nog in bed, of weer?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
Wie wil even tegen mij zeggen dat ik uit bed moet komen?
Sta op en wandel, draag je bed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ben je serieus de hele dag nog niet uit bed geweest?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
Lucas 5?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Sta op en wandel, draag je bed.
Ja echt. En wakker on kwart over zeven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Ben je serieus de hele dag nog niet uit bed geweest?
Als ik in de buurt was zou ik je er met plezier uitschoppen. Niet normaal joh, om zolang te blijven liggen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja echt. En wakker on kwart over zeven.
Ik weet hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Als ik in de buurt was zou ik je er met plezier uitschoppen. Niet normaal joh, om zolang te blijven liggen.
Ga buiten even wandelen of hardlopen, en daarna eten (en geen hamburgers)
Vandaag niet. Gisteren wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog leuke dames aangesproken?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Vandaag niet. Gisteren wel.
Vandaag wel een random gesprekje met een vreemde vrouw gevoerd, die ik verder niet aantrekkelijk vond, maar was wel goede oefening qua gesprekje.
Die van mij moet vaak genoeg ook ff wachten hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat klopt. Misschien moet je je vriend wat beter africhten zodat hij niet zulke dingen meer post. Maar buiten dat vind ik het nog steeds zeikgedrag dat je geen seks kan hebben als je ongesteld bent. Maar goed dat is mijn mening. Je moet wel erg leuk zijn dat hij nog steeds bij je is. Veel andere mannen hadden je al 10x ingeruild
Haiquote:
Ik lig ook wel eens de hele dag op bed. Heerlijk vind ik datquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Als ik in de buurt was zou ik je er met plezier uitschoppen. Niet normaal joh, om zolang te blijven liggen.
Ga buiten even wandelen of hardlopen, en daarna eten (en geen hamburgers)
Dat is echt killing voor je ritme en psychische toestandquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja echt. En wakker on kwart over zeven.
Of te vrijenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is echt killing voor je ritme en psychische toestand
en je kunt daardoor niet slapen omdat je je bed als een soort woonkamer gebruikt
je moet je bed alleen gebruiken om te slapen
Je bent als benzin te klinken (zoals ie eerst was bedoel ik)quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het
Ik ga even naar het centrum fietsen denk ik.
Maar heb de hele dag nog niet gegeten/gedronken dus dat ga ik eerst maar even doen.
Kei goed!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:45 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Vandaag niet. Gisteren wel.
Vandaag wel een random gesprekje met een vreemde vrouw gevoerd, die ik verder niet aantrekkelijk vond, maar was wel goede oefening qua gesprekje.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je bent als benzin te klinken (zoals ie eerst was bedoel ik)
ja nu doe je het juist kei goed allemaal!quote:
maar geen positieve en constructievequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef ook_gek het volgende:
Het is een vorm van aandacht vragen. Kijk maar uit, straks kan ze niet meer typen wegens te lang in bed liggen.
Het is puur aandacht vragen wat ze doet. In dit geval op een negatieve manier.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar geen positieve en constructieve
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar geen positieve en constructieve
Gaat 't over Loka hier??quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is puur aandacht vragen wat ze doet. In dit geval op een negatieve manier.
Over aandacht vragen gesproken. * Mystikvm is naar de kapper geweest. Geen lang haar meer, na 12 jaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is puur aandacht vragen wat ze doet. In dit geval op een negatieve manier.
Dankjewelquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja nu doe je het juist kei goed allemaal!
Ik had vroeger ook lang haar, nu kun je niet meer terug!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over aandacht vragen gesproken. * Mystikvm is naar de kapper geweest. Geen lang haar meer, na 12 jaar
Ik ook niet. Beste ding wat ik de afgelopen tijd heb gedaan. Vind mezelf ook een stuk leuker nu. En ik was al zo leuk!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook lang haar, nu kun je niet meer terug!
Nadat ik het afknipte, heb ik ook geen moment spijt gehad
Goed dat je zo zelfverzekerd over jezelf denkt. Ik heb daar soms m'n twijfels over, zo ongeveer net als Benzinquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook niet. Beste ding wat ik de afgelopen tijd heb gedaan. Vind mezelf ook een stuk leuker nu. En ik was al zo leuk!
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Gaat 't over Loka hier??
Twijfels over je eigen zelfverzekerdheid neem ik aan? Niet over de mijne, hoop ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed dat je zo zelfverzekerd over jezelf denkt. Ik heb daar soms m'n twijfels over, zo ongeveer net als Benzin
Je ziet er nu totaal niet meer angstaanjagend uit. Ik zou je zo voorbij lopen op straat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook niet. Beste ding wat ik de afgelopen tijd heb gedaan. Vind mezelf ook een stuk leuker nu. En ik was al zo leuk!
Je zou mij toch wel een blik waardig keuren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je ziet er nu totaal niet meer angstaanjagend uit. Ik zou je zo voorbij lopen op straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |