Ik zie wel eens mensen met een jonge uitstraling, hebben we dat allemaal niet eigenlijk? En dat associeer ik niet met tekenen enzovoort. Creatief zie ik wel maar dat zijn imo vaak van die hippie lui. Of zoals hier wordt gezegd hipsters.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jonge of creatieve uitstraling hebben?
Hippie != hipsterquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zie wel eens mensen met een jonge uitstraling, hebben we dat allemaal niet eigenlijk? En dat associeer ik niet met tekenen enzovoort. Creatief zie ik wel maar dat zijn imo vaak van die hippie lui. Of zoals hier wordt gezegd hipsters.
Ik ben al begonnen, ik doe eerst een blokje verdrietig, dan een blokje boos en dan een blokje happy. Net een break upquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:42 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Wanneer begint het?
En wat houdt het in, horen we ook echt je stem (zing je?) of is het bijvoorbeeld alleen muziek die jij hebt gekozen of zo?
Ja, maar jullie zien hipsters anders dan dat ik zien. Dat bedoel ik. Hipsters zijn volgens jullie (volgens mij) toch ook Justin Bieber enzovoort.quote:
Hoe zie jij hipsters?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zien hipsters anders dan dat ik zien. Dat bedoel ik. Hipsters zijn volgens jullie volgens mij toch ook Justin Bieber enzovoort.
Ik ben best wel guilty als het op hipster aankomt, volgens mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zien hipsters anders dan dat ik zien. Dat bedoel ik. Hipsters zijn volgens jullie (volgens mij) toch ook Justin Bieber enzovoort.
Weet ik veel. Maak dat soort dingen wel vaker mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat is d'r te horen dan?
[..]
Hoe kun je dat nou uitstralen?
Hahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen, ik doe eerst een blokje verdrietig, dan een blokje boos en dan een blokje happy. Net een break up
Hij is mooiquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Dit nummer is voor alle mensen die vanavond alleen slapen
Dit nummer is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Hihi, die t-edit terwijl ik me net afvroeg of dat wel konquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit nummer is niet aan mij besteedToch bedankt voor het gebaar
Hoe heet 't nummer?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:49 schreef gewoonfaye het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hoe heet 't nummer?Help me make it through the nightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
&
nice clothes
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hoe heet 't nummer?Dat zou ik wel een beetje hipster noemen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij hippies heb ik toch een heel ander beeld![]()
Vind ik wel ja. Als dat hipster is volgens jullie, ben ik dus een hipster. Terwijl ik dat helemaal niet ben, het is gewoon normaal ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Help me make it through the night
&
nice clothes
"Hij besteedt geen aandacht aan haar" kan wel bijvoorbeeld, maar het voltooid deelwoord is zonder t. Moet me schamen dat ik dat fout deedquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hihi, die t-edit terwijl ik me net afvroeg of dat wel kon
Jij hebt toch lang haar, of gehad ofzo? Met krullen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:55 schreef benzin het volgende:
[..]
"Hij besteedt geen aandacht aan haar" kan wel bijvoorbeeld, maar het voltooid deelwoord is zonder t. Moet me schamen dat ik dat fout deed
Ja, maar het is alweer een behoorlijke tijd stukken korter.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:58 schreef mrk.n het volgende:
Jij hebt toch lang haar, of gehad ofzo? Met krullen?
Lijkt de slogan van de belastingdienst welquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is sneu he?
Vooral dat 'ik'
Maar hoi!
Als ik ooit weer eens een keer lapo heb gaat dit echt niet blijven hequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt de slogan van de belastingdienst wel
De volgende kan het gewoon weer wijzigen naar de vorige titel, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt de slogan van de belastingdienst wel
Of iets wat wel leuk isquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De volgende kan het gewoon weer wijzigen naar de vorige titel, mag ik hopen.
Krijg ik ook een koekje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
"Vanaf nu kan het versieren alleen maar beter gaan."
"slechter dan dit wordt het niet"quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
Nee. Gewoon zoals het was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
want?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:14 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan niet meer dmen.
En spoilers bekijken.
Ik weet niet. Als ik erop klikt komt er gewoon niets. Ligt aan mijn internet denk ik, wel kut.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
Okee even een balangrijke mededeling.Damn man, dat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee even een balangrijke mededeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whut?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ja ze is echt heel lief en ik heb het gevoel dat we perfect bij elkaar passen.quote:
Okee even een balangrijke mededeling.Wanneer krijgen we een seconde tot seconde verslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we een seconde tot seconde verslag?Ik heb het even voor je uitgeschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je uitgeschreven.Goed bezig, baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap dat je hier blij mee bent.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je uitgeschreven.WhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het kan niet in een keer goed gaan.quote:
Wut?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet bekennen dat Heathcliff80 hem niet groot krijgt bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:28 schreef mrk.n het volgende:
Inkoppertjes allemaal.Je mag me nu ook feliciteren hoor, het is een mooie dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Wie is er aan het uitdelen?quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wie is er aan het uitdelen?
Heatcliff? Oeh wil ik ook!
Mwah.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
M'n UI is nieuw. Vinden jullie hem een verbetering?
Een foto van je buik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Suggesties dan? Ik ben nog op zoek.
pony's zijn altijd tofquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Suggesties dan? Ik ben nog op zoek.
Ik vind die pony helemaal niet bij je passen eigenlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pony's zijn altijd tof
pak iets dat je karakter weer geeft? of waar je dat zelf iig van vind haha
Ik wil Jenny terugquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
M'n UI is nieuw. Vinden jullie hem een verbetering?
Ben jij dat eigenlijk zelf op je ui?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind die pony helemaal niet bij je passen eigenlijk
waarom niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind die pony helemaal niet bij je passen eigenlijk
Ja die is beterquote:
Oh dat is dinges van LOTR. Jaja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Laatste poging, anders komt mijn oude weer terug
jaaaa! die 3de groep, ik zit iets te bedenken om op dat paiq die 3 groepen meisjes snel te kunnen scheiden. ik kan niet echt wat bedenken, ik weet niets. ik doe ook niet zoveel op die datingsite enzo hor. zeg nooit wat.quote:Op maandag 21 november 2011 22:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat er 3 groepen te onderscheiden zijn;
• Meisjes die echt geloven dat mentos aan planten groeit![]()
• Meisjes die weten dat dat niet zo is en het niet begrijpen
• Meisjes die dezelfde humor hebben en dat grappig vinden. Die kleine derde groep is wellicht zijn doelgroep
jaaa dat is de manier hoor. als je dan elkaar in de ogen kijkt, en aan elkaars haar gaat kroelen. en dan kan je elkaars haar tegen elkaar aan houden, dan heb je haarseks enzo.quote:Op maandag 21 november 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geef jij geen kopjes? Mag ik je ook niet kroelen door je haar?
vuilnisbakken rasquote:Op maandag 21 november 2011 23:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn kat is bruin/zwart. Wat is het dan voor ras?
nee dat is geen ras. het cocktail ras bestaat niet.quote:
Al gedaan. Ik at een van de twee tompoucen op en een bak met prei en worst.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je zou vandaag trouwens eten. Hop hop.
Prei.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al gedaan. Ik at een van de twee tompoucen op en een bak met prei en worst.
Van kip worden de tieten dikquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al gedaan. Ik at een van de twee tompoucen op en een bak met prei en worst.
Vanuit sommige hoeken is ze echt heel knap.quote:
Bij mij alleen mijn kontquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Van kip worden de tieten dik
jij eet veel kip?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Van kip worden de tieten dik
Armeagedonquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanuit sommige hoeken is ze echt heel knap.
Maar af en toe vind ik het ook maar niets hoor, dat ligt er maar net aan hoe ze erop staat.
Sowieso vind ik haar in haar rol stukken mooier dan als haarzelf.
Ja geil het hele mannelijke publiek van dit topic maar weer opquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ze worden stevig gemasseerd door mijn vriend, dat helpt ook
Wees blij dat het verboden is hier naaktfoto's te plaatsen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja geil het hele mannelijke publiek van dit topic maar weer op
je hebt een vriendje? vandaar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ze worden stevig gemasseerd door mijn vriend, dat helpt ook
wat is er zo goed aan naar het centrum fietsen?quote:
in KPD nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wees blij dat het verboden is hier naaktfoto's te plaatsen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben vandaag een maand user, ik ga het zo aanvragen
Ik heb het ooit eens bekeken via iemand's account, ik was niet zo onder de indruk. Het zijn vaak meer pogingen om artistiek naakt op de foto te staan. Kan leuk zijn, maar ik word er niet geil van.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben vandaag een maand user, ik ga het zo aanvragen
oh daar luister in niet naarquote:
Wel sympathiek van tijn, dat account uitlenen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb het ooit eens bekeken via iemand's account, ik was niet zo onder de indruk. Het zijn vaak meer pogingen om artistiek naakt op de foto te staan. Kan leuk zijn, maar ik word er niet geil van.
Je mag er wel een naar mij sturen, ik zal hem wel verder sturen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Op zich zou ik wel naaktfoto's willen posten. Ik zou het zonde vinden om dood te gaan zonder dat mijn naaktfoto's zijn verspreid over de wereld.
Interessant.. waar komt die drang vandaan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Op zich zou ik wel naaktfoto's willen posten. Ik zou het zonde vinden om dood te gaan zonder dat mijn naaktfoto's zijn verspreid over de wereld.
Begin maar bij mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag er wel een naar mij sturen, ik zal hem wel verder sturen.
Ik poseer wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zou liever naaktfoto's maken van andere. Maar omdat niemand zou poseren, poseer ik zelf wel.
Ik heb ook tietjes hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In je blote kont? Bovendien, ik wil een vrouwenlichaam
Jij wil gewoon zien of de vooroordelen over negers kloppenquote:
Ehm, ik krijg ze liever terwijl ik veilig achter mijn PC zitquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand foto's van mij? Dat moet je ze wel zelf maken
Dan krijg jij die foto'squote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm, ik krijg ze liever terwijl ik veilig achter mijn PC zit
Wat heb jij in de aanbieding?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef Supersoep het volgende:
Naaktfoto's van anderen ruilen? Ik doe mee. Facebook uitwisselen is so passé.
Of iemand die foto ooit wil makenquote:
Haal Newbie over ofzo anders.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of iemand die foto ooit wil maken
Dat zou kunnen ja, maar is niet verstandigquote:
Lijkt me ook niet neequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar is niet verstandig
Seks? Versieren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het onderwerp niet zo boeiend, hebben we nog wat anders?
quote:
Dan word ik boos enzo.quote:
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan word ik boos enzo.
Nee da's eigenlijk niet waar, ik gun het hem wel om naakte mannenlichamen te bekijken, die heb ik niet voor hem enzo
neequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je vind het jammer dat ik geen mannenlichaam heb?
actie ondernemen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Leuk wijf op paiq. Ik ben gezien.
Tijn toch, anderhalve maand een relatie hebben is way too short voor trio's.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
needat je geen beschikking hebt over een ander mannen lichaam
Dromen mag tochquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijn toch, anderhalve maand een relatie hebben is way too short voor trio's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |