SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar, dan ga ik stefan uitlachen terwijl hij hard voor je wegrent enzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet liegen tegen mij stefanhaan.Anders ga ik je hosselen.
Ik ben gewoon beter in foto;s hosselenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet liegen tegen mij stefanhaan.Anders ga ik je hosselen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef benzin het volgende:
Faye gaat zo draaien![]()
[Radio 49] #1759 Hard & Loud met stefanhaan!
Zet hem op.
Ik luister al meer dan een uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If you don't know me by now.Hehe, hij dacht dat ik hem al had geprobeerd te hosselen. Echt vreemd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe maar, dan ga ik stefan uitlachen terwijl hij hard voor je wegrent enzo.
Ik wil wel livestream.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Heb je hem in zitten kleuren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
En eigenlijk ben ik wel stiekem blij met die kleurplaat.
Wat voor kleurplaat was het?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
En eigenlijk ben ik wel stiekem blij met die kleurplaat.
Misschien vond ze jou gewoon een type dat zoiets wel zou doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nog niet, maar ga ik wel doen.
quote:
Ja, misschien wel, volgens mij straal ik wel zoiets uit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien vond ze jou gewoon een type dat zoiets wel zou doen.
Het is ook stiekem gewoon wel leuk om een kleurplaat te maken
Haha ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ging laatst verven met de opa van m'n vriendin. De kleuren mengen en zo schilderen dat het op elkaar aansluit. Een hele kunst en het is stiekem leuk ook nog.
Ik luister al hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Gaan jullie nu naar mij luisteren op radio49?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, volgens mij straal ik wel zoiets uit.
Ik heb iedereen hier opgetrommeldquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:40 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef benzin het volgende:
Faye gaat zo draaien![]()
[Radio 49] #1759 Hard & Loud met stefanhaan!
Zet hem op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:40 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat is d'r te horen dan?quote:
Hoe kun je dat nou uitstralen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, volgens mij straal ik wel zoiets uit.
een jonge uitstralingquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan toch?
Een 'speelse uitstraling' ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |