Eh. Dit viel mij even op op Facebook:quote:
De vrouw waar ik in een eerdere post over vertelde. Waar ik een radom gesprekje mee oefende zonder haar te willen hosselen.quote:
Ohquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh. Dit viel mij even op op Facebook:
Lokasenna vindt een link leuk:
R&P / R&L / [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #499 Bijna een momentum - forum.fok.nl
Misschien een foutje? Had ik laatst ook
Jaquote:
Waarom bood ze je een kleurplaat aan? Ze moet toch een reden hebben gehad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:22 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
De vrouw waar ik in een eerdere post over vertelde. Waar ik een radom gesprekje mee oefende zonder haar te willen hosselen.
Zag ik er op cam net zo 14 uit als op de foto?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
JaOp die foto wel.
Real life dunno. Maar op die foto wel
Welke foto?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
JaOp die foto wel.
Zo jong als kleurplaat-aanbied-waardig? Dus hooguit 10?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
JaOp die foto wel.
Dat weet ik serieus niet. Het was in een winkel en er lag daar een stapeltje kleurplaten en daar griste ze er eentje vanaf en zei: 'Hier, wil je er eentje?' (Op een toon van 'wil je een biertje?')quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom bood ze je een kleurplaat aan? Ze moet toch een reden hebben gehad.
Het was een grapje, moest ze niet lachen om zichzelf?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat weet ik serieus niet. Het was in een winkel en er lag daar een stapeltje kleurplaten en daar griste ze er eentje vanaf en zei: 'Hier, wil je er eentje?' (Op een toon van 'wil je een biertje?')
Nee, het was volgens mij geen grapje, ze was bloedserieus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het was een grapje, moest ze niet lachen om zichzelf?
Dat had ik ook een keer, ik een winkelquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat weet ik serieus niet. Het was in een winkel en er lag daar een stapeltje kleurplaten en daar griste ze er eentje vanaf en zei: 'Hier, wil je er eentje?' (Op een toon van 'wil je een biertje?')
Ow, kan natuurlijk. Wat was jouw antwoord?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, het was volgens mij geen grapje, ze was bloedserieus.
Omdat je toen 12 leek?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer, ik een winkel
Vorig jaar dacht ik.
Ik zei iets als: 'Ja, waarom ook niet?' En nam hem aan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ow, kan natuurlijk. Wat was jouw antwoord?
Ik had het tegen heathcliff. Maar op cam lijk je wel iets ouderquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zag ik er op cam net zo 14 uit als op de foto?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik zei iets als: 'Ja, waarom ook niet?' En nam hem aan.
Weet ik niet, maar ik heb al een paar keer gelezen dat jij 14 lijkt en toen dacht ik 'misschien leek ze vorig jaar dan 12' had gekund toch?quote:
Weet ik, ik vroeg het me gewoon even afquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik had het tegen heathcliff. Maar op cam lijk je wel iets ouder
Niet liegen tegen mij stefanhaan.quote:
Ja, ik ben niet zo moeilijk met dat soort dingen.quote:
Kwam door de foto blijkbaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:31 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik heb al een paar keer gelezen dat jij 14 lijkt en toen dacht ik 'misschien leek ze vorig jaar dan 12' had gekund toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar, dan ga ik stefan uitlachen terwijl hij hard voor je wegrent enzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet liegen tegen mij stefanhaan.Anders ga ik je hosselen.
Ik ben gewoon beter in foto;s hosselenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet liegen tegen mij stefanhaan.Anders ga ik je hosselen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef benzin het volgende:
Faye gaat zo draaien![]()
[Radio 49] #1759 Hard & Loud met stefanhaan!
Zet hem op.
Ik luister al meer dan een uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If you don't know me by now.Hehe, hij dacht dat ik hem al had geprobeerd te hosselen. Echt vreemd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe maar, dan ga ik stefan uitlachen terwijl hij hard voor je wegrent enzo.
Ik wil wel livestream.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Heb je hem in zitten kleuren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
En eigenlijk ben ik wel stiekem blij met die kleurplaat.
Wat voor kleurplaat was het?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
En eigenlijk ben ik wel stiekem blij met die kleurplaat.
Misschien vond ze jou gewoon een type dat zoiets wel zou doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nog niet, maar ga ik wel doen.
quote:
Ja, misschien wel, volgens mij straal ik wel zoiets uit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien vond ze jou gewoon een type dat zoiets wel zou doen.
Het is ook stiekem gewoon wel leuk om een kleurplaat te maken
Haha ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ging laatst verven met de opa van m'n vriendin. De kleuren mengen en zo schilderen dat het op elkaar aansluit. Een hele kunst en het is stiekem leuk ook nog.
Ik luister al hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Gaan jullie nu naar mij luisteren op radio49?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, volgens mij straal ik wel zoiets uit.
Ik heb iedereen hier opgetrommeldquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:40 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef benzin het volgende:
Faye gaat zo draaien![]()
[Radio 49] #1759 Hard & Loud met stefanhaan!
Zet hem op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat is d'r te horen dan?quote:
Hoe kun je dat nou uitstralen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, volgens mij straal ik wel zoiets uit.
een jonge uitstralingquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan toch?
Een 'speelse uitstraling' ofzo?
Ik zie wel eens mensen met een jonge uitstraling, hebben we dat allemaal niet eigenlijk? En dat associeer ik niet met tekenen enzovoort. Creatief zie ik wel maar dat zijn imo vaak van die hippie lui. Of zoals hier wordt gezegd hipsters.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jonge of creatieve uitstraling hebben?
Hippie != hipsterquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zie wel eens mensen met een jonge uitstraling, hebben we dat allemaal niet eigenlijk? En dat associeer ik niet met tekenen enzovoort. Creatief zie ik wel maar dat zijn imo vaak van die hippie lui. Of zoals hier wordt gezegd hipsters.
Ik ben al begonnen, ik doe eerst een blokje verdrietig, dan een blokje boos en dan een blokje happy. Net een break upquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:42 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Wanneer begint het?
En wat houdt het in, horen we ook echt je stem (zing je?) of is het bijvoorbeeld alleen muziek die jij hebt gekozen of zo?
Ja, maar jullie zien hipsters anders dan dat ik zien. Dat bedoel ik. Hipsters zijn volgens jullie (volgens mij) toch ook Justin Bieber enzovoort.quote:
Hoe zie jij hipsters?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zien hipsters anders dan dat ik zien. Dat bedoel ik. Hipsters zijn volgens jullie volgens mij toch ook Justin Bieber enzovoort.
Ik ben best wel guilty als het op hipster aankomt, volgens mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zien hipsters anders dan dat ik zien. Dat bedoel ik. Hipsters zijn volgens jullie (volgens mij) toch ook Justin Bieber enzovoort.
Weet ik veel. Maak dat soort dingen wel vaker mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat is d'r te horen dan?
[..]
Hoe kun je dat nou uitstralen?
Hahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen, ik doe eerst een blokje verdrietig, dan een blokje boos en dan een blokje happy. Net een break up
Hij is mooiquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Dit nummer is voor alle mensen die vanavond alleen slapen
Dit nummer is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Hihi, die t-edit terwijl ik me net afvroeg of dat wel konquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit nummer is niet aan mij besteedToch bedankt voor het gebaar
Hoe heet 't nummer?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:49 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hoe heet 't nummer?Help me make it through the nightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
&
nice clothes
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hoe heet 't nummer?Dat zou ik wel een beetje hipster noemen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij hippies heb ik toch een heel ander beeld![]()
Vind ik wel ja. Als dat hipster is volgens jullie, ben ik dus een hipster. Terwijl ik dat helemaal niet ben, het is gewoon normaal ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Help me make it through the night
&
nice clothes
"Hij besteedt geen aandacht aan haar" kan wel bijvoorbeeld, maar het voltooid deelwoord is zonder t. Moet me schamen dat ik dat fout deedquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hihi, die t-edit terwijl ik me net afvroeg of dat wel kon
Jij hebt toch lang haar, of gehad ofzo? Met krullen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:55 schreef benzin het volgende:
[..]
"Hij besteedt geen aandacht aan haar" kan wel bijvoorbeeld, maar het voltooid deelwoord is zonder t. Moet me schamen dat ik dat fout deed
Ja, maar het is alweer een behoorlijke tijd stukken korter.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef mrk.n het volgende:
Jij hebt toch lang haar, of gehad ofzo? Met krullen?
Lijkt de slogan van de belastingdienst welquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is sneu he?
Vooral dat 'ik'
Maar hoi!
Als ik ooit weer eens een keer lapo heb gaat dit echt niet blijven hequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt de slogan van de belastingdienst wel
De volgende kan het gewoon weer wijzigen naar de vorige titel, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt de slogan van de belastingdienst wel
Of iets wat wel leuk isquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De volgende kan het gewoon weer wijzigen naar de vorige titel, mag ik hopen.
Krijg ik ook een koekje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
"Vanaf nu kan het versieren alleen maar beter gaan."
"slechter dan dit wordt het niet"quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
Nee. Gewoon zoals het was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
want?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:14 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan niet meer dmen.
En spoilers bekijken.
Ik weet niet. Als ik erop klikt komt er gewoon niets. Ligt aan mijn internet denk ik, wel kut.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
Okee even een balangrijke mededeling.Damn man, dat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee even een balangrijke mededeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whut?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ja ze is echt heel lief en ik heb het gevoel dat we perfect bij elkaar passen.quote:
Okee even een balangrijke mededeling.Wanneer krijgen we een seconde tot seconde verslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we een seconde tot seconde verslag?Ik heb het even voor je uitgeschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je uitgeschreven.Goed bezig, baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap dat je hier blij mee bent.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je uitgeschreven.WhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |