Ehm, ik krijg ze liever terwijl ik veilig achter mijn PC zitquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand foto's van mij? Dat moet je ze wel zelf maken
Dan krijg jij die foto'squote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm, ik krijg ze liever terwijl ik veilig achter mijn PC zit
Wat heb jij in de aanbieding?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef Supersoep het volgende:
Naaktfoto's van anderen ruilen? Ik doe mee. Facebook uitwisselen is so passé.
Of iemand die foto ooit wil makenquote:
Haal Newbie over ofzo anders.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of iemand die foto ooit wil maken
Dat zou kunnen ja, maar is niet verstandigquote:
Lijkt me ook niet neequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar is niet verstandig
Seks? Versieren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het onderwerp niet zo boeiend, hebben we nog wat anders?
quote:
Dan word ik boos enzo.quote:
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan word ik boos enzo.
Nee da's eigenlijk niet waar, ik gun het hem wel om naakte mannenlichamen te bekijken, die heb ik niet voor hem enzo
neequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je vind het jammer dat ik geen mannenlichaam heb?
actie ondernemen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Leuk wijf op paiq. Ik ben gezien.
Tijn toch, anderhalve maand een relatie hebben is way too short voor trio's.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
needat je geen beschikking hebt over een ander mannen lichaam
Dromen mag tochquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijn toch, anderhalve maand een relatie hebben is way too short voor trio's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |