Lijkt de slogan van de belastingdienst welquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is sneu he?
Vooral dat 'ik'
Maar hoi!
Als ik ooit weer eens een keer lapo heb gaat dit echt niet blijven hequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt de slogan van de belastingdienst wel
De volgende kan het gewoon weer wijzigen naar de vorige titel, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt de slogan van de belastingdienst wel
Of iets wat wel leuk isquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De volgende kan het gewoon weer wijzigen naar de vorige titel, mag ik hopen.
Krijg ik ook een koekje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
"Vanaf nu kan het versieren alleen maar beter gaan."
"slechter dan dit wordt het niet"quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
Nee. Gewoon zoals het was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
want?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:14 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan niet meer dmen.
En spoilers bekijken.
Ik weet niet. Als ik erop klikt komt er gewoon niets. Ligt aan mijn internet denk ik, wel kut.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
Okee even een balangrijke mededeling.Damn man, dat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee even een balangrijke mededeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whut?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ja ze is echt heel lief en ik heb het gevoel dat we perfect bij elkaar passen.quote:
Okee even een balangrijke mededeling.Wanneer krijgen we een seconde tot seconde verslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we een seconde tot seconde verslag?Ik heb het even voor je uitgeschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je uitgeschreven.Goed bezig, baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap dat je hier blij mee bent.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je uitgeschreven.WhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |