in KPD nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wees blij dat het verboden is hier naaktfoto's te plaatsen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben vandaag een maand user, ik ga het zo aanvragen
Ik heb het ooit eens bekeken via iemand's account, ik was niet zo onder de indruk. Het zijn vaak meer pogingen om artistiek naakt op de foto te staan. Kan leuk zijn, maar ik word er niet geil van.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben vandaag een maand user, ik ga het zo aanvragen
oh daar luister in niet naarquote:
Wel sympathiek van tijn, dat account uitlenen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb het ooit eens bekeken via iemand's account, ik was niet zo onder de indruk. Het zijn vaak meer pogingen om artistiek naakt op de foto te staan. Kan leuk zijn, maar ik word er niet geil van.
Je mag er wel een naar mij sturen, ik zal hem wel verder sturen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Op zich zou ik wel naaktfoto's willen posten. Ik zou het zonde vinden om dood te gaan zonder dat mijn naaktfoto's zijn verspreid over de wereld.
Interessant.. waar komt die drang vandaan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Op zich zou ik wel naaktfoto's willen posten. Ik zou het zonde vinden om dood te gaan zonder dat mijn naaktfoto's zijn verspreid over de wereld.
Begin maar bij mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag er wel een naar mij sturen, ik zal hem wel verder sturen.
Ik poseer wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zou liever naaktfoto's maken van andere. Maar omdat niemand zou poseren, poseer ik zelf wel.
Ik heb ook tietjes hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In je blote kont? Bovendien, ik wil een vrouwenlichaam
Jij wil gewoon zien of de vooroordelen over negers kloppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |