nog in bed, of weer?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
Wie wil even tegen mij zeggen dat ik uit bed moet komen?
Sta op en wandel, draag je bed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ben je serieus de hele dag nog niet uit bed geweest?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
Lucas 5?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Sta op en wandel, draag je bed.
Ja echt. En wakker on kwart over zeven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Ben je serieus de hele dag nog niet uit bed geweest?
Als ik in de buurt was zou ik je er met plezier uitschoppen. Niet normaal joh, om zolang te blijven liggen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja echt. En wakker on kwart over zeven.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Als ik in de buurt was zou ik je er met plezier uitschoppen. Niet normaal joh, om zolang te blijven liggen.
Ga buiten even wandelen of hardlopen, en daarna eten (en geen hamburgers)
Vandaag niet. Gisteren wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog leuke dames aangesproken?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Vandaag niet. Gisteren wel.
Vandaag wel een random gesprekje met een vreemde vrouw gevoerd, die ik verder niet aantrekkelijk vond, maar was wel goede oefening qua gesprekje.
Die van mij moet vaak genoeg ook ff wachten hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat klopt. Misschien moet je je vriend wat beter africhten zodat hij niet zulke dingen meer post. Maar buiten dat vind ik het nog steeds zeikgedrag dat je geen seks kan hebben als je ongesteld bent. Maar goed dat is mijn mening. Je moet wel erg leuk zijn dat hij nog steeds bij je is. Veel andere mannen hadden je al 10x ingeruild
Haiquote:
Ik lig ook wel eens de hele dag op bed. Heerlijk vind ik datquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Als ik in de buurt was zou ik je er met plezier uitschoppen. Niet normaal joh, om zolang te blijven liggen.
Ga buiten even wandelen of hardlopen, en daarna eten (en geen hamburgers)
Dat is echt killing voor je ritme en psychische toestandquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja echt. En wakker on kwart over zeven.
Of te vrijenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is echt killing voor je ritme en psychische toestand
en je kunt daardoor niet slapen omdat je je bed als een soort woonkamer gebruikt
je moet je bed alleen gebruiken om te slapen
Je bent als benzin te klinken (zoals ie eerst was bedoel ik)quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het
Ik ga even naar het centrum fietsen denk ik.
Maar heb de hele dag nog niet gegeten/gedronken dus dat ga ik eerst maar even doen.
Kei goed!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Vandaag niet. Gisteren wel.
Vandaag wel een random gesprekje met een vreemde vrouw gevoerd, die ik verder niet aantrekkelijk vond, maar was wel goede oefening qua gesprekje.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je bent als benzin te klinken (zoals ie eerst was bedoel ik)
ja nu doe je het juist kei goed allemaal!quote:
maar geen positieve en constructievequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef ook_gek het volgende:
Het is een vorm van aandacht vragen. Kijk maar uit, straks kan ze niet meer typen wegens te lang in bed liggen.
Het is puur aandacht vragen wat ze doet. In dit geval op een negatieve manier.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar geen positieve en constructieve
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar geen positieve en constructieve
Gaat 't over Loka hier??quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is puur aandacht vragen wat ze doet. In dit geval op een negatieve manier.
Over aandacht vragen gesproken. * Mystikvm is naar de kapper geweest. Geen lang haar meer, na 12 jaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is puur aandacht vragen wat ze doet. In dit geval op een negatieve manier.
Dankjewelquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja nu doe je het juist kei goed allemaal!
Ik had vroeger ook lang haar, nu kun je niet meer terug!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over aandacht vragen gesproken. * Mystikvm is naar de kapper geweest. Geen lang haar meer, na 12 jaar
Ik ook niet. Beste ding wat ik de afgelopen tijd heb gedaan. Vind mezelf ook een stuk leuker nu. En ik was al zo leuk!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook lang haar, nu kun je niet meer terug!
Nadat ik het afknipte, heb ik ook geen moment spijt gehad
Goed dat je zo zelfverzekerd over jezelf denkt. Ik heb daar soms m'n twijfels over, zo ongeveer net als Benzinquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook niet. Beste ding wat ik de afgelopen tijd heb gedaan. Vind mezelf ook een stuk leuker nu. En ik was al zo leuk!
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Gaat 't over Loka hier??
Twijfels over je eigen zelfverzekerdheid neem ik aan? Niet over de mijne, hoop ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed dat je zo zelfverzekerd over jezelf denkt. Ik heb daar soms m'n twijfels over, zo ongeveer net als Benzin
Je ziet er nu totaal niet meer angstaanjagend uit. Ik zou je zo voorbij lopen op straat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook niet. Beste ding wat ik de afgelopen tijd heb gedaan. Vind mezelf ook een stuk leuker nu. En ik was al zo leuk!
Je zou mij toch wel een blik waardig keuren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je ziet er nu totaal niet meer angstaanjagend uit. Ik zou je zo voorbij lopen op straat.
Leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Gaan jullie vanavond luisteren? Ik ga draaien bij radio49 en ik heb een fuck-je-ex show
Ga jullie ook nog spreken, of is het meer het afdraaien van een playlist naar jullie keuze?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:21 schreef stefanhaan het volgende:
En ik draai voor Faye van half 6 - half 7
Met zelfde soort genre als faye alleen minder liefde/haat liedjes
Ik heb nu nog geen mic. Maar zodra ik die een heb ook pratenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ga jullie ook nog spreken, of is het meer het afdraaien van een playlist naar jullie keuze?
Als jij mij aan zou blijven staren, zou ik je wel een strenge blik toe moeten werpen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je zou mij toch wel een blik waardig keuren?
http://www.behringer.com/EN/Products/USB.aspxquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb nu nog geen mic. Maar zodra ik die een heb ook praten
Bestaat dat nog ja?quote:
Ik staar niet, ik kijk je hooguit lief aan. Stiekem vind ik je namelijk best OK. Een beetje (erg) vreemd, maar wel lekker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Als jij mij aan zou blijven staren, zou ik je wel een strenge blik toe moeten werpen.
Ben je aant luisteren Loka?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:39 schreef Lokasenna het volgende:
Samen met andere mensen klagen helpt, al zal het sneu geklonken hebben.
Ik kom net terug uit de stad waar ik op de accordeon van een straatmuzikant heb gespeeld en samen met hem klaagde over hoe kut de maatschappij in elkaar zat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ben je aant luisteren Loka?
Epische gitaarriff nu
Wat maak je?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef Moonwalk het volgende:
hoi![]()
doei![]()
ik ga koken, wie aan wil schuiven kan dat over een uurtje doen
hoi
Waar moet ik dan heen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef Moonwalk het volgende:
hoi![]()
doei![]()
ik ga koken, wie aan wil schuiven kan dat over een uurtje doen
hoi
Komt door de agressieve muziek he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me aardig en vriendelijk nu
Ik heb een dakloze een tompouce gegeven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Komt door de agressieve muziek he?
lolquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een dakloze een tompouce gegeven.
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een dakloze een tompouce gegeven.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig?
Zo'n roze met room erin bedoel ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig?
Hehe, ik zit wat te klieren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo'n roze met room erin bedoel ik.
Hij was echt aardig. Ik heb met hem over accordeons en de maatschappij gepraat.
Ik? Kom ik zo harteloos over?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:56 schreef ook_gek het volgende:
Waarom vind ik dit moeilijk om te geloven?
Het staat zo haaks op dat geen hoe jij over komt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over aandacht vragen gesproken. * Mystikvm is naar de kapper geweest. Geen lang haar meer, na 12 jaar
Wat schattigquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
Vandaag bood iemand me een kleurplaat aan...
Je lijkt ook gewoon jongquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
Door?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
Wat dacht je precies?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik dacht nog aan jou toen ik net langs de 'Men at Work' fietste in Enschede.
'Laat ik eens naar binnen gaan om een poging te wagen om voor het eerst mijn eigen kleding te kopen!' kwam niet in je op? Jammer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Hé, dat is die winkel waar mrk.n het over had'
Kan niet meer, dat heb ik vorige week al gedaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
'Laat ik eens naar binnen gaan om een poging te wagen om voor het eerst mijn eigen kleding te kopen!' kwam niet in je op? Jammer.
QFT.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:18 schreef stefanhaan het volgende:
Dit is wel een lekker lied he Loka?
En, hoe voelde dat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan niet meer, dat heb ik vorige week al gedaan.
Eh. Dit viel mij even op op Facebook:quote:
De vrouw waar ik in een eerdere post over vertelde. Waar ik een radom gesprekje mee oefende zonder haar te willen hosselen.quote:
Ohquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh. Dit viel mij even op op Facebook:
Lokasenna vindt een link leuk:
R&P / R&L / [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #499 Bijna een momentum - forum.fok.nl
Misschien een foutje? Had ik laatst ook
Jaquote:
Waarom bood ze je een kleurplaat aan? Ze moet toch een reden hebben gehad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:22 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
De vrouw waar ik in een eerdere post over vertelde. Waar ik een radom gesprekje mee oefende zonder haar te willen hosselen.
Zag ik er op cam net zo 14 uit als op de foto?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
JaOp die foto wel.
Real life dunno. Maar op die foto wel
Welke foto?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
JaOp die foto wel.
Zo jong als kleurplaat-aanbied-waardig? Dus hooguit 10?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
JaOp die foto wel.
Dat weet ik serieus niet. Het was in een winkel en er lag daar een stapeltje kleurplaten en daar griste ze er eentje vanaf en zei: 'Hier, wil je er eentje?' (Op een toon van 'wil je een biertje?')quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom bood ze je een kleurplaat aan? Ze moet toch een reden hebben gehad.
Het was een grapje, moest ze niet lachen om zichzelf?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat weet ik serieus niet. Het was in een winkel en er lag daar een stapeltje kleurplaten en daar griste ze er eentje vanaf en zei: 'Hier, wil je er eentje?' (Op een toon van 'wil je een biertje?')
Nee, het was volgens mij geen grapje, ze was bloedserieus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het was een grapje, moest ze niet lachen om zichzelf?
Dat had ik ook een keer, ik een winkelquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat weet ik serieus niet. Het was in een winkel en er lag daar een stapeltje kleurplaten en daar griste ze er eentje vanaf en zei: 'Hier, wil je er eentje?' (Op een toon van 'wil je een biertje?')
Ow, kan natuurlijk. Wat was jouw antwoord?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, het was volgens mij geen grapje, ze was bloedserieus.
Omdat je toen 12 leek?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer, ik een winkel
Vorig jaar dacht ik.
Ik zei iets als: 'Ja, waarom ook niet?' En nam hem aan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ow, kan natuurlijk. Wat was jouw antwoord?
Ik had het tegen heathcliff. Maar op cam lijk je wel iets ouderquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zag ik er op cam net zo 14 uit als op de foto?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik zei iets als: 'Ja, waarom ook niet?' En nam hem aan.
Weet ik niet, maar ik heb al een paar keer gelezen dat jij 14 lijkt en toen dacht ik 'misschien leek ze vorig jaar dan 12' had gekund toch?quote:
Weet ik, ik vroeg het me gewoon even afquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik had het tegen heathcliff. Maar op cam lijk je wel iets ouder
Niet liegen tegen mij stefanhaan.quote:
Ja, ik ben niet zo moeilijk met dat soort dingen.quote:
Kwam door de foto blijkbaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:31 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik heb al een paar keer gelezen dat jij 14 lijkt en toen dacht ik 'misschien leek ze vorig jaar dan 12' had gekund toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar, dan ga ik stefan uitlachen terwijl hij hard voor je wegrent enzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet liegen tegen mij stefanhaan.Anders ga ik je hosselen.
Ik ben gewoon beter in foto;s hosselenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet liegen tegen mij stefanhaan.Anders ga ik je hosselen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef benzin het volgende:
Faye gaat zo draaien![]()
[Radio 49] #1759 Hard & Loud met stefanhaan!
Zet hem op.
Ik luister al meer dan een uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If you don't know me by now.Hehe, hij dacht dat ik hem al had geprobeerd te hosselen. Echt vreemd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe maar, dan ga ik stefan uitlachen terwijl hij hard voor je wegrent enzo.
Ik wil wel livestream.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Heb je hem in zitten kleuren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
En eigenlijk ben ik wel stiekem blij met die kleurplaat.
Wat voor kleurplaat was het?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
En eigenlijk ben ik wel stiekem blij met die kleurplaat.
Misschien vond ze jou gewoon een type dat zoiets wel zou doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nog niet, maar ga ik wel doen.
quote:
Ja, misschien wel, volgens mij straal ik wel zoiets uit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien vond ze jou gewoon een type dat zoiets wel zou doen.
Het is ook stiekem gewoon wel leuk om een kleurplaat te maken
Haha ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ging laatst verven met de opa van m'n vriendin. De kleuren mengen en zo schilderen dat het op elkaar aansluit. Een hele kunst en het is stiekem leuk ook nog.
Ik luister al hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Gaan jullie nu naar mij luisteren op radio49?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, volgens mij straal ik wel zoiets uit.
Ik heb iedereen hier opgetrommeldquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:40 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef benzin het volgende:
Faye gaat zo draaien![]()
[Radio 49] #1759 Hard & Loud met stefanhaan!
Zet hem op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat is d'r te horen dan?quote:
Hoe kun je dat nou uitstralen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, volgens mij straal ik wel zoiets uit.
een jonge uitstralingquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan toch?
Een 'speelse uitstraling' ofzo?
Ik zie wel eens mensen met een jonge uitstraling, hebben we dat allemaal niet eigenlijk? En dat associeer ik niet met tekenen enzovoort. Creatief zie ik wel maar dat zijn imo vaak van die hippie lui. Of zoals hier wordt gezegd hipsters.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jonge of creatieve uitstraling hebben?
Hippie != hipsterquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zie wel eens mensen met een jonge uitstraling, hebben we dat allemaal niet eigenlijk? En dat associeer ik niet met tekenen enzovoort. Creatief zie ik wel maar dat zijn imo vaak van die hippie lui. Of zoals hier wordt gezegd hipsters.
Ik ben al begonnen, ik doe eerst een blokje verdrietig, dan een blokje boos en dan een blokje happy. Net een break upquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:42 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Wanneer begint het?
En wat houdt het in, horen we ook echt je stem (zing je?) of is het bijvoorbeeld alleen muziek die jij hebt gekozen of zo?
Ja, maar jullie zien hipsters anders dan dat ik zien. Dat bedoel ik. Hipsters zijn volgens jullie (volgens mij) toch ook Justin Bieber enzovoort.quote:
Hoe zie jij hipsters?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zien hipsters anders dan dat ik zien. Dat bedoel ik. Hipsters zijn volgens jullie volgens mij toch ook Justin Bieber enzovoort.
Ik ben best wel guilty als het op hipster aankomt, volgens mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zien hipsters anders dan dat ik zien. Dat bedoel ik. Hipsters zijn volgens jullie (volgens mij) toch ook Justin Bieber enzovoort.
Weet ik veel. Maak dat soort dingen wel vaker mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat is d'r te horen dan?
[..]
Hoe kun je dat nou uitstralen?
Hahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen, ik doe eerst een blokje verdrietig, dan een blokje boos en dan een blokje happy. Net een break up
Hij is mooiquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Dit nummer is voor alle mensen die vanavond alleen slapen
Dit nummer is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Hihi, die t-edit terwijl ik me net afvroeg of dat wel konquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit nummer is niet aan mij besteedToch bedankt voor het gebaar
Hoe heet 't nummer?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:49 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hoe heet 't nummer?Help me make it through the nightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
&
nice clothes
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hoe heet 't nummer?Dat zou ik wel een beetje hipster noemen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij hippies heb ik toch een heel ander beeld![]()
Vind ik wel ja. Als dat hipster is volgens jullie, ben ik dus een hipster. Terwijl ik dat helemaal niet ben, het is gewoon normaal ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Help me make it through the night
&
nice clothes
"Hij besteedt geen aandacht aan haar" kan wel bijvoorbeeld, maar het voltooid deelwoord is zonder t. Moet me schamen dat ik dat fout deedquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hihi, die t-edit terwijl ik me net afvroeg of dat wel kon
Jij hebt toch lang haar, of gehad ofzo? Met krullen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:55 schreef benzin het volgende:
[..]
"Hij besteedt geen aandacht aan haar" kan wel bijvoorbeeld, maar het voltooid deelwoord is zonder t. Moet me schamen dat ik dat fout deed
Ja, maar het is alweer een behoorlijke tijd stukken korter.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef mrk.n het volgende:
Jij hebt toch lang haar, of gehad ofzo? Met krullen?
Lijkt de slogan van de belastingdienst welquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is sneu he?
Vooral dat 'ik'
Maar hoi!
Als ik ooit weer eens een keer lapo heb gaat dit echt niet blijven hequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt de slogan van de belastingdienst wel
De volgende kan het gewoon weer wijzigen naar de vorige titel, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt de slogan van de belastingdienst wel
Of iets wat wel leuk isquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De volgende kan het gewoon weer wijzigen naar de vorige titel, mag ik hopen.
Krijg ik ook een koekje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
"Vanaf nu kan het versieren alleen maar beter gaan."
"slechter dan dit wordt het niet"quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
Nee. Gewoon zoals het was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
want?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:14 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan niet meer dmen.
En spoilers bekijken.
Ik weet niet. Als ik erop klikt komt er gewoon niets. Ligt aan mijn internet denk ik, wel kut.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
Okee even een balangrijke mededeling.Damn man, dat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee even een balangrijke mededeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whut?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ja ze is echt heel lief en ik heb het gevoel dat we perfect bij elkaar passen.quote:
Okee even een balangrijke mededeling.Wanneer krijgen we een seconde tot seconde verslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we een seconde tot seconde verslag?Ik heb het even voor je uitgeschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je uitgeschreven.Goed bezig, baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap dat je hier blij mee bent.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je uitgeschreven.WhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het kan niet in een keer goed gaan.quote:
Wut?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet bekennen dat Heathcliff80 hem niet groot krijgt bij mij.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:28 schreef mrk.n het volgende:
Inkoppertjes allemaal.Je mag me nu ook feliciteren hoor, het is een mooie dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Wie is er aan het uitdelen?quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wie is er aan het uitdelen?
Heatcliff? Oeh wil ik ook!
Mwah.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
M'n UI is nieuw. Vinden jullie hem een verbetering?
Een foto van je buik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Suggesties dan? Ik ben nog op zoek.
pony's zijn altijd tofquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Suggesties dan? Ik ben nog op zoek.
Ik vind die pony helemaal niet bij je passen eigenlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pony's zijn altijd tof
pak iets dat je karakter weer geeft? of waar je dat zelf iig van vind haha
Ik wil Jenny terugquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
M'n UI is nieuw. Vinden jullie hem een verbetering?
Ben jij dat eigenlijk zelf op je ui?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind die pony helemaal niet bij je passen eigenlijk
waarom niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind die pony helemaal niet bij je passen eigenlijk
Ja die is beterquote:
Oh dat is dinges van LOTR. Jaja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Laatste poging, anders komt mijn oude weer terug
jaaaa! die 3de groep, ik zit iets te bedenken om op dat paiq die 3 groepen meisjes snel te kunnen scheiden. ik kan niet echt wat bedenken, ik weet niets. ik doe ook niet zoveel op die datingsite enzo hor. zeg nooit wat.quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat er 3 groepen te onderscheiden zijn;
• Meisjes die echt geloven dat mentos aan planten groeit![]()
• Meisjes die weten dat dat niet zo is en het niet begrijpen
• Meisjes die dezelfde humor hebben en dat grappig vinden. Die kleine derde groep is wellicht zijn doelgroep
jaaa dat is de manier hoor. als je dan elkaar in de ogen kijkt, en aan elkaars haar gaat kroelen. en dan kan je elkaars haar tegen elkaar aan houden, dan heb je haarseks enzo.quote:Op maandag 21 november 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geef jij geen kopjes? Mag ik je ook niet kroelen door je haar?
vuilnisbakken rasquote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn kat is bruin/zwart. Wat is het dan voor ras?
nee dat is geen ras. het cocktail ras bestaat niet.quote:
Al gedaan. Ik at een van de twee tompoucen op en een bak met prei en worst.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je zou vandaag trouwens eten. Hop hop.
Prei.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al gedaan. Ik at een van de twee tompoucen op en een bak met prei en worst.
Van kip worden de tieten dikquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al gedaan. Ik at een van de twee tompoucen op en een bak met prei en worst.
Vanuit sommige hoeken is ze echt heel knap.quote:
Bij mij alleen mijn kontquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Van kip worden de tieten dik
jij eet veel kip?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Van kip worden de tieten dik
Armeagedonquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanuit sommige hoeken is ze echt heel knap.
Maar af en toe vind ik het ook maar niets hoor, dat ligt er maar net aan hoe ze erop staat.
Sowieso vind ik haar in haar rol stukken mooier dan als haarzelf.
Ja geil het hele mannelijke publiek van dit topic maar weer opquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ze worden stevig gemasseerd door mijn vriend, dat helpt ook
Wees blij dat het verboden is hier naaktfoto's te plaatsen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja geil het hele mannelijke publiek van dit topic maar weer op
je hebt een vriendje? vandaar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ze worden stevig gemasseerd door mijn vriend, dat helpt ook
wat is er zo goed aan naar het centrum fietsen?quote:
in KPD nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wees blij dat het verboden is hier naaktfoto's te plaatsen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben vandaag een maand user, ik ga het zo aanvragen
Ik heb het ooit eens bekeken via iemand's account, ik was niet zo onder de indruk. Het zijn vaak meer pogingen om artistiek naakt op de foto te staan. Kan leuk zijn, maar ik word er niet geil van.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben vandaag een maand user, ik ga het zo aanvragen
oh daar luister in niet naarquote:
Wel sympathiek van tijn, dat account uitlenen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb het ooit eens bekeken via iemand's account, ik was niet zo onder de indruk. Het zijn vaak meer pogingen om artistiek naakt op de foto te staan. Kan leuk zijn, maar ik word er niet geil van.
Je mag er wel een naar mij sturen, ik zal hem wel verder sturen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Op zich zou ik wel naaktfoto's willen posten. Ik zou het zonde vinden om dood te gaan zonder dat mijn naaktfoto's zijn verspreid over de wereld.
Interessant.. waar komt die drang vandaan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Op zich zou ik wel naaktfoto's willen posten. Ik zou het zonde vinden om dood te gaan zonder dat mijn naaktfoto's zijn verspreid over de wereld.
Begin maar bij mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag er wel een naar mij sturen, ik zal hem wel verder sturen.
Ik poseer wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zou liever naaktfoto's maken van andere. Maar omdat niemand zou poseren, poseer ik zelf wel.
Ik heb ook tietjes hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In je blote kont? Bovendien, ik wil een vrouwenlichaam
Jij wil gewoon zien of de vooroordelen over negers kloppenquote:
Ehm, ik krijg ze liever terwijl ik veilig achter mijn PC zitquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand foto's van mij? Dat moet je ze wel zelf maken
Dan krijg jij die foto'squote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm, ik krijg ze liever terwijl ik veilig achter mijn PC zit
Wat heb jij in de aanbieding?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef Supersoep het volgende:
Naaktfoto's van anderen ruilen? Ik doe mee. Facebook uitwisselen is so passé.
Of iemand die foto ooit wil makenquote:
Haal Newbie over ofzo anders.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of iemand die foto ooit wil maken
Dat zou kunnen ja, maar is niet verstandigquote:
Lijkt me ook niet neequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar is niet verstandig
Seks? Versieren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het onderwerp niet zo boeiend, hebben we nog wat anders?
quote:
Dan word ik boos enzo.quote:
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan word ik boos enzo.
Nee da's eigenlijk niet waar, ik gun het hem wel om naakte mannenlichamen te bekijken, die heb ik niet voor hem enzo
neequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je vind het jammer dat ik geen mannenlichaam heb?
actie ondernemen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Leuk wijf op paiq. Ik ben gezien.
Tijn toch, anderhalve maand een relatie hebben is way too short voor trio's.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
needat je geen beschikking hebt over een ander mannen lichaam
Dromen mag tochquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijn toch, anderhalve maand een relatie hebben is way too short voor trio's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |