Ja. Kunnen modjes notes inzien? Ik ga er natuurlijk geen 4,50 voor betalenquote:
Hihi ik las penetratiequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
Huilen om sport vind ik dan wel weer een beetje raar. Behalve als het je eigen prestatie ofzo is
.
volgens mij welquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja. Kunnen modjes notes inzien? Ik ga er natuurlijk geen 4,50 voor betalen
Dit ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
Waar heb ik allemaal omgejankt:
Personen (niet eens mijn familie)
Verliefdheid
Films
Dat was het wel.
Nuuuuut! Gewoon een puberquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Ik merk het al. Vies meisje jij.
Ja hoor. Maar dat mogen we officieel niet doorspelen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja. Kunnen modjes notes inzien? Ik ga er natuurlijk geen 4,50 voor betalen
maar het gebeurd wel ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar dat mogen we officieel niet doorspelen, natuurlijk.
Mogen dat soort overhemden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef ValHallen het volgende:
Deze man:
[ afbeelding ]
won toen van deze man:
[ afbeelding ]
Ik heb een hoop negatieve notes hequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aangereden eenden, films, mensen, scheidingen, ruzies, niet rijdende treinen, lege telefoon, vergeten kortingskaarten, breakups, liedjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
Personen (niet eens mijn familie)
Verliefdheden
Degradaties
Kampioenschappen
Films
Dat was het wel.
Tja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
Personen
Films
Muziek
Dat was het wel.
Omdat omdat geen idee, maar ik kan het scherm niet goed lezen als ik lenzen in hebquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:00 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Smoesjes! Waarom las ik dan wel prestaties?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
niet rijdende treinen, lege telefoon, vergeten kortingskaarten
Kan ik me iets bij voorstellen. Mag je wel een tip van de sluier oplichten? Datum? Steekwoord?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |