprestaties af.![]()
Waarvan ik niet ga zeggen of ik dat zou beamen of niet [ afbeelding ]
Ja duh, het is hipster recycle muziek.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Over 3 maanden luister je er nooit meer naar.
Jijquote:
Enigszins wel, het voelt ook gewoon fout.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:24 schreef ValHallen het volgende:
Hey maar heloef, omdat wij twee nogal dicht op de relatie zaten: Heb jij nu ook van die flashbacks? Ik voel me vies, alsof ik steel.
quote:
Maar wel neuken, nou zegquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Fuck you, you oh, i dont want you back
Omdat wij altijd Naatjes puinhopen op moesten ruimen ja. We zijn gewoon te betrokken geweest mang.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Enigszins wel, het voelt ook gewoon fout.
Wat?quote:
Welk lichaamsdeel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb me nog nooit zo lekker gevoeld.
En we hebben niet eens seks gehad!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb me nog nooit zo lekker gevoeld.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zou hem rakenMet een golfstick.
Facebook en Opera. Dat is het toch nogsteeds niet helemaal lekker.quote:
Nou, vertel, lucht je hartquote:
En we weten ook gewoon teveel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat wij altijd Naatjes puinhopen op moesten ruimen ja. We zijn gewoon te betrokken geweest mang.
Mijn eerste echt leuke dag op het werk, en vandaag een kruiwagen vol centjes op mijn rekening leeggestort gekregenquote:
Neeeuh, dat valt wel mee. Ik ben nu wel boos zegmaar, maar het is niet dat ik denk van "fffuuuu, ik wou dat je dood was." Ik ben niet zo haatdragend. Ik geef om hem, om een of andere reden. Kweenie, haten is niet mijn dingquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn eerste echt leuke dag op het werk, en vandaag een kruiwagen vol centjes op mijn rekening leeggestort gekregen
Had jij ook een soort van gevoel van opluchting?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, totaal ongezond. Ik hoop het ook nooit meer mee te maken zo.
Ik ben zo blij dat ik alleen maar knappe exen heb.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:29 schreef gewoonfaye het volgende:
it makes me sick to think of you undressed
chromequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Facebook en Opera. Dat is het toch nogsteeds niet helemaal lekker.
Wat me laat twijfelen, want Firefox en Facebook, dat was het toch ook niet helemaal...
Maar goed dat jij mijn ex niet bent.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:29 schreef gewoonfaye het volgende:
it makes me sick to think of you undressed
Ik vind het gewoon een tof zinnetje. Kweenie, mijn exen zijn niet knap, maar ik kijk niet echt naar uiterlijk. Ik ga voor total package.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik alleen maar knappe exen heb.
Ik wil niet van Opera afstappen, iets anders verplicht me om Firefox te gebruiken, en 3 browsers zie ik nou toch ook weer niet zitten..quote:
Mja maar als het eenmaal je ex is dan kan je er nogal eens een afkeer tegen krijgen/ontwikkelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik alleen maar knappe exen heb.
Ja. Maar zeg eerlijk: Bij tijd en wijle was het echt een verschrikking. Echt. Maargoed, je houdt je bek en wacht tot het weer leuker werd tussen hun.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Had jij ook een soort van gevoel van opluchting?
Whuh? Dan ga je toch juist niet voor "total package" of lees ik het weer niet goed?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een tof zinnetje. Kweenie, mijn exen zijn niet knap, maar ik kijk niet echt naar uiterlijk. Ik ga voor total package.
Kweet niet. Ik kan m'n ex wel wat, maar hij is nog wel knap hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja maar als het eenmaal je ex is dan kan je er nogal eens een afkeer tegen krijgen/ontwikkelen
Ik kijk niet alleen naar uiterlijk om iemand mooi te vinden. Ik zie ook een persoonlijkheid #zweverigquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Whuh? Dan ga je toch juist niet voor "total package" of lees ik het weer niet goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |