quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
De laatste keer dat ik huilde was gister op de fiets
what have you done...quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:52 schreef robdriessen het volgende:
Wauw, ik heb een note. Nooit geweten. Daar gaat mijn imago van het braafste jongetje van de klas.
Ik heb er 87.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:52 schreef robdriessen het volgende:
Wauw, ik heb een note. Nooit geweten. Daar gaat mijn imago van het braafste jongetje van de klas.
Dabedoellik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1996
Maar toen huilde ik ook ja.
Come to bubbaquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
De laatste keer dat ik huilde was gister op de fiets
Dat kon ik makkelijk accepteren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dabedoellik.Lang geleden.
En mijn vader zei toen, doe niet zo gek, het is maar een spelletje. Sindsdien heb ik nooit meer om voetbal gehuild, zelfs niet toen die graftyfustakkespanjolen wonnen...
Geen idee. Misschien de peniscake van vanmiddag? Ook al zat ie achter een spoiler.quote:
Ik wel. Maar die reden is zo stom dat ik het liever niet vertel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:53 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb nog nooit gehuild van geluk. Nog nooit.
NOEM JE MIJ NU OUDquote:
??!!??!?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wel. Maar die reden is zo stom dat ik het liever niet vertel.
Deed ik eerst ook nooitquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:53 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb nog nooit gehuild van geluk. Nog nooit.
Voetbal gerelateerd of?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wel. Maar die reden is zo stom dat ik het liever niet vertel.
In 96 was ik pas 11, en dat is ondertussen 15 jaar geleden. Ik voel mezelf eerder oud.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NOEM JE MIJ NU OUD [ afbeelding ]??!!??!?
dat dit kanquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien de peniscake van vanmiddag? Ook al zat ie achter een spoiler.
Koel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. Dartsgerelateerd__________________________________________!
Afknapppppperquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. Dartsgerelateerd__________________________________________!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |