Eh. Dit viel mij even op op Facebook:quote:
De vrouw waar ik in een eerdere post over vertelde. Waar ik een radom gesprekje mee oefende zonder haar te willen hosselen.quote:
Ohquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh. Dit viel mij even op op Facebook:
Lokasenna vindt een link leuk:
R&P / R&L / [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #499 Bijna een momentum - forum.fok.nl
Misschien een foutje? Had ik laatst ook
Jaquote:
Waarom bood ze je een kleurplaat aan? Ze moet toch een reden hebben gehad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:22 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
De vrouw waar ik in een eerdere post over vertelde. Waar ik een radom gesprekje mee oefende zonder haar te willen hosselen.
Zag ik er op cam net zo 14 uit als op de foto?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
JaOp die foto wel.
Real life dunno. Maar op die foto wel
Welke foto?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
JaOp die foto wel.
Zo jong als kleurplaat-aanbied-waardig? Dus hooguit 10?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
JaOp die foto wel.
Dat weet ik serieus niet. Het was in een winkel en er lag daar een stapeltje kleurplaten en daar griste ze er eentje vanaf en zei: 'Hier, wil je er eentje?' (Op een toon van 'wil je een biertje?')quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom bood ze je een kleurplaat aan? Ze moet toch een reden hebben gehad.
Het was een grapje, moest ze niet lachen om zichzelf?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat weet ik serieus niet. Het was in een winkel en er lag daar een stapeltje kleurplaten en daar griste ze er eentje vanaf en zei: 'Hier, wil je er eentje?' (Op een toon van 'wil je een biertje?')
Nee, het was volgens mij geen grapje, ze was bloedserieus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het was een grapje, moest ze niet lachen om zichzelf?
Dat had ik ook een keer, ik een winkelquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat weet ik serieus niet. Het was in een winkel en er lag daar een stapeltje kleurplaten en daar griste ze er eentje vanaf en zei: 'Hier, wil je er eentje?' (Op een toon van 'wil je een biertje?')
Ow, kan natuurlijk. Wat was jouw antwoord?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, het was volgens mij geen grapje, ze was bloedserieus.
Omdat je toen 12 leek?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer, ik een winkel
Vorig jaar dacht ik.
Ik zei iets als: 'Ja, waarom ook niet?' En nam hem aan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ow, kan natuurlijk. Wat was jouw antwoord?
Ik had het tegen heathcliff. Maar op cam lijk je wel iets ouderquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zag ik er op cam net zo 14 uit als op de foto?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik zei iets als: 'Ja, waarom ook niet?' En nam hem aan.
Weet ik niet, maar ik heb al een paar keer gelezen dat jij 14 lijkt en toen dacht ik 'misschien leek ze vorig jaar dan 12' had gekund toch?quote:
Weet ik, ik vroeg het me gewoon even afquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik had het tegen heathcliff. Maar op cam lijk je wel iets ouder
Niet liegen tegen mij stefanhaan.quote:
Ja, ik ben niet zo moeilijk met dat soort dingen.quote:
Kwam door de foto blijkbaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:31 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik heb al een paar keer gelezen dat jij 14 lijkt en toen dacht ik 'misschien leek ze vorig jaar dan 12' had gekund toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |